Mode & Beauty alle pijlers

Iets anders met mijn haar

13-02-2018 23:03 15 berichten
Over twee weken heb ik een afspraak bij de kapper. Heb nog even om te denken wat ik wil mijn mijn haar.
Heb nu lang haar tot halverwege mijn rug. Ik draag het altijd in een staart, vlecht of knot. Los dragen ziet er onverzorgd uit.
Weet nog niet echt wat ik wil. Ben alleen het lange zat. Neig naar korte bob.
Dat stond altijd vlot. Alleen vond het snel saai worden omdat ik dan niets meer kan met mijn haar, vlecht of knot. Ben dan bang om spijt te krijgen.
Wie weet een leuk kortere kapsel?
Op of net over je schouders met (veel) lagen! Dan kan het los, maar ook nog steeds in een staart of knot(je).
Als je het mij vraagt: heb je mooi lang (vrij) dik haar, dan zou ik het lekker zo laten... Lang haar, mits mooi en goed verzorgd, vind ik een sieraad voor een vrouw op welke leeftijd dan ook. Kort haar vind ik al gauw 13 in een dozijn, en is vaak ook niet zo praktisch als je er echt een mooi model in wil. Wat je al zegt: je kunt het niet meer opsteken of iets anders mee doen. En je bent al bang om spijt te krijgen!
Ik had een beetje hetzelfde probleem en bij mij hebben ze een lob (long bob) geknipt. Staat het los ook wat levendiger!
Jammer dat ik niet dik haar heb.
Het is dun en stijl.
Alle reacties Link kopieren
Achter korter en voor langer? Dus schuin naar voren geknipt zegmaar.
Ik heb dat zelf en vind het prettig dat ik er nog wel iets mee kan, want doordat de voorkant langer is kan ik het nog wel vast maken (wat handig kan zijn met werk of sporten bijvoorbeeld). Maar los staat, in ieder geval met mijn haar, het minder saai dan dat het een recht geknipt kapsel is.
Net over de schouders met een paar lange laagjes zal misschien mooi staan.Afbeelding
anoniem_6425f20d72146 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 23:36
98.87% gewijzigd
Google op afbeeldingen: dameskapsel kort en je hebt miljoenen plaatjes tot je beschikking.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 23:33
Google op afbeeldingen: dameskapsel kort en je hebt miljoenen plaatjes tot je beschikking.
Dat heb ik al gedaan.
Weet nog niet echt wat ik wil.
-Janny- schreef:
13-02-2018 23:51
Dat heb ik al gedaan.
Weet nog niet echt wat ik wil.
Maar hoe kunnen wij dat weten?
We hebben geen idee hoe je er uit ziet.

Maar ik vind een pixycut prachtig.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 23:53
Maar ik vind een pixycut prachtig.


Ik niet. Dit staat de meeste Hollandse dames helemaal niet. Meeste dames krijgen juist daar zo'n 'kortpittig kapsel' verslonsde huisvrouwenlook van.
Moiren’ schreef:
13-02-2018 23:53
Maar hoe kunnen wij dat weten?
We hebben geen idee hoe je er uit ziet.

Maar ik vind een pixycut prachtig.
Ik hoopte zo toch wat ideeën op te doen.
Pixycut, stond mij ook prachtig.
Ik heb ook niet haar wat mooi is wanneer het lang is. Heb het alleen zo lang omdat ik er nu van alles mee kan
Mieshka schreef:
14-02-2018 07:06
Ik niet. Dit staat de meeste Hollandse dames helemaal niet. Meeste dames krijgen juist daar zo'n 'kortpittig kapsel' verslonsde huisvrouwenlook van.
Precies mijn punt. Volledig afhankelijk van hoe je er uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
14-02-2018 09:46
Precies mijn punt. Volledig afhankelijk van hoe je er uit ziet.
Eens.
Lang haar wil niet altijd zeggen dat het mooi is. Je hebt ook onverzorgd lang haar.

TO, ga naar een kapper en laat je adviseren. Het ligt helemaal aan hoe je eruit ziet en wat je voor haar hebt.
Ik heb bijvoorbeeld heel dik en heel veel haar met een enorme slag. Mij moet je geen bob adviseren.
Mij word altijd een bob of pixycut aangeraden.
Bij welke kapper ik ook kom, dat raden ze mij allemaal aan.
Is zo jammer dat lang haar los niet mooi staat. Als ik het vast heb, staat het wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven