Mode & Beauty alle pijlers

Fake Fur jas Heidi Klum Lidl

20-01-2018 08:56 29 berichten
Iemand ervaring met deze jas?

Vraag me af hoe hij valt qua maat en vorm en of hij warm is.

Verkrijgbaar in roestkleur en donkerblauw.

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
In de Lidl gezien zag er nogal goedkoop uit.
viva-amber wijzigde dit bericht op 20-01-2018 10:08
4.76% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
20-01-2018 09:21
In de Lidl gezien zag er nogal goedkoop.
Vond ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Voor 30 euro hebben we het waarschijnlijk over Wibra kwaliteit of er nu Heidi Klum bijstaat of niet.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
viva-amber schreef:
20-01-2018 09:21
In de Lidl gezien zag er nogal goedkoop uit.
Alle kleding van de Lidl is goedkoop. Voor die prijs kun je ook geen kwaliteit verwachten.
Maar goedkoop is per definitie niet altijd goedkoop ogend. Dat vond ik bij deze jas wel.
Deze jas maakt van iedereen een tientonner...Heel onflatteus model.
De jas is enkel online te koop, dus kan hem niet in winkel bekijken, voelen of passen. Vandaar de vraag.

Model twijfel ik ook over. Kwaliteit geen idee. Op zich verkoopt Lidl kleding best aardig geloof ik.

Misschien bestellen. En als model of kwaliteit niet aanspreken terugsturen. Vind dat zo veel gedoe met terugsturen.
Ik dacht trouwens.....voor 3 tientjes een leuke jas voor erbij.......echter jullie hebben gelijk......voor 3 tientjes iets kopen wat het niet is dan is het toch duurkoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wandelschoenen en een wandelbroek van de Lidl en die zijn prima. Ook de sportkleding ziet er goed uit. Die collectie van Heidi lag bij ons in de super maar ik woon in een nogal chic dorp met veel ouderen dus vandaar dat het hier niet alleen online is. Ik vond alle kleding uit deze lijn er goedkoop uitzien met een slechte pasvorm. Goedkoop is niet altijd slecht maar in dit geval viel het erg tegen.
Ik heb ook gewoon vestjes en truien van de Dekamarkt in de kast. Gaat niet super lang mee maar is voor 1 of 2 seizoenen prima te doen en niet lelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de Heidi Klum collectie gewoon een simpele oversized hoodiedress van 10 of 12 euro en die was wel weer van prima kwaliteit.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik heb niets tegen goedkoop. Ik vind een Lidl jas niet te min om te dragen bijvoorbeeld. Even kunnen voelen, kijken en passen is wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
20-01-2018 10:45
Deze jas maakt van iedereen een tientonner...Heel onflatteus model.
Ik vond het lullig om het te zeggen, maar bij deze, ik vind het namelijk ook! :$
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Net gegoogled......vind de jas op deze foto wel leuk.

Afbeelding
Bestel gewoon die jas en als je het niks vindt stuur je m gewoon weer terug, is toch niet zo moeilijk? En natuurlijk staat ie bij jou anders dan op die modellen, maar das altijd zo. Dus ja leuk op die ene foto maar als meerderen hier zeggen dat ie cheap oogt zou ik er al vanaf zien.
Het is inderdaad een onflatteuze jas. De stof is geen teddy en geen fake fur, maar er iets tussenin, wat nog het meest lijkt op mislukt dik badstof. Ik had hem besteld, maar weer teruggestuurd.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
20-01-2018 09:21
In de Lidl gezien zag er nogal goedkoop uit.
Oh apart... Hij is namelijk alleen online te koop?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook besteld, maar de stof is inderdaad een soort verwassen teddystof en vond de kraag heel lelijk en verder een onflatteus model. Alleen de kleur en lengte spraken me aan. Zou hem nog niet gratis willen hebben.
fbjewel schreef:
21-01-2018 12:41
Oh apart... Hij is namelijk alleen online te koop?!
Misschien een retour of zo? ik zag bij ons toch ook zoiets liggen. Maar misschien was het iets van de vorige kledingronde. Er lag bij ons zoveel kleding op een hoop, en heel veel voor korting, dus ik heb het niet heel goed gezien. Wat ik zag vond ik in ieder geval lelijk.
fbjewel schreef:
21-01-2018 12:41
Oh apart... Hij is namelijk alleen online te koop?!
Bij ons lag hij een paar weken terug ook in de winkel dus zal toch uitgeleverd zijn.
Vond hem wel geinig net als andere faux fur ligt er echt zo’n glanzend laagje over .
Je moet het er type voor zijn denk ik , ik vrees dat ik er uit zou zien als ma flodder .
Hij was volgens mij tijd geleden wel in winkel te koop, wel beperkte oplage. Inmiddels in de uitverkoop en nu dus niet in winkel en wel online. Ik heb de jas niet in winkel gezien.

Maar goed....ik heb hem besteld en als het niets is gaat hij terug.

Ben dus toch eigenwijs. Wil hem in real zien. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Misschien even het hele topic lezen want dat heb ik al uitgelegd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb je gelezen. Niet aan twijfelen.
En dank voor je reacties.
viva-amber schreef:
20-01-2018 11:04
Ik heb wandelschoenen en een wandelbroek van de Lidl en die zijn prima. Ook de sportkleding ziet er goed uit. Die collectie van Heidi lag bij ons in de super maar ik woon in een nogal chic dorp met veel ouderen dus vandaar dat het hier niet alleen online is. Ik vond alle kleding uit deze lijn er goedkoop uitzien met een slechte pasvorm. Goedkoop is niet altijd slecht maar in dit geval viel het erg tegen.
Ik heb ook gewoon vestjes en truien van de Dekamarkt in de kast. Gaat niet super lang mee maar is voor 1 of 2 seizoenen prima te doen en niet lelijk.
Denk je echt dat de Lidl per filiaal bekijkt wat voor clientèle er is en het daar op aan past ?
Hier in een boerengehucht lag het ook gewoon in de winkel .
Troeteltje schreef:
21-01-2018 16:07
Hij was volgens mij tijd geleden wel in winkel te koop, wel beperkte oplage. Inmiddels in de uitverkoop en nu dus niet in winkel en wel online. Ik heb de jas niet in winkel gezien.

Maar goed....ik heb hem besteld en als het niets is gaat hij terug.

Ben dus toch eigenwijs. Wil hem in real zien. :lol:
Gelijk heb je retourneren kan gewoon in de winkel , met een beetje geluk komt hij later dan gepland en krijg je een kortingsvoucher is mij al twee keer gebeurd ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven