Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn Purito vitamine C is bijna op en ik heb nu deze besteld
https://www.ebay.com/itm/VITAMIN-C-30-E ... 541c7cbf28

Een paar keer uitgeprobeerd. Mijn huid wordt er heel glad van. Een paar druppels is genoeg.
Ze hebben nog veel meer.
Aloe gel heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
29-01-2018 17:00
Mijn Purito vitamine C is bijna op en ik heb nu deze besteld
https://www.ebay.com/itm/VITAMIN-C-30-E ... 541c7cbf28

Een paar keer uitgeprobeerd. Mijn huid wordt er heel glad van. Een paar druppels is genoeg.
Ze hebben nog veel meer.
Aloe gel heb ik ook.
Beter dan purito?
En hoe ruikt deze?
Ik heb de Collistar Magic Drops besteld.

Verslag volgt nog ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die purito helemaal niks
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Purito ook fijn.
De andere ruikt eventjes een beetje medicinaal, maar na een paar minuten is ie oogedroogd en ruikt nergens meer naar.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
29-01-2018 16:45
Van het vitamine c spul van PC werd ik niet vrolijk. Stinkt net zo hard en ik merkte echt helemaal niets i.t.t. het serum van Skineuticals.

Is bij mijn regime ook overbodig denk ik. Ik koop liever de hyaluronbooster, werkt als een tierelier bij mij.
Die vit c van Paula deed bij mij ook niets.

Die booster, is die ook van Paula?

Ik heb ook de bodylotion met 10% AHA, ook zulk lekker spul. Ik meng het met gewone lotion, dan gaat het langer mee. Smeer deze ook 1x pw op m'n hals en gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Vind purito opzich wel fijn en geeft goed resultaat maar man vind hem dus giga stinken. Dus wil een andere met soort gelijke danwel betere werking.

@poeder; waarom vond jij hem niks?
Alle reacties Link kopieren
Inglot High Definition Lip Tint Matte: vandaag pas gekocht, dus nog geen hele dag getest op m'n lippen, maar de swatch op m'n hand doorstond iig 25 keer handen wassen en koken (vet op m'n handen) dus ik heb goede hoop voor wat betreft de houdbaarheid :)

En de kleur (nr. 45) was irl nog mooier dan ik had verwacht :heart:
Alle reacties Link kopieren
mayou schreef:
29-01-2018 19:20
Die vit c van Paula deed bij mij ook niets.

Die booster, is die ook van Paula?

Ik heb ook de bodylotion met 10% AHA, ook zulk lekker spul. Ik meng het met gewone lotion, dan gaat het langer mee. Smeer deze ook 1x pw op m'n hals en gezicht.
Ja die booster is ook van Paula's Choice. Er zijn drie producten van PC die ik blijf gebruiken: BHA gel (alterneer ik met AHA), hyaluronbooster en de Resist Anti-aging Multi-Correction treatment.

Ik gebruik nog een karvracht aan ander spul van PC maar die kan ik ook inwisselen voor andere merken (alleen is
PC vaak voordeliger). Maar die drie eerder genoemde, kan geen ander merk tegenop qua effect (bij mij dan).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
26-01-2018 12:07
Ik heb de boi- ing airbrush concealer aangeschaft na een tip op dit forum. Werkt voor mij totaal niet. Het rult i.c.m zowat alles (dagcrème, serum of foundation), dekt voor geen meter bij mij en zit binnen een half uur in lijnen waarvan ik nog niet op de hoogte was van het bestaan.

Ik heb hetzelfde. Hij is te dik voor mij en droogt best snel uit. Dan zie je bij mij de droogte lijntjes onder m'n ogen nog duidelijker.
Misser :-|
Alle reacties Link kopieren
marsssie schreef:
27-01-2018 08:23
:?: ik kan nergens Bourjois vinden o_o

Ik koop deze bij de ICI Paris XL of bij de Etos. :)
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
29-01-2018 23:17
Ik koop deze bij de ICI Paris XL of bij de Etos. :)
Zaterdag de ICI Parijs maar eens binnenlopen
Etos en Douglas hadden het niet
Als je wint heb je vrienden...
Bourjois kan je toch gewoon vinden bij het Kruidvat? Of is dat enkel in België gebruikelijk?
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 30-01-2018 07:10
Reden: Zeer vreemde typo
2.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk! 2e topic!

Vraagje over die rosehip oil mag die op een gevoelige couperose/rosacea huid?

De repair shampoo van de hema klinkt interessant, ga er vandaag een flacon van aanschaffen.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
30-01-2018 07:09
Bourjois kan je toch gewoon vinden bij het Kruidvat? Of is dat enkel in België gebruikelijk?
Ja dit dus, of bij de supermarkt?
Alle reacties Link kopieren
week 3 van de Lóreal Elvive Lowpoo en het bevalt me heel goed eigenlijk, mijn haar ziet er mooi uit en voelt glad
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
30-01-2018 09:10
week 3 van de Lóreal Elvive Lowpoo en het bevalt me heel goed eigenlijk, mijn haar ziet er mooi uit en voelt glad
Heb jij droog haar?

Want mijn haar werd daar heel erg vet van. Vond ik bijzonder jammer. Ik hoopte echt dat het iets was.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een redelijk normale maar gevoelige hoofdhuid met droge punten

ik was al wel al lang begonnen met het rekken van de tijd tussen wasbeurten door dus misschien dat dat geholpen heeft tegen het snel vet worden, met de lowpoo haal ik om de 1 a 2 dagen wassen net als met andere shampoos, tot mijn verbazing moet ik ook wel zeggen.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
ik zou zo graag een creme of iets willen tegen rimpels als bijna 40-er...
op voorhoofd komen er echt al dikkere rimpels. baal ik van..
iemand de ultieme tip (behalve botox waar ik echt op tegen ben :-))
Alle reacties Link kopieren
fillers?
Lorem Ipsum
Honingbloesem schreef:
30-01-2018 08:11
Leuk! 2e topic!

Vraagje over die rosehip oil mag die op een gevoelige couperose/rosacea huid?

De repair shampoo van de hema klinkt interessant, ga er vandaag een flacon van aanschaffen.
Ik heb de rosehip oil en Squalane (of hoe schrijf je dat ;-) ) van the ordinary en een hele gevoelige huid met couperose.
Persoonlijk zou ik eerder voor de Squalane gaan. De rosehip ruikt een beetje en de squalane door mn dagcreme voelt heel aangenaam.
Heb ook het idee dat mn huid er rustiger van aanvoelt. In iedergeval comfortabeler, als je begrijpt wat ik bedoel. Naar de rosehip oil grijp ik om welke reden dan ook, niet zo snel.
keuteltje schreef:
30-01-2018 10:04
ik zou zo graag een creme of iets willen tegen rimpels als bijna 40-er...
op voorhoofd komen er echt al dikkere rimpels. baal ik van..
iemand de ultieme tip (behalve botox waar ik echt op tegen ben :-))
Vitamine A zuur en alle derivaten hier van zijn de enige bewezen cremes die werken tegen rimpels. Maar echt dikke rimpels zul je toch botox voor moeten doen denk ik. Dat kan ook heel subtiel hoor, gewoon vragen om weinig eenheden. 'Baby botox' wordt dit ook wel genoemd.

Ik heb geen enkele voorhoofdrimpel om dat ik daar van nature weinig beweeg. Heb wel wat bij de wenkbrauwen (bij de frons en iets boven de wenkbrauwen).

En anders kun je laser of chemische peeling overwegen maar dit moet dan wel echt hoge concentratie peeling zijn en een flink potente laser. Ik zou je als je geinteresseerd bent willen aan raden tijd uit te trekken om echt te onderzoeken welke klinieken goed zijn, want je wil niet dat iemand je brandwonden toe brengt.
keuteltje schreef:
30-01-2018 10:04
ik zou zo graag een creme of iets willen tegen rimpels als bijna 40-er...
op voorhoofd komen er echt al dikkere rimpels. baal ik van..
iemand de ultieme tip (behalve botox waar ik echt op tegen ben :-))
Wat Strikje zegt.
Maar je zou ook de Prime and fine van Catrice kunnen proberen. Pretendeert een klein beetje rimpeltjes te vullen.
Weet niet of het werkt.
Strikje, heb je de Collister drops al geprobeerd? Ben benieuwd naar je review.
Jejoue schreef:
30-01-2018 12:09
Strikje, heb je de Collister drops al geprobeerd? Ben benieuwd naar je review.
Nee die komt vandaag als het goed is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven