Mode & Beauty alle pijlers

Overknee laarzen.

13-01-2018 20:16 51 berichten
Ik ben overstag gegaan!

Na 1000en1keer verkondigd te hebben dat ik dergelijke laarzen niet mooi vind, niet zal kopen, ordinair vind ogen..........ging ik vandaag overstag nadat ik een paar heb gepast en he-le-maal in :heart: raakte.

Wat wil ik met dit topic? Ik wil dit wereldnieuws met jullie delen, van de daken schreeuwen en mijn blijdschap uitten.

En nu ga ik weer over tot de orde van de dag. :A:


C ya!
Foto!?
Welkom bij ons ordinair clubje :P

Hoe hoger hoe beter vind ik persoonlijk.
Plaatje!!! Met andere woorden, pics or it didn't happen
Alle reacties Link kopieren
plaatje en idd welkom bij de ordi club ik hou van overknee laarzen :cheer2:

:high5:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Ik houd ook heel erg van overknees.

:heart:
Ik vind het bij sommige mensen echt mooi staan. Het is niet als met die omslagsjaals. Geen idee waaraan dat ligt.
Veel plezier ermee.
Hahahaha!

Foto van mezelf doe ik niet. Foto van het net dus.....

Afbeelding

Dit zijn ze online. Heb ze in een klein winkeltje gekocht voor een lagere prijs dan op de site. Vind de eenvoud, het materiaal en de elegante hak zo mooi.
Ik zie de afbeelding niet troeteltje, heb je een gewoon linkje?
Troeteltje schreef:
14-01-2018 07:15
Hahahaha!

Foto van mezelf doe ik niet. Foto van het net dus.....

Afbeelding

Dit zijn ze online. Heb ze in een klein winkeltje gekocht voor een lagere prijs dan op de site. Vind de eenvoud, het materiaal en de elegante hak zo mooi.
Ah kom op alleen je benen kan toch wel?
badmeester schreef:
14-01-2018 09:22
Ah kom op alleen je benen kan toch wel?
:HA:
Ow, plaatje niet zichtbaar. Ik plaats dan een plaatje van laarzen die er op lijken. Ze zouden het kunnen zijn, echter zijn het niet. Echter wel optisch voor mijn gevoel exact hetzelfde!

Afbeelding
Uiteraard zou een foto van mijn benen kunnen. Alles kan. Echter dat wil ik niet.

Ik ben trouwens 1,80 meter lang en de laarzen komen dus niet tot halverwege mijn bovenbeen. Ze komen plusminus een (halve) handbreed boven de knie.
Ik ben van plan ze te combineren met een oa zwarte panty 40 denier (dus niet volledig blikdicht) met een jurk die iets korter is. Of een sweaterjurk.

Op een skinny vind ik het zelf niet zo leuk.

Ben er blij mee!
Leuk Troeteltje!

Ik draag ze zelf met kort rokje en dikke trui, of een jurkje. Ook idd met dikke panty.
Ja ik lees dat je 1.80 bent dan vind ik het vaak heel mooi staan! Bij mezelf helaas niet met m’n 1.60 :( ben dan net zo’n lopende laars..
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je overstag bent gegaan 🙂.
Ik heb hier een paar taupekleurige overknees maar durf ze niet aan. Misschien door dit topic krijg ik weer moed . Vind ze ook lastig te combineren.
Chandelier schreef:
14-01-2018 09:48
Leuk dat je overstag bent gegaan 🙂.
Ik heb hier een paar taupekleurige overknees maar durf ze niet aan. Misschien door dit topic krijg ik weer moed . Vind ze ook lastig te combineren.
Afbeelding
" maar het is natuurlijk wel vragen om aandacht met zulke laarzen " :facepalm:
badmeester schreef:
14-01-2018 09:59
" maar het is natuurlijk wel vragen om aandacht met zulke laarzen " :facepalm:
?
strikjemetstippels schreef:
14-01-2018 10:01
?
Oh ik moest opeens denken aan mensen die dat dan zeggen. Maar ik communiceerde weer eens kort door het bochtje.
badmeester schreef:
14-01-2018 10:04
Oh ik moest opeens denken aan mensen die dat dan zeggen. Maar ik communiceerde weer eens kort door het bochtje.
Aaah ok ik dacht al, waar gaat het precies over.

En och het is ook wel waar tot op zekere hoogte lol, maar daar is ook niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk ordinair! Ik heb ze ook in het zwart en in vlammend rood met een naaldhak van 11 cm. Mannen vinden het over het algemeen ontzettend geil. Ik draag ze alleen met het uitgaan niet overdag ofzo.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
[quote=strikjemetstippels post_id=28021661 time=1515920074 user_id=178792]
strikjemetstippels schreef:
14-01-2018 09:54
Afbeelding
Prachtig! En helemaal mijn stijl ook met die jurk en jas!!
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 11:54
4.26% gewijzigd
badmeester schreef:
14-01-2018 09:59
" maar het is natuurlijk wel vragen om aandacht met zulke laarzen " :facepalm:
Kan het zo zijn dat jij het mooi vind en het daarom jouw aandacht trekt?

Dat is iets anders dan dat de drager om aandacht vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven