Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Top!!
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire Tvp! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 van dit topic volg ik weer op de voet.
Ik ben heel blij met de tips voor de Essence Lash Princes mascara, Mizon Collagen Power Lifting Emulsion en de Bourjois healthy balance poeder.
Vitis tandpasta helaas geen succes, daar kreeg ik hele gevoelige tanden van en ze werden niet witter.
Gebruikt er iemand een epileer apparaat? Ik heb eentje van Philips op het oog die je ook onder de douche kunt gebruiken. Lijkt me minder slecht voor gevoelige huid dan waxen, maar is dit ook zo?
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 09:03
En even een vraag voor mensen die retinol of andere vitamine A zuur derivaten gebruiken: hoe voorkom je dat het IN je ogen komt? Het is bekend dat het 'reist' nar gebieden waar je niet hebt gesmeerd, maar ik gebruik het ook onder de ogen en zelfs bij de bovenste oogleden (op aanraden arts). Ik word alleen altijd wakker met prikkende ogen :(
Ik gebruik ook vitamine A zuur, maar dan alleen onder mijn ogen en net onder mijn wenkbrauwen. Ik herken het verhaal van prikkende ogen niet...
Alle reacties Link kopieren
Strikje, weet niet meer of het al in het andere topic staat, maar waarom geen ipl- apparaat? Werkt bij mij heel goed en zo gebeurd.
Emma95 schreef:
23-01-2018 12:09
Strikje, weet niet meer of het al in het andere topic staat, maar waarom geen ipl- apparaat? Werkt bij mij heel goed en zo gebeurd.
Ik las dat het toch weer terug komt. Maar jij hebt dus goede ervaring? Hoe lang blijft het haar weg? Wat voor haar heb je (kleur en zo)?
Alle reacties Link kopieren
Blijft weg bij mij, maar ik flits gewoon elke drie tot vier weken even. Zo gebeurd. Op mijn benen zit vrijwel geen haar meer en mijn bikinilijn is ook haarloos. Oksels groeit heel langzaam een beetje terug, maar wordt ook steeds minder.
Ik heb donkerblond haar.

Ik heb een Braun, wit met goud. Er is er nu ook eentje bij Kruidvat in de aanbieding. Die is wit met paars, maar denk niet dat er veel verschil in zit.
Emma95 schreef:
23-01-2018 13:04
Blijft weg bij mij, maar ik flits gewoon elke drie tot vier weken even. Zo gebeurd. Op mijn benen zit vrijwel geen haar meer en mijn bikinilijn is ook haarloos. Oksels groeit heel langzaam een beetje terug, maar wordt ook steeds minder.
Ik heb donkerblond haar.

Ik heb een Braun, wit met goud. Er is er nu ook eentje bij Kruidvat in de aanbieding. Die is wit met paars, maar denk niet dat er veel verschil in zit.
Thanks for the tip! Ik zie het, flinke korting. Misschien wel een betere keuze idd. Ik heb heel dik zwart haar, en veel ook. Wel erg lichte huid (zonvermijder). Goh, denk dat ik dat gewoon ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van John frieda de blow dry lotion en ben heel enthousiast. Heb heel veel volume, en nu een dag later zit er nog steeds veel volume in.

Strikje, ik heb die ipl van het kruidvat en ben ook tevreden.
lisa198 schreef:
23-01-2018 13:45
Ik heb van John frieda de blow dry lotion en ben heel enthousiast. Heb heel veel volume, en nu een dag later zit er nog steeds veel volume in.

Strikje, ik heb die ipl van het kruidvat en ben ook tevreden.
Oh wat fijn om te horen! Wat voor haar heb je en wat zijn je resultaten? Heb hem nog niet gekocht haha, aanbieding is nog de hele week.
Oh en heb je een brilletje om je ogen te beschermen?

Ik heb nog een tip voor de zelf vervende dames: Alfaparf pigments. Deze kun je toe voegen aan shampoo, verf, conditioner of water om je haar mee te spoelen/verven/tonen. Ik heb Ash gebruikt (donker haar lichter gekleurd en dan krijg je rode/oranje ondertonen), maar je hebt ook rood, goud en violet Ash (voor blond haar).

Het is niet goedkoop maar je kunt er lang mee doen en je eigen zilver shampoo van maken bij voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
lisa198 schreef:
23-01-2018 13:45
Ik heb van John frieda de blow dry lotion en ben heel enthousiast. Heb heel veel volume, en nu een dag later zit er nog steeds veel volume in.

Strikje, ik heb die ipl van het kruidvat en ben ook tevreden.
Heb hem toevallig in mijn handen gehad en uiteindelijk weer terug gezet omdat ik twijfelde of het zou werken, ja dus!
Alle reacties Link kopieren
Ipl werkt het beste bij een lichte huid en donker haar.
Ik heb er op ebay een brilletje bij gekocht want de flitsen zijn echt heel fel.
Alle reacties Link kopieren
Deze (word je niet echt arm van...)
https://www.ebay.com/itm/IPL-Beauty-Pro ... Swxw1ZqP-x
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lichte huid met donker haar. Op mijn armen werkt ie heel erg goed! Bijna geen haar meer of het groeit langzaam terug. Benen en oksels hebben meer behandeling nodig. Heb het nu 4 keer gedaan. Op de verpakking staat dat je wel 8 tot 12 behandelingen nodig hebt. Ik doe het iedere week.
Ik heb gewoon een zonnebril tegen de flits.
Alle reacties Link kopieren
Deed het ook elke week, maar is nu niet meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!!

Is dit ook een goed apparaat?
Mag het ook “down under”gebruikt worden?

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 3385166068
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 09:03
En even een vraag voor mensen die retinol of andere vitamine A zuur derivaten gebruiken: hoe voorkom je dat het IN je ogen komt? Het is bekend dat het 'reist' nar gebieden waar je niet hebt gesmeerd, maar ik gebruik het ook onder de ogen en zelfs bij de bovenste oogleden (op aanraden arts). Ik word alleen altijd wakker met prikkende ogen :(
Smeer het onder mijn ogen tot aan de waterlijn en boven mijn ogen enkel tussen de wenkbrauwen en op het wenkbrauwbot. Als ik per ongeluk meer insmeer van mijn ooglid dan heb ik ook prikkende ogen. Ik zou gewoon niet meer het hele ooglid insmeren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Marssie, is wel erg goedkoop voor zo'n apparaat.
Normaal kost ie een paar honderd euro.
En er zit een speciaal stuk bij voor de bikinilijn.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips voor het uit laten groeien van haarverf? Ik verf al jaren mijn haar, voor zover ik weet geen grijze haartjes. Mijn haar is behoorlijk verzwakt door alle verfbehandelingen en ik wil gewoon mijn eigen haarkleur terug dus ben ik van plan niet meer te verven.
Maar ik vraag me af hoe lang duurt zoiets? Ik heb zelf middenbruin haar wat nu ook in een bruintint is geverfd, wel wat tinten lichter. Ben niet van plan om het te verven in een kleur die op mijn eigeb haarkleur lijkt omdat het er bij mij toch snel uit gaat, ook permanente verf.

Heeft iemand hier ervaring mee?
mademoiselle83 schreef:
24-01-2018 17:39
Heeft iemand tips voor het uit laten groeien van haarverf? Ik verf al jaren mijn haar, voor zover ik weet geen grijze haartjes. Mijn haar is behoorlijk verzwakt door alle verfbehandelingen en ik wil gewoon mijn eigen haarkleur terug dus ben ik van plan niet meer te verven.
Maar ik vraag me af hoe lang duurt zoiets? Ik heb zelf middenbruin haar wat nu ook in een bruintint is geverfd, wel wat tinten lichter. Ben niet van plan om het te verven in een kleur die op mijn eigeb haarkleur lijkt omdat het er bij mij toch snel uit gaat, ook permanente verf.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Daar is een apart topic over onder deze pijler. Ik zal even voor je zoeken.

Hebbes! mode-beauty/spannend-laat-mijn-haarverf ... ges/399028

Het is nog een actief topic. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
24-01-2018 18:17
Daar is een apart topic over onder deze pijler. Ik zal even voor je zoeken.

Hebbes! mode-beauty/spannend-laat-mijn-haarverf ... ges/399028

Het is nog een actief topic. ;-)
Oh niet gezien, dank je!
mademoiselle83 schreef:
24-01-2018 17:39
Heeft iemand tips voor het uit laten groeien van haarverf? Ik verf al jaren mijn haar, voor zover ik weet geen grijze haartjes. Mijn haar is behoorlijk verzwakt door alle verfbehandelingen en ik wil gewoon mijn eigen haarkleur terug dus ben ik van plan niet meer te verven.
Maar ik vraag me af hoe lang duurt zoiets? Ik heb zelf middenbruin haar wat nu ook in een bruintint is geverfd, wel wat tinten lichter. Ben niet van plan om het te verven in een kleur die op mijn eigeb haarkleur lijkt omdat het er bij mij toch snel uit gaat, ook permanente verf.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zou het gewoon met een demi permanente kleuring verven, dat is maar met ongeveer 1.5% waterstofperoxide.Veel zachter voor het haar. Je kunt ook lowlights laten zetten om het geheel wat minder contrast te geven. Of lekker Olaplex gebruiken tussen door. Werkt heel goed bij mij (veeeeel ontkleurd). En Joico deep moisturizer helpt bij mij ook heel lekker.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
23-01-2018 13:16
Thanks for the tip! Ik zie het, flinke korting. Misschien wel een betere keuze idd. Ik heb heel dik zwart haar, en veel ook. Wel erg lichte huid (zonvermijder). Goh, denk dat ik dat gewoon ga doen.
Ik heb m ook net gekocht. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven