Mode & Beauty alle pijlers

Shampoo voor gekleurd haar

13-01-2018 19:05 8 berichten
Iemand ervaring met speciale shampoos voor gekleurd haar? Bij mij vervaagt de kleur zo snel (ontkleurde stukken worden weer zo snel warm na as tinten er op te hebben gezet) en als ik het www mag geloven (haarfora), zou goede shampoo dit een beetje voorkomen.

Nu heb ik van Schwarzkopf Color freeze gekocht via kappersgroothandel, maar iemand nog tips of juist afraders? Kortom, ervaringen gezocht ;-)

P.S.: Zilver shampoo is mijn haar te donker voor, blauwe shampoo denk ik ook (ik zou eerder groene shampoo moeten hebben, heb al met voedsel kleurstof geprobeerd maar dat is een hoop gedoe voor weinig tot geen resultaat).
Alle reacties Link kopieren
L'Anza en dan de donkerrode fles "Healing Color Care - Color Preserving Shampoo" Kost wat maar mijn rode spoeling gaat zoveel langer mee. Zilvershampoo zou ik vooral niet doen, hier zit weinig goeds voor je haar in.
koffielepel wijzigde dit bericht op 13-01-2018 19:48
Reden: Aanvulling
12.79% gewijzigd
Ik lees even mee, ik heb hetzelfde probleem. Ik ga alvast even kijken naar L'Anza.
Ik heb goede ervaringen met shampoo van John Frieda. Er staat ook op dat het geschikt is voor gekleurd haar.
Alle reacties Link kopieren
L´Anza heb ik ook. En dan wel de zilvershampoo daarvan, omdat ik grijs ben. Om de drie wasbeurten, de andere keren gewoon de verzorgende shampoo.

Is prijzig maar ik doe er ook heel lang mee. (Lees; die ene keer dat ik een tikje teveel gebruikte verdwenen mijn voeten in het schuim).

Al het gewone drogistenspul is allemaal hetzelfde. Water, Sodium Laureth Sulfate en vervolgens een hoop spul dat door die SLS nog maar weinig doet. En ja, John Frieda bevat hetzelfde. Zelfs de zwitsal babyshampoo, dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
In elk geval geen Head & Shoulders gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Maar.

Als er eenmaal rood in zit (warm is doorgaans toch een vorm van rood), dan is dat bijna niet eruit te krijgen. Als je echt terugwilt naar een astint, zul je het moeten (laten) ontkleuren.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Andrélon is een prima merk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven