Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag je op een kort suède leren rokje

11-01-2018 11:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mooi kort rokje gekocht van suède leer, donkergroen met knopen aan de voorkant. Al even mijn kast in gekeken wat ik erop kan dragen, maar kom niet iets tegen wat leuk matcht. Nog iets nieuws dus. Maar wat. Wie heeft een tip?

Schoenen (of stoere platte of elegante met hak) en panty (veel denier) zijn zwart.
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst hetzelfde dilemma.. Ik heb gekozen voor een zwart, beetje doorschijnend truitje met een zwart topje eronder :) En dan leuk kettinkje
Alle reacties Link kopieren
Zwart coltruitje. Ik heb er zelf een paar, die dingen zitten lekker, passen overal bij en zijn nog modieus ook :)
Aansluitende col vind ik mooi of een wikkelvest. Ieder geval iets wat aansluit in je taille.
Alle reacties Link kopieren
konijntje123 schreef:
11-01-2018 11:34
Zwart coltruitje. Ik heb er zelf een paar, die dingen zitten lekker, passen overal bij en zijn nog modieus ook :)
Inderdaad :)
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
zwart coltruitje!

en daarbij een panty en hakken of enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
bij suede vind ik spijkerstof ook altijd mooi en juist van die gladde wat luxe stoffen. Een coltruitje klinkt ook top.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens hier

https://followfashion.nl/outfit-inspiratie-suede-rok
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een zwart coltruitje weggedaan, omdat ik die toch nooit droeg :-(
Wat adviseren jullie. Een wollen coltrui of echt zon dunne katoenen?

Welk colletje draag jij konijntje?
liefpief wijzigde dit bericht op 11-01-2018 12:04
Reden: Aanvulling
10.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
anne294 schreef:
11-01-2018 11:33
Ik had laatst hetzelfde dilemma.. Ik heb gekozen voor een zwart, beetje doorschijnend truitje met een zwart topje eronder :) En dan leuk kettinkje
Dit heb ik nog wel in de kast. Denk ook zeker mooi. Maar voor nu voor mij wel wat te koud. Voor een avondje uit helemaal top! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
liefpief schreef:
11-01-2018 11:59
Ik heb net een zwart coltruitje weggedaan, omdat ik die toch nooit droeg :-(
Wat adviseren jullie. Een wollen coltrui of echt zon dunne katoenen?

Welk colletje draag jij konijntje?

https://www.zalando.nl/hallhuber-trui-b ... a-q11.html

Ik heb ze van dit merk, weet alleen niet of het exact dezelfde zijn als in de link. Maar in die richting moet je maar denken :)
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
11-01-2018 11:38
Aansluitende col vind ik mooi of een wikkelvest. Ieder geval iets wat aansluit in je taille.

Dit zwarte coltrui met zwarte booties
Ik heb een camel kleur rok
Alle reacties Link kopieren
Donkerblauw,bordeauxrood en camel matchen ook goed met donkergroen,tenminste dat vind ik dan. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven