Mode & Beauty alle pijlers

zomertrends 2018

10-01-2018 17:30 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

wat gaat het worden deze zomer?
ik heb al van alles gezien en gehoord maar het loopt zo ver uiteen dat ik er geen lijn in kan krijgen.. iemand tips of suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop veel zonnejurken,kleding voor warme dagen, verder ga ik daar pas echt naar kijken als ik iets nieuws nodig heb
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Jaaa lekker veel kleur!
Ik zie de laatste seizoenen nauwelijks meer trends. Soms komt er iets nieuws bij maar dat blijft dan vervolgens ook jaren.

Rokken en jurken in mini, midi en maxi
Laarsjes in enkel, hoog en overknee met spitse of ronde neus
Skinny en flared jeans
etc etc

Het kan en mag allemaal, is er al even en zal ook nog wel een tijd blijven.

Ik ben er wel blij mee want kan in tegenstelling tot een jaar of 10 geleden altijd wel kleding vinden die me past en staat en daar vervolgens jaren mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ik zie overal weer korte denim broekjes, veel met witte broderie/kant. Heel leuk :cheer2: En ik hoop op veel (kortere) zomerjurkjes, vind mezelf te jong voor die hele lange maxi gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Il vind mezelf juist te oud voor maxi jurken. Maakt me een enorme oude moeke. Ik vind het echt dingen voor jonge meiden juist :-D
Jong of oud.....ligt aan type, persoon, totaalplaatje.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het model van de maxi jurk maar ik draag het liefst midi of korter ben niet zo lang dus de meeste maxi maken mij een hobbit..
Alle reacties Link kopieren
Maxi jurk vind ik bij een lange vrouw prachtig staan.
Zelf ben ik klein, dan vind ik het niet mooi door mijn lengte.
Volgens mij is het niet leeftijd gebonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat geel mode wordt. Dat is altijd mijn lievelingskleur geweest. Maar kleding met geel kun je altijd vrij weinig kopen. Dus misschien zit er deze zomer leuke kleding met geel voor mij bij.

Nu bijna alles in de mode blijft (roklengtes, wijde broeken) kan je alles veel langer doordragen. Ik heb jaren mee gemaakt, dat je precies kon zien wie de rok van vorig jaar aan had en wie een nieuwe rok droeg. Gelukkig is dat nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag gewoon waar ik van hou. Ik loop niet zo achter de nieuwste modes aan, tenzij deze mij bevalt natuurlijk. Ik ben nooit een skinny broeken type geweest en daarom is het vaak lastig om een leuke broek te vinden tegenwoordig.
Maar ik ben benieuwd naar welke kleuren jullie zullen gaan dragen deze zomer?
Alle reacties Link kopieren
Dit zou ik zo aantrekken,...
Afbeelding

Maar niet in het geel want dan zie ik eruit als vogeltje dat op sterven na dood is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar bovenstaande in deze kleurschakeringen zouden me goed staan.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Deze kleuren vind ik ook mooi. Dus niet het outfitje he? Ander krijgen we dat weer. :mrgreen:

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En deze kleuren zou ik ook zo uitkiezen.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu echt heel veel broeken met strepen op de zijkant. Die wilde ik vorig jaar al en toen waren ze nauwelijks te krijgen. En nu word je er echt mee doodgegooid. Ik heb al een groene :-).
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat bordeaux/donkerrood, donkerblauw en donkergroen nog terug blijven komen. Ik hou van dat soort kleuren.

Ik vind geel juist weer helemaal niks, vind de kleur ook gewoon lelijk en denk dat het me ook niet goed staat. Pastel vind ik wel mooi, maar op het moment dat het op een te grote lap stof zit vind ik het te licht voor mij.
Alle reacties Link kopieren
lila en paars, ohjee... (tvp)
Lorem Ipsum
Peach0909 schreef:
16-01-2018 22:05
Ben blij dat bordeaux/donkerrood, donkerblauw en donkergroen nog terug blijven komen. Ik hou van dat soort kleuren.

Ik vind geel juist weer helemaal niks, vind de kleur ook gewoon lelijk en denk dat het me ook niet goed staat. Pastel vind ik wel mooi, maar op het moment dat het op een te grote lap stof zit vind ik het te licht voor mij.
Die kleuren vind ik ook mooier.
Geel vind ik heel leuk voor mijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Het gele bovenstuk op het plaatje van Enn zou ik wel willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Geel, baby blauw en zacht roze luipaardprinten gestreepte broeken of broeken met streep op de zijkanten en bijpassende blazers.
Lange jurken fake leren rokken. De kleur rood gaan we ook zien en rokken met plooien . .
Geel is mijn kleur, kom maar op :D
Geeltinten kan niet iedereen hebben, maar dat is met elke kleur. De beige-nude achtige kleur van Enn zou ik dood in lijken. Gelukkig is het een palet aan kleuren en kun je je eigen goede kleuren eruit pikken.

Krijgen we ook wat meer getailleerde kleding?
Alle reacties Link kopieren
joysjuhhh schreef:
17-01-2018 19:19
Geel is mijn kleur, kom maar op :D
Geeltinten kan niet iedereen hebben, maar dat is met elke kleur. De beige-nude achtige kleur van Enn zou ik dood in lijken. Gelukkig is het een palet aan kleuren en kun je je eigen goede kleuren eruit pikken.

Krijgen we ook wat meer getailleerde kleding?
Brede schouderpartijen en lange mouwen
De schouderpartij is breed bij trenchcoats, blazers en blouses door de vulling, ruches of gepofte mouwen. Mouwen zijn lang, tot over de handen en wijd. Kleding in XXL-formaat maakt plaats voor getailleerde kleding met wijde mouwen en broekspijpen. Met een brede riem of een smal ceintuur ligt de nadruk op een slanke taille.


Volgens deze site wel.
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/mo ... -2018.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven