Mode & Beauty alle pijlers

Welk product X werkt helemaal niet!

29-01-2018 19:12 41 berichten
Als tegenhanger van het leuke, welk product x werkt echt?

Handig om hier te bespreken welke producten echt miskopen blijken te zijn.
TO begint:

Ik vind de foundation van Urban Decay, een van mijn favoriete merken echt helemaal niets.

Het is te vloeibaar, voelt niet fijn aan en geeft geen goede dekking. Helaas is het ook niet goed op te bouwen.

Ik heb een beauty blender, kwast en mijn vingers gebruikt, het mocht allemaal niet baten.
Alle reacties Link kopieren
Sperti!
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
De lipwhips van de beauty bakery, bekend van zo'n filmpje op instagram waar strepen op een arm zijn gezet en water erover heen loopt. JA je krijgt het alleen met hun speciale watjes eraf als het erop zit, maar het is lastig mooi te smeren. En dan heb je hem eindelijk mooi, zie je na een kwartiertje dat er gleuven zijn gaan vormen in de kleur op je lippen. Verschrikkelijk, zogenaamde gebroken lippen!
Mac lipstick.
Het valt gewoon van mijn lippen af.

Maybeline lipgloss die 10 uur zou moeten blijven zitten. Maybeline babylips lippenbalsem (werkt 5 seconden).

Een heel rare eyeliner van loreal. Normaal best goed merk maar dit was er eentje waaraan je moest draaien, dan kwam er een korrelig spulletje uit en dat moet dan heel mooi zijn .
Alle Anti rimpel crèmes. Ze komen verdorie toch echt...!
Alle reacties Link kopieren
Dat al die schoonheidsproducten niet werken, weet iedereen al. Je rimpels trekken echt niet spontaan weg na 3 keer smeren met product X, en je huid wordt ook niet "verjongd". Al die modellen die het aanprijzen, hebben minstens een kilo make-up op hun gezicht zitten om het wat te laten lijken.

Wat ik echter wel eens leuk zou vinden, is als er een schoonmaakmiddel zou zijn dat nét zo werkt als in de reclame. Een aangebakken pan? Eén keer wissen met Spul Z en je pan is binnen een halve minuut spiegelend schoon. Je fornuis hoef je eigenlijk alleen maar naar te kijken, er een doekje met Gel Y overheen te wuiven, en blinkend schoon, als nieuw! Dat soort dingen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
AXE
Amant schreef:
29-01-2018 19:39
AXE
:rofl:
Heb je ze al aangeklaagd?
Amant schreef:
29-01-2018 19:39
AXE
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
29-01-2018 19:28

Een heel rare eyeliner van loreal. Normaal best goed merk maar dit was er eentje waaraan je moest draaien, dan kwam er een korrelig spulletje uit en dat moet dan heel mooi zijn .

Welke is dat dan?

Eyelinerstiftjes: werkt handig hoor, maar ik kan ze geen 10 keer gebruiken of ze zijn uitgedroogd, bewaar ze nochtans met de punt naar beneden.

De blendingbrush van Hema: prikt, hoe zachtjes ik ook doe, en toch blijf ik hem gebruiken want ik vergeet steeds elders een andere te halen :roll:

En deze had ik in het andere topic al gezet maar past hier ook wel, pigmentatie nul, korrelig, kwastje stelt niks voor,...
Ziet er mooi uit maar daarmee is ook alles gezegd.
Heb nochtans over het algemeen wel goeie ervaring met het merk.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Glassex. Als ergens je samen vet van worden, is het daar wel van
pejeka schreef:
29-01-2018 19:36
Dat al die schoonheidsproducten niet werken, weet iedereen al. Je rimpels trekken echt niet spontaan weg na 3 keer smeren met product X, en je huid wordt ook niet "verjongd". Al die modellen die het aanprijzen, hebben minstens een kilo make-up op hun gezicht zitten om het wat te laten lijken.

Wat ik echter wel eens leuk zou vinden, is als er een schoonmaakmiddel zou zijn dat nét zo werkt als in de reclame. Een aangebakken pan? Eén keer wissen met Spul Z en je pan is binnen een halve minuut spiegelend schoon. Je fornuis hoef je eigenlijk alleen maar naar te kijken, er een doekje met Gel Y overheen te wuiven, en blinkend schoon, als nieuw! Dat soort dingen.

Dat bestaat :lightbulb:
Dasty heet het ;-D
Alle reacties Link kopieren
Knuffelheks schreef:
29-01-2018 19:58
Dat bestaat :lightbulb:
Dasty heet het ;-D
jaaa, dat wou ik net typen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Alle producten van PCA skin. Rotzooi
Alle reacties Link kopieren
De exfoliant van Paula's choice. Ik merk geen enkel effect. :(
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
- Rimmel London lipstick (blauwe buitenkant) blijft niet zitten en geeft letterlijk aan alles af.
- This is it No Frizz detangling spray v/d Action deed ook niks voor mijn haar en maakte het droog.
- Maybelline Babyskin Instant Pore Eraser primer; verschrikkelijk! Het maakte mijn huid echt vies vettig en legde er echt zo’n laagje op. Terwijl ik een droge huid heb normaal gesproken en alles wel kan hebben. Mijn makeup vond de combinatie overigens ook niet fijn, want ik had het idee dat door die primer het juist meer in de lijntjes ging zitten en vervaagde.
Alle reacties Link kopieren
Vitis tandpasta, ik krijg er slijmvorming van, heel raar, heb het een paar keer geprobeerd en word er gewoon misselijk van, daarnaast heb ik al behoorlijke witte tanden van mijzelf, dus ook eigenlijk helemaal niet nodig.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Gamuza schreef:
29-01-2018 23:59
De exfoliant van Paula's choice. Ik merk geen enkel effect. :(

Niet? Hier werkt het juist heel erg goed!

Aussie volume... de gehele lijn! Je ruikt als een kauwgom bal en je haar is echt niet volumineuzer dan voor het gebruik van deze spullen.

Nuxe olie; doet niks voor je shuid.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
30-01-2018 09:25

Nuxe olie; doet niks voor je shuid.
Maar je ruikt wel lekker, dus in die zin werkt ie wel :)
Alle reacties Link kopieren
Knuffelheks schreef:
29-01-2018 19:58
Dat bestaat :lightbulb:
Dasty heet het ;-D
Precies. Dat lost alles op. Dat spul is zo agressief dat het zelfs dingen oplost die helemaal niet moeten oplossen
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
30-01-2018 13:08
Precies. Dat lost alles op. Dat spul is zo agressief dat het zelfs dingen oplost die helemaal niet moeten oplossen

Klinkt als hét product om waterproof mascara te verwijderen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
29-01-2018 19:57
Glassex. Als ergens je samen vet van worden, is het daar wel van
dit verklaart een hele boel, sinds ik mijn vriend ken vliegen de kilo's eraan... maarja we houden allebei van sex en hebben grote ramen


on topic en iets serieuzer; die Babylips van Maybelline inderdaad, pff, ik denk dat boter beter werkt
Lorem Ipsum
De glasvijl voor je nagels van Kruidvat. Die was zo fijn/glad dat ik mijn nagels er niet mee gevijld kreeg. En toen viel hij op de badkamervloer en was in drie stukken. Dacht ik een keer iets duurzamers te kopen dan die eeuwige metalen nagelvijltjes. Mooi niet dus.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik regelmatig lip plumping gloss, maar ik hou eigenlijk niet van de structuur van gloss (maar het heeft wel effect) Dus dacht ik het gevonden te hebben toen ik lip plumping balm van Catrice tegen kwam. Dus niet! Dit werkt totaal niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven