Mode & Beauty alle pijlers

Sportlegging

14-01-2018 12:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een goede sportlegging, met name voor hardlopen. Hebben jullie goede ervaringen met een specifiek model/merk? Is er iets waar ik extra op moet letten?

Alvast erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een touwtje om strak te trekken prettig. En een vakje voor de sleutel. Maar ik heb gewoon een goedkope hoor, van Inq. Zit prima.
Alle reacties Link kopieren
Qua stof is het fijn als het geen katoen is. Zelf heb ik een voorkeur voor high-waisted met een elastische tailleband. Op dit moment heb ik er een van hunkemuller en twee van Adidas, geen hele dure maar voor een uurtje sporten zijn ze prima. Denk je bij hardlopen ook aan een goede sportbeha? Dus geen topje van de Hema maar een echte van shock absorber, triumph of hunkemuller?
Niet te laag op de heupen. Ik heb een kniebroekje dat erg laag zit en dat is erg onprettig. En het was nog een duurder merk ook. Die van de Wibra of Zeeman zit veel beter.
Wat ik altijd mis is een vakje voor mijn telefoon, ik vind zo'n band om mijn arm niet fijn
Koffielepel schreef:
14-01-2018 12:19
Qua stof is het fijn als het geen katoen is. Zelf heb ik een voorkeur voor high-waisted met een elastische tailleband. Op dit moment heb ik er een van hunkemuller en twee van Adidas, geen hele dure maar voor een uurtje sporten zijn ze prima. Denk je bij hardlopen ook aan een goede sportbeha? Dus geen topje van de Hema maar een echte van shock absorber, triumph of hunkemuller?
Mijn “topje van de Hema” voldoet prima hoor. Maar ik ben zo plat als een dubbeltje, dus dat telt eigenlijk niet. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Doutzen Kroes via hunkemoller. Daar ook de sportbh maat 75F van. Die vind ik erg fijn zitten. Maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk en iedere bouw is anders dus beste is gewoon goed rondkijken en passen.
Alle reacties Link kopieren
Hou ook de Lidl folder in de gaten, die hebben best leuk spul :) ik heb gister nog twee broeken (met touwtje en sleutelvakje), 2 shirts en een capuchonvest gehaald, ik was 35 euro kwijt :)
Voor bh stem ik op de shockabsorber, die houdt de boel muurvast.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag niet echt specifiek een bepaald merk. Wat ik wel altijd doe is er zelf een trekkoord inmaken als die er niet in zit en ik doe mijn sleutel aan mijn schoenveter als er geen sleutelvakje in mijn broek zit.
Alle reacties Link kopieren
Voor een hardlooptight let ik op stof: stevig en van materiaal dat goed ademt; op genoeg zakjes voor sleutels/pinpas, en op comfort. Een brede, elastische band met verstelbaar touwtje vind ik het fijnst.

Mijn favoriete leggings zijn van de Nike Performance lijn, het type heet 'epic' volgens mij. Er zit een zakje achterop en de tailleband heeft ook kleine openingen waar een sleutel in past.
Afbeelding
Ik heb ook een tight van Asics (goede kwaliteit, valt wat kleiner, en de tailleband is minder comfortabel) en heb er ook wel gehad van Lidl en H&M. Die waren van mindere kwaliteit en pasten niet goed bij mijn lichaamsvorm (groot verschil tussen heupen en taille), daardoor zaten ze niet lekker en zakten ze af.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Bij de Decathlon hebben ze ook fijne modellen (met hoge tailleband). En Gymshark schijnt heel goed merk te zijn, maar die heb ikzelf niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eentje besteld van queenieke. Zag toevallig een video daarover. Mocht hij arriveren dan geef ik even een seintje wat ik ervan vind. Hij was maar 17 euro. Zal even iets posten over kwaliteit als hij er is. :) Hij zou een hoge tailleband hebben.
anoniem_200994 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 08:59
Reden: toevoeging
7.66% gewijzigd
Lidl heeft op dit moment ook weer fijne op de site staan. Ik heb er pas eentje gekocht voor €8. Ideaal! Ik had er al eentje van de lidl en daar doe ik nu al zo’n 10 jaar mee.
Op zalando kun je commentaar van mensen lezen die het product eerder besteld hebben. Mijn ervaring is dat binnen merken erg kan verschillen of deze wel of niet doorschijnen (mijn persoonlijke grootste ergernis), en zo van verschillende merken wat besteld waar als commentaar bij stond dat deze niet doorschenen. Ben blij met alle aankopen op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Gewooneendame schreef:
14-01-2018 13:41
Ik draag niet echt specifiek een bepaald merk. Wat ik wel altijd doe is er zelf een trekkoord inmaken als die er niet in zit en ik doe mijn sleutel aan mijn schoenveter als er geen sleutelvakje in mijn broek zit.

War een goeie tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven