Mode & Beauty alle pijlers

Mascara met kammetje

16-12-2017 20:40 17 berichten
Hallo allemaal,

Vroegaaaaah bestond er een mascara met een kammetje ipv een borsteltje. Ik vond dat destijds veel fijner werken.

Weten jullie toevallig of er nog mascara's bestaan met een kammetje en waar je zelf ook tevreden over bent?

Alvast bedankt.
Geen ervaring, maar als je googled op 'Mascara with comb wand' vind je er een hoop.
Alle reacties Link kopieren
Kammetjes heb ik al heel lang niet meer gezien.
Wel een budget proof aanrader met rubber borsteltje, deze:Afbeelding
(Ook waterproof te krijgen, nét zo fijn mocht dat je voorkeur hebben)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Uitverkocht.. Maar t bestaat blijkbaar nog wel
https://m.maccosmetics.nl/nl/nl/product ... black-lash
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er één. Geen idee hoe hij heet maar ik zal het voor je opzoeken. Ook voor mezelf, want ik moet een nieuwe en ik weet het merk dus niet meer.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Maaique post_id=27907363 time=1513453477 user_id=127013]
Kammetjes heb ik al heel lang niet meer gezien.
Wel een budget proof aanrader met rubber borsteltje, deze:


Die gebruik ik ook! Die is inderdaad heel erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik was te snel*
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
nina*89 schreef:
16-12-2017 21:16
Ja prettig he! Ik gebruik momenteel een andere maar die heeft een ‘gewoon’ borsteltje.. geen idee wat ze hebben gedaan met dat borsteltje maar het is echt de beste mascara ooit haha. En maar 2,69!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
16-12-2017 21:18
Ja prettig he! Ik gebruik momenteel een andere maar die heeft een ‘gewoon’ borsteltje.. geen idee wat ze hebben gedaan met dat borsteltje maar het is echt de beste mascara ooit haha. En maar 2,69!
Haha ja! Ik heb ook van alles gebruikt, van Dior tot Maybelline en alles daar tussen, maar nu gebruik ik al jaren deze. Hoop alleen echt niet dat ze hem ooit uit het assortiment halen!
Maaique schreef:
16-12-2017 21:18
Ja prettig he! Ik gebruik momenteel een andere maar die heeft een ‘gewoon’ borsteltje.. geen idee wat ze hebben gedaan met dat borsteltje maar het is echt de beste mascara ooit haha. En maar 2,69!
Niet duur idd. Ook wel de moeite waard eens te proberen.
Madre schreef:
16-12-2017 20:43
Geen ervaring, maar als je googled op 'Mascara with comb wand' vind je er een hoop.
Ik ga eens kijken, dank je.
Fiorah schreef:
16-12-2017 21:14
Ja ik heb er één. Geen idee hoe hij heet maar ik zal het voor je opzoeken. Ook voor mezelf, want ik moet een nieuwe en ik weet het merk dus niet meer.

Fijn hé. Ik hoor graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
16-12-2017 20:44
Kammetjes heb ik al heel lang niet meer gezien.
Wel een budget proof aanrader met rubber borsteltje, deze:Afbeelding
(Ook waterproof te krijgen, nét zo fijn mocht dat je voorkeur hebben)
Deze heb ik ook, maar mijn wimpers gaan aan elkaar plakken, hebben jullie dat niet?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
16-12-2017 21:41
Deze heb ik ook, maar mijn wimpers gaan aan elkaar plakken, hebben jullie dat niet?
Nee, ik heb daar geen last van. Ik gebruik alleen niet de waterproof versie, misschien is dat het verschil? En ik breng het een beetje zigzaggend aan, dat geeft bij mij het mooiste resultaat.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
16-12-2017 21:41
Deze heb ik ook, maar mijn wimpers gaan aan elkaar plakken, hebben jullie dat niet?
Nee, geen last van..
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
LiefKleinMuisje schreef:
16-12-2017 21:38
Niet duur idd. Ook wel de moeite waard eens te proberen.
Deze is €4 trouwens, ik gebruik momenteel eentje van 2,69 haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Pupa Ultraflex. Het borstelje is 2-zijdig, met aan één kant een kam. Geen twee borstels dus maar een combinatieborstel. Te koop bij sommige schoonheidssalons en online. Bepaalde filialen van etos verkopen dit merk ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven