Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja prijzig dat wel, en om nou te zeggen dat ik het idee had dat het echt iets deed bij mij... Neuhhh.
Moet er misschien wel bij zeggen dat ik een behoorlijk gave huid heb.
Wellicht dat ik daarom weinig resultaat voel.
Ik heb alleen puistjes als ik te veel chips eet.
Eenmalig dus.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Haha, laatst ook eens geprobeerd. Weinig resultaat maar goed het was misschien ook niet vreselijk nodig. Zouden jullie zo'n ding ook wel eens op jullie vriend willen plakken eigenlijk?

ik vind houtskool sowieso de meest onbegrijpelijke trend van de afgelopen tijd, en ik heb het wel een kansje gegeven. Houtskooltandpasta was nou echt een dom product. Ik ging eens de ingredientenlijst door en er zat vooral zoveel kleurstof in dat ik nu niet verbaasd meer ben dat mijn tanden er bepaald niet witter van werden... het enige succesnummer tot nu toe is het scrubmasker van freeman, woahhh ongelofelijk hoe anders mijn huid aanvoelde erna.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Houtskooltandpasta vind ik ook stom, werkt echt voor geen meter.

Ja ik heb weleens een neusstrip op vriend getest maar blijkbaar heeft hij al een schone neus want strip was gewoon schoon.

Zoon (18) is pas ijdel, djeeszzz. Paar keer per week een kleimasker. Brrrrr.
Prrrr, mauw miawwwww.
Tot nu toe nog nooit hier geschreven, maar ik ben echt enthousiast over mijn 'nieuwe' haarproducten. Ben er nu denk ik 2 a 3 maanden mee bezig. Deze shampoo: Kerastase Bain Volumifique, heelijk!

Geeft écht volume, ik koop 'm online en heb zojuist een liter besteld. Je hebt maar heel weinig nodig, hij ruikt goddelijk, maakt mijn haar dikker, geeft volume en het wordt niet snel vet.

Ander fijn haarproduct: Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue Sealed Ends Crème je punten voelen na het gebruiken echt alsof je net bij de kapper vandaan komt.

:flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik zat naar "making a model" te kijken van Yolanda Hadid, daar moesten de dames lippenstift aanprijzen van Charlotte Tilbury.
Nu heb ik altijd Max Factor long lasting lipstick, die zit er bij mij na 15 uur nog op.

Maar goed zag er heel mooi uit, dus ik op google kijken, zie ik dat ze niet bij ICI Paris, niet bij Douglas, niet bij Bol.com te koop zijn.

Wel bij de Bijenkorf a € 35,00.

Iemand ervaring ?

Hebben ze bij de Bijenkorf ook testers ?
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
hilo schreef:
17-10-2019 19:45
Tot nu toe nog nooit hier geschreven, maar ik ben echt enthousiast over mijn 'nieuwe' haarproducten. Ben er nu denk ik 2 a 3 maanden mee bezig. Deze shampoo: Kerastase Bain Volumifique, heelijk!

Geeft écht volume, ik koop 'm online en heb zojuist een liter besteld. Je hebt maar heel weinig nodig, hij ruikt goddelijk, maakt mijn haar dikker, geeft volume en het wordt niet snel vet.

Ander fijn haarproduct: Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue Sealed Ends Crème je punten voelen na het gebruiken echt alsof je net bij de kapper vandaan komt.

:flirting:
Oke, ik heb hem direct gekocht! Morgen is hij in huis. Ben benieuwd. voor die 14 euro voor 250 ml verlies ik ook niets;)
Alle reacties Link kopieren
Kerastase staat wel bekend als een topmerk.
Ik wilde vorige week bij een kapper nav dit topic Redken haarmasker kopen.
Ik liep in de stad, zag het voor het raam staan, en dacht, hé toch even binnenlopen.

De verkoopster bekeek mijn haar en gaf aan dat ik beter de conditioner van Kerastase kon kopen.

Dat Redken, Davines, Sebastian enz B merken waren en Kerastase een echt A merk.

Ik heb toen gezegd dat ik eerst google reviews wilde lezen.
Ik had echt Redken in mijn hoofd, en toen begon zij over Kerastase.
Zoiets moet bij dan echt even landen.
Bij de reviews was men wel tevreden maar niet zo denderend lovend dat terug ben gegaan naar die kapper.
Zit in het centrum, dus kan er vrij makkelijk terug.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Karl_Marx schreef:
18-10-2019 14:19
Oke, ik heb hem direct gekocht! Morgen is hij in huis. Ben benieuwd. voor die 14 euro voor 250 ml verlies ik ook niets;)
Wat leuk! Hoop dat je ook dezelfde ervaring hebt straks! :-)
Rodekrullen schreef:
18-10-2019 15:48
Kerastase staat wel bekend als een topmerk.
Ik wilde vorige week bij een kapper nav dit topic Redken haarmasker kopen.
Ik liep in de stad, zag het voor het raam staan, en dacht, hé toch even binnenlopen.

De verkoopster bekeek mijn haar en gaf aan dat ik beter de conditioner van Kerastase kon kopen.

Dat Redken, Davines, Sebastian enz B merken waren en Kerastase een echt A merk.

Ik heb toen gezegd dat ik eerst google reviews wilde lezen.
Ik had echt Redken in mijn hoofd, en toen begon zij over Kerastase.
Zoiets moet bij dan echt even landen.
Bij de reviews was men wel tevreden maar niet zo denderend lovend dat terug ben gegaan naar die kapper.
Zit in het centrum, dus kan er vrij makkelijk terug.
Mijn kapper gaf juist aan dat de shampoo's van Kerastase heel goed zijn maar verzorging (waaronder ook conditioner) niet. Die eerder van schwarzkopf. Zelf gebruik ik overigens geen conditioner, werkt niet met mijn haar...
Alle reacties Link kopieren
hilo schreef:
18-10-2019 19:15
Wat leuk! Hoop dat je ook dezelfde ervaring hebt straks! :-)
Ik heb die ervaring dus niet.
Alle reacties Link kopieren
syvon schreef:
09-08-2019 09:28
Hallo allemaal. Graag jullie tips voor een goede concealer. Ik heb van die fijne vlekken van een zwangerschapsmasker die nooit meer zijn weggegaan (ook weer zoiets dat ze je NIET van tevoren vertellen) en dankzij de 2 bijbehorende kinderen ook permanente wallen :thumbsup: De concealer moet dus wel wat aankunnen zeg maar.
Verder lichte, normale huid. In de zomer gebruik ik alleen poeder, in de winter ook wel foundation of bb cream.
Ben benieuwd naar jullie geweldige tips (dankzij dit forum heb ik al zoveel dingen gekocht, meestal met goed resultaat!)
Waarom vraag je bij de huisarts niet om een recept voor Hydroquinone?
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
20-10-2019 09:05
Waarom vraag je bij de huisarts niet om een recept voor Hydroquinone?
Ik heb ook een zwangerschapsmasker (niet van de zwangerschap). maar door gebruik van Plaquenil.
Maar als ik het google lijkt het mij geen veilig middel:
"Talrijke studies hebben aangetoond dat hydrochinon, indien oraal ingenomen, exogene ochronosis kan veroorzaken , een misvormende ziekte waarbij blauwzwarte pigmenten op de huid worden afgezet; huidpreparaten die het ingrediënt bevatten, worden echter topisch toegediend. De FDA had hydrochinon in 1982 geclassificeerd als een veilig product - algemeen erkend als veilig en effectief (GRASE), maar aanvullende studies in het kader van het National Toxicology Program (NTP) werden voorgesteld om te bepalen of er een risico voor de mens is door het gebruik van hydrochinon. [21] [24] [22] NTP-evaluatie toonde enig bewijs van carcinogene en genotoxische effecten op lange termijn"
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
hilo schreef:
18-10-2019 19:17
Mijn kapper gaf juist aan dat de shampoo's van Kerastase heel goed zijn maar verzorging (waaronder ook conditioner) niet. Die eerder van schwarzkopf. Zelf gebruik ik overigens geen conditioner, werkt niet met mijn haar...
Ik dacht juist dat je een shampoo en conditioner elkaar altijd versterken.
En dat je dus dus altijd van hetzelfde merk moest hebben.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
20-10-2019 10:54
Ik heb ook een zwangerschapsmasker (niet van de zwangerschap). maar door gebruik van Plaquenil.
Maar als ik het google lijkt het mij geen veilig middel:
"Talrijke studies hebben aangetoond dat hydrochinon, indien oraal ingenomen, exogene ochronosis kan veroorzaken , een misvormende ziekte waarbij blauwzwarte pigmenten op de huid worden afgezet; huidpreparaten die het ingrediënt bevatten, worden echter topisch toegediend. De FDA had hydrochinon in 1982 geclassificeerd als een veilig product - algemeen erkend als veilig en effectief (GRASE), maar aanvullende studies in het kader van het National Toxicology Program (NTP) werden voorgesteld om te bepalen of er een risico voor de mens is door het gebruik van hydrochinon. [21] [24] [22] NTP-evaluatie toonde enig bewijs van carcinogene en genotoxische effecten op lange termijn"

Als je het voorzichtig een korte periode gebruikt is er in principe niets aan de hand. Ik heb er baat bij gehad en ga nu weer ermee starten.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Aphro Celine wimperserum sinds 2 weken en ik merk dat mijn wimpers sterker zijn geworden. Nog niet langer uiteraard.

Ik zag bij de Kruidvat weer een nieuw goedkoop wimperserum trouwens!
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben ook het meest blij met een doodgewone repair & care conditioner van Swarzkopf, ze hebben nu alleen een nieuwe vormgeving vd fles en claimen vegan te zijn... ben benieuwd of ik er dan nog hetzelfde effect van heb...

bedoel je het serum van Biovene Zebra123?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zag het ook in de Kruidvat folder: Biovene Next Lash Plus.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
23-10-2019 08:28
Ja, ik zag het ook in de Kruidvat folder: Biovene Next Lash Plus.
Iemand die al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
18-10-2019 14:01
Ik zat naar "making a model" te kijken van Yolanda Hadid, daar moesten de dames lippenstift aanprijzen van Charlotte Tilbury.
Nu heb ik altijd Max Factor long lasting lipstick, die zit er bij mij na 15 uur nog op.

Maar goed zag er heel mooi uit, dus ik op google kijken, zie ik dat ze niet bij ICI Paris, niet bij Douglas, niet bij Bol.com te koop zijn.

Wel bij de Bijenkorf a € 35,00.

Iemand ervaring ?

Hebben ze bij de Bijenkorf ook testers ?
Gisteren een tester gekregen met 9 lipsticks van Charlotte Tilbury. Nog niet uitgeprobeerd maar als je het aan een CT MUA vraagt in de Bij zullen ze deze zeker voor je kunnen regelen (kartonnen kaart, staat ‘matte revolution’ en ‘kissing’ op, bevat drie soorten lippenstift, elk drie kleuren).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
23-10-2019 19:30
Gisteren een tester gekregen met 9 lipsticks van Charlotte Tilbury. Nog niet uitgeprobeerd maar als je het aan een CT MUA vraagt in de Bij zullen ze deze zeker voor je kunnen regelen (kartonnen kaart, staat ‘matte revolution’ en ‘kissing’ op, bevat drie soorten lippenstift, elk drie kleuren).
THNX, geen idee wat een CT MUA is, maar daar kom ik zaterdag wel achter :-)
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
23-10-2019 20:09
THNX, geen idee wat een CT MUA is, maar daar kom ik zaterdag wel achter :-)
Make-up artist die iedere klant bespringt met Charlotte Tilbury producten (die merknaam staat op hun schort). Gewoon de MUA’s van MAC eerst omzeilen ;-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Aaaah het kwartje valt, nu ik het uitgeschreven zie staan :idee:
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
En ik zoeken (MAC ontwijken), en zoeken, en zoeken, zit er in mijn stad wel een Bijenkorf, maar Zonder Charlotte Tilbury.
Ze gaan in november verbouwen, en dan komt het wel.

Wel bij de ICI Paris een Diorr Show Pump 'N Volume Mascara gehaald.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat bepaalde producten die op Aliexpress te koop zijn, ook te koop zijn via Bol.com.

Na 5 weken Aphro Deluxe wimperserum € 49,nogwat, wel iets verbetering, maar niet veel.

Nu deze gekocht voor € 1,22 via Aliexpress (ook al binnen).
3,5 week levertijd.
Het lijkt een goede te zijn. Op AE goede recensies.
Is ook te koop via Bol.com.
https://www.bol.com/nl/p/wimper-serum-b ... 109086427/
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
25-10-2019 13:51
En ik zoeken (MAC ontwijken), en zoeken, en zoeken, zit er in mijn stad wel een Bijenkorf, maar Zonder Charlotte Tilbury.
Ze gaan in november verbouwen, en dan komt het wel.

Wel bij de ICI Paris een Diorr Show Pump 'N Volume Mascara gehaald.
Over de Mascara heel positief !!!
Maar .... ik had 25% korting én 20 cadeaubonnen van 10 euro.

Of ik hem in ga ruilen tegen mijn altijd goede Rimmel ???
Nee, denk het niet.
Niet iedereen heeft een briljant motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven