Mode & Beauty alle pijlers

Legging probleem... zucht

18-01-2018 14:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Een probleem waar ik mij iedere dag bewust van ben, namelijk zakkende leggings. Ik draag vrijwel iedere dag leggings/dikkere den panty’s, maar ze zakken altijd naar beneden. Soms zelfs van mijn billen af. Mega irritant, want op sommige dagen ben ik letterlijk om de paar seconden aan het hijsen. Voel me vaak een bouwvakker 😔 ik word hier helemaal gek van. Het belemmert mij ook in het lopen.

Ik heb dus eigenlijk nooit goed passende gevonden. Wie wel? Kennen jullie dit probleem?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit zoiets beter, met zo'n stuk boven.

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tja, soms draag ik er een broekje (boxershort voor dames) over mn panty zodat hij niet afzakt.

Niet ubercharmant, maar werkt wel.
Alle reacties Link kopieren
Idd, onderbroek over je panty. Helpt echt! En koop panty’s 1 maat groter dan je eigen maat, zodat je ‘m hoog kan optrekken en het kruis niet al meteen laag zit. Voor de legging heb ik helaas geen tips, geen ervaring mee (dat ze afzakken).
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een maat groter.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze te kort? Ik koop maat 48 bij kledingmaat 38, of panties van goede kwaliteit die lang vallen mét goede tailleband.
Draag je laarzen? Dan (panty)leggings zonder voet kopen. Die zakken bij mij niet af.
Advies ligt eraan wat je figuur is.
Ik heb nogal overdreven rondingen dus een heupmodel slaat bij mij nergens op.
Ik koop buikcorrigerende modellen, lekker hoog en in een grote maat.
Eventueel een slip erover heen.
Zonder verdere kleding lijk ik dan net een enorme panty met 2 tieten erboven maar het zit wel lekker.
Advies over afzakken juist bij gebrek aan heup kan ik dan weer niet geven.

Ik koop gewoon de panties bij de hema en primark.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over de panty's/leggings van de hema, deze: https://www.hema.nl/winkel/dames/damesb ... olor=zwart

Soms zit er eentje tussen die afzakt maar 90% is superfijn.

Verder draag is soms een shaper over mijn panty (als ik toch zo'n afzakker te pakken heb), dat helpt ook! Dan bedoel ik zo'n ding: https://www.google.nl/search?q=shaper+m ... eNEvSqPMuM:

Succes!
Broekje erover heen inderdaad, of eens een andere maat proberen
Alle reacties Link kopieren
Ik koop meestal sportleggings, die zitten vaak wat strakker. Maar ik herken het probleem, dus ik lees even mee :hihi:
carpe diem.
Alle reacties Link kopieren
missmisery schreef:
18-01-2018 14:59
Probeer eens een maat groter.
Let op met te groot, Dat zakt natuurlijk ook af. Misschien is de kwaliteit niet goed? Ik zou eerder zeggen: koop echt goede kwaliteit in je eigen maat.
Kost natuurlijk wat meer, dat wel. Maar elke dag een legging aantrekken die niet goed past, slaat natuurlijk ook nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe een sportbroekje erover, gaat prima.
Qua kousen en panty (ik heb geen leggings) koop ik altijd een grote maat, iets van 42/44 of L. Ik heb erg lange benen voor mijn lengte maar ben wel gewoon slank. Die zakken niet af en sluiten bij kruis ook gewoon aan. Als ik mijn kledingmaat zou toe passen op kousen dan passen die niet.
Alle reacties Link kopieren
Bretels
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen gehoord over de panty's en leggings van Wolford, maar ik durf het niet aan...zó duur...
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
18-01-2018 15:15
Advies ligt eraan wat je figuur is.
Ik heb nogal overdreven rondingen dus een heupmodel slaat bij mij nergens op.
Ik koop buikcorrigerende modellen, lekker hoog en in een grote maat.
Eventueel een slip erover heen.
Zonder verdere kleding lijk ik dan net een enorme panty met 2 tieten erboven maar het zit wel lekker.
Advies over afzakken juist bij gebrek aan heup kan ik dan weer niet geven.

Ik koop gewoon de panties bij de hema en primark.
:rofl:

Zo is het bij mij ook ja.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-01-2018 20:49
Ik heb goede ervaringen gehoord over de panty's en leggings van Wolford, maar ik durf het niet aan...zó duur...
In een gekke bui koop ik wel eens Wolford, Falke of Oroblu. Je trekt ze net zo snel kapot als een Hema-panty... :-(
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de tips!! Ik weet dat ik niet de enige ben, vriendin van mij is ook altijd aan het hijsen... heel charmant 😭😭😭
Ik koop mijn leggings vaak van de H&M, maar heb veel andere merken geprobeerd. Welke wel fijn zitten zijn degene met comtrol top, dus een strak gedeelte bij de taille. Ik heb een peer figuur, met brede heupen en billen, maar een relatief smalle taille. Dus vandaar dat de meeste andere leggings afzakken...
Alle reacties Link kopieren
Deze
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0324946001.html

En vreemd genoeg vallen die van primark ook goed, kosten €5, ook zo’n control top, maar die zijn maar 80 den. Ik hou meer van rond de 100.
Alle reacties Link kopieren
Keramiek schreef:
18-01-2018 18:12
Ik doe een sportbroekje erover, gaat prima.

Dit of een maatje groter kopen
Alle reacties Link kopieren
Keramiek schreef:
18-01-2018 18:12
Ik doe een sportbroekje erover, gaat prima.
Op wat voor soort sportbroekje doel je? Een wat langer broekje komt toch snel onder je rokje uit?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook veel "treggings" te koop, van die strakke, rekbare broeken die op een legging lijken. Misschien is dat wat? Ik ben wel benieuwd waarom je ze dagelijks draagt als het zo slecht bevalt :-)
Alle reacties Link kopieren
mooiweertje schreef:
20-01-2018 00:24
Er zijn ook veel "treggings" te koop, van die strakke, rekbare broeken die op een legging lijken. Misschien is dat wat? Ik ben wel benieuwd waarom je ze dagelijks draagt als het zo slecht bevalt :-)
Ik hou teveel van jurkjes en rokjes ☺️☺️
Ik vind dat 'maat groter' altijd zo'n raar advies en dat blijft maar rondgaan! Als je broek afzakt koop je toch ook geen maat groter zodat die niet meer afzakt? Gewoon zoeken (soms tot je een ons weegt) totdat je de juiste hebt. Ik heb lange benen en voor mij zijn die van Hema en H&M goed. Zit veel stretch in. Gewoon in mijn eigen maat dus en zakken niet af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven