Mode & Beauty alle pijlers

Lush shampoo bar valt uit elkaar. Normaal?

11-02-2018 19:13 81 berichten
In januari heb ik voor het eerst een shampoobar (copperhead) van Lush gekocht. Hij beviel erg goed maar viel gisteren in allerlei stukjes en kruimels uit elkaar, waardoor hij onbruikbaar is.

Is dit normaal?

De bar ligt op een zeepbakje met sleufjes, zodat er geen water in blijft staan en komt niet met water in aanraking als het in het bakje ligt.
Ik heb ook een Lush shampoo bar die ik nog op moet maken en die is nog niet uit elkaar gevallen. Bewaar hem in zo'n blikje van Lush. Lijkt mij dus niet normaal, zo snel al.

Of komt er tijdens het douchen steeds water bij die shampoo bar als die in dat bakje ligt? Misschien dat het daarom sneller op gaat/ uit elkaar valt?
Alle reacties Link kopieren
:lightbulb: Of komt er tijdens het douchen steeds water bij die shampoo bar als die in dat bakje ligt? Misschien dat het daarom sneller op gaat/ uit elkaar valt?
[/quote]
Dames, zie de OP over water bij de bar.....
Alle reacties Link kopieren
Ik snij repen van mn shampoo bar af (ong 1/5 per reepje) en bewaar de rest in een blikje buiten de douche. Dan smelt ie veel minder snel.

Het stukje wat in de douche ligt bewaar ik zo droog mogelijk.
Er ligt niets in de douche. Staat echt al die tijd al in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Dat zeepbakje waar hij in ligt staat dat in de badkamer? Na gebruik moet hij namelijk goed drogen en in een vochtige omgeving (wat badkamers meestal zijn) wordt dat misschien lastig, ook als er niet direct water op valt.
Die van mij ligt op mijn slaapkamer en is alleen in de badkamer als ik hem gebruik en ik heb geen last van uit elkaar vallen.
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 19:31
5.79% gewijzigd
stripverhaal schreef:
11-02-2018 19:30
Dat zeepbakje waar hij in ligt staat dat in de badkamer? Na gebruik moet hij namelijk goed drogen en in een vochtige omgeving (wat badkamers meestal zijn) wordt dat misschien lastig.
Die van mij ligt op mijn slaapkamer en is alleen in de badkamer als ik hem gebruik en ik heb geen last van uit elkaar vallen.
Ik wil mijn shampoo wel graag in de badkamer hebben ja.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:31
Ik wil mijn shampoo wel graag in de badkamer hebben ja.
Waarom op andere momenten dan wanneer je doucht? Je hebt hem toch alleen nodig als je doucht?
Bijkomend voordeel van bewaren in de slaapkamer vind ik dat het heerlijk ruikt in de slaapkamer.
stripverhaal schreef:
11-02-2018 19:33
Waarom op andere momenten dan wanneer je doucht? Je hebt hem toch alleen nodig als je doucht?
Bijkomend voordeel van bewaren in de slaapkamer vind ik dat het heerlijk ruikt in de slaapkamer.
Omdat ik niet steeds van te voeren wil bedenken of ik mijn zeepje nodig heb.
Of met mijn zeiknatte blote hol naar mijn slaapkamer moet.
Omdat ik geen zin heb in zeep op mijn nachtkastje.
Lush shampoo moet echt droog worden opgeborgen. Buiten de badkamer dus.
Ik bewaar mijn shampoobar ook in de slaapkamer in het blikje. In het zeepbakje/rekje gaat het inderaad brokkelen.
anoniem_363465 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 19:39
3.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:34
Of met mijn zeiknatte blote hol naar mijn slaapkamer moet.
:lol: :lol: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Moiren', ik denk dat het tijd wordt voor shampoo in een fles. Ik vind het niets, zo'n bar...Kweettut, daar heb je ook niets aan. Sorry.
Dan is het einde Lush. Ik betaal geen 8 euro om elke keer mijn shampoo in een andere ruimte te moeten leggen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:40
Dan is het einde Lush. Ik betaal geen 8 euro om elke keer mijn shampoo in een andere ruimte te moeten leggen.
Het is shampoo met een lichte workout.Ff in de benen. Sjiezzz daar betaal je natuurlijk voor, duh! Ondankbaar zeg 🤪
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:34
Omdat ik niet steeds van te voeren wil bedenken of ik mijn zeepje nodig heb.
Of met mijn zeiknatte blote hol naar mijn slaapkamer moet.
Omdat ik geen zin heb in zeep op mijn nachtkastje.
Tja, dan zal hij snel uit elkaar blijven vallen denk ik.
Het verschilt waarschijnlijk wel per badkamer (qua vochtigheid), maar ik vermoed dat hij gewoon niet voldoende kan drogen door de luchtvochtigheid in de badkamer en daardoor uit elkaar valt.

Maar van te voren bedenken wat je in de badkamer gaat doen lijkt me toch niet zo heel onoverkomelijk? Het is me nog nooit gebeurd dat ik onder de douche stond en dacht “ik wil nu opeens mijn haar wassen en dat wilde ik 2 minuten geleden nog niet, dus nu heb ik geen shampoo”, voor ik onder de douche stap weet ik wel of ik even snel ga douche of uitgebreid mijn haar ga wassen.
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 19:50
Het is shampoo met een lichte workout.Ff in de benen. Sjiezzz daar betaal je natuurlijk voor, duh! Ondankbaar zeg 🤪
Weet je hoe duur kromgetrokken laminaat door mijn druipende lichaam is?
Ondankbaar? Dat blokje is allejezus duur.

Iemand een goed alternatief dat wel in de badkamer mag blijven? :proud:
stripverhaal schreef:
11-02-2018 19:51
Tja, dan zal hij snel uit elkaar blijven vallen denk ik.
Het verschilt waarschijnlijk wel per badkamer (qua vochtigheid), maar ik vermoed dat hij gewoon niet voldoende kan drogen door de luchtvochtigheid in de badkamer en daardoor uit elkaar valt.

Maar van te voren bedenken wat je in de badkamer gaat doen lijkt me toch niet zo heel onoverkomelijk? Het is me nog nooit gebeurd dat ik onder de douche stond en dacht “ik wil nu opeens mijn haar wassen en dat wilde ik 2 minuten geleden nog niet, dus nu heb ik geen shampoo”, voor ik onder de douche stap weet ik wel of ik even snel ga douche of uitgebreid mijn haar ga wassen.
Ja hoor, gebeurt zeker wel.
Wat een rare dingen zijn dat dan, pas wilde ik mijn buuf nog zo'n ding cadeau geven als bedankje.
Vroeger had je toch van die 'soap on a rope' die je gewoon aan de douchekraan kon laten hangen? Hadden we thuis en dat ding hing daar volgens mij best lang zonder uit elkaar te vallen.
Ik zou hem als je er toch in de buurt komt terug brengen naar de winkel, goedkoop is het niet echt. Of klantenservice bellen als ze die hebben.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:52
Weet je hoe duur kromgetrokken laminaat door mijn druipende lichaam is?
Ondankbaar? Dat blokje is allejezus duur.

Iemand een goed alternatief dat wel in de badkamer mag blijven? :proud:
Iets in een fles :idee: (of eerst je blote kont een beetje afdrogen voordat je over je laminaat gaat huppelen :idee: :idee: )
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, dat is wel heel goede marketing als mensen zelfs verdedigen dat de shampoo niet in de badkamer kan!

Ik zou lekker een ander merk zoeken, Moiren. Hahahaha.
Am Yisrael Chai!
Lenn12345 schreef:
11-02-2018 19:56
Wat een rare dingen zijn dat dan, pas wilde ik mijn buuf nog zo'n ding cadeau geven als bedankje.
Vroeger had je toch van die 'soap on a rope' die je gewoon aan de douchekraan kon laten hangen? Hadden we thuis en dat ding hing daar volgens mij best lang zonder uit elkaar te vallen.
Ik zou hem als je er toch in de buurt komt terug brengen naar de winkel, goedkoop is het niet echt. Of klantenservice bellen als ze die hebben.
Deze was alleen online te bestellen, dus helaas.

Beetje jammer wel dat ze niet op de site zetten dat je de badkamerprodukten niet in de badkamer mag bewaren.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:40
Dan is het einde Lush. Ik betaal geen 8 euro om elke keer mijn shampoo in een andere ruimte te moeten leggen.
Gelijk heb je! :)
fashionvictim schreef:
11-02-2018 19:57
Hahahaha, dat is wel heel goede marketing als mensen zelfs verdedigen dat de shampoo niet in de badkamer kan!

Ik zou lekker een ander merk zoeken, Moiren. Hahahaha.
Nah, ik ging al aan mezelf twijfelen!

Wel jammer, want mijn haar deed het er goed op.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 19:25
Er ligt niets in de douche. Staat echt al die tijd al in de OP.
Die van mij ligt in een suf plastic zeepbakje op een randje naast de inloopdouche. Waar alle zeep staat, op grijpafstand als je onder de douche staat. Is bij mij (ruime ervaring, dit is bar 2 van lush) nog niet misgegaan. Dus ik denk dat je gewoon pech hebt, of je hebt net een type gekozen dat onhandig is.. ik heb iets met honing en iets van Argan gehad..
Maar ik ben inmiddels wel onwijs nieuwsgierig wat voor mensen dat zijn, die zo georganiseerd zijn dat ze hun douchespullen door het hele huis kunnen bewaren en er dan niet continu achter komen dat ze iets vergeten zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven