Mode & Beauty alle pijlers

Haargroei masker

11-01-2018 17:20 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op het internet steeds n haargroei masker voorbij komen van Princess, zo'n aquablauwe tube, heeft iemand dit al geprobeerd? Ik ben uiteraard super skeptisch meestal zijn t onzindingen, maar wie weet heeft iemand het geprobeerd en er baat bij gehad??
Een masker waarvan je haar sneller gaat groeien bestaat simpelweg niet.
Alle reacties Link kopieren
Je haar groeit van binnenuit, het maakt echt niet uit wat je erop smeert voor de groeisnelheid. Het enige wat je kunt doen is goed verzorgen zodat de puntjes niet breken.
Je zegt het zelf al : onzindingen.
Zolang er geen niet goed geld terug garantie op zit laat dan maar zitten (in de tube van de fabrikant!)
Alle reacties Link kopieren
Ik poets er mijn tanden mee, heeft wel geholpen. (Of was dat de jarenlange therapie? )
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ben net zo sceptisch als jullie hoor. Zag op een vd sites wel n niet goed, geld terug garantie. Ik wacht toch nog even op iemand die het iig geprobeerd heeft.
Alle reacties Link kopieren
toots schreef:
11-01-2018 19:18
Ben net zo sceptisch als jullie hoor. Zag op een vd sites wel n niet goed, geld terug garantie. Ik wacht toch nog even op iemand die het iig geprobeerd heeft.
Dan hoop ik dat je erg lang kunt wachten. Het zou wel erg dom zijn om daar je geld aan te verspillen.
toots schreef:
11-01-2018 19:18
Ben net zo sceptisch als jullie hoor. Zag op een vd sites wel n niet goed, geld terug garantie. Ik wacht toch nog even op iemand die het iig geprobeerd heeft.
En die wordt dan betaald om het aan te prijzen...
Alle reacties Link kopieren
Ben net zo sceptisch als jullie hoor. Zag op een vd sites wel n niet goed, geld terug garantie. Ik wacht toch nog even op iemand die het iig geprobeerd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven