Mode & Beauty alle pijlers

Uit broek gescheurd

14-02-2018 16:02 35 berichten
Net lekker uit mijn broek gescheurd. Lekker bij mijn bips. Hoe maak ik hier nog wat van?
Alle reacties Link kopieren
Blijven zitten, jas/shirt/vest om je middel knopen. Zsm naar huis en broek weggooien.
Alle reacties Link kopieren
Amaqanda schreef:
14-02-2018 16:03
Blijven zitten, jas/shirt/vest om je middel knopen. Zsm naar huis en broek weggooien.
En shoppen, broeken scheuren altijd in groepen:(
Niet?
Oeps, balen! Op je werk of thuis?
Werk.
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
14-02-2018 16:04
En shoppen, broeken scheuren altijd in groepen:(
Inderdaad, als er 1 gaat heb je binnen een week ook een 2de kapot. En daarna duurt het net zo lang tot dat je vergeten bent dat je je kapotschaamde omdat je uit je broek scheurde. En dan scheur je uit de 3de.

Broeken niet allemaal tegelijkertijd kopen.
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
14-02-2018 16:09
Werk.
Mooi excuus om anderen voor je te laten lopen. Koffie, printjes ed. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Amaqanda schreef:
14-02-2018 16:03
Blijven zitten, jas/shirt/vest om je middel knopen. Zsm naar huis en broek weggooien.

Dit.
Ik zou niet weten wat je er verder aan kan doen dan er maar om lachen en er het beste van maken.
Alle reacties Link kopieren
Men neme een rol tape of een nietmachine. Men begeve zich richting sanitair. Broek uit, scheur van de binnenkant aan elkaar tapen en/of nieten. *Ervaringsdeskundige die nu altijd naald en draad in de bureaula heeft liggen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk kun je hier later hard om lachen. Nu even niet! Stertke 😉
Tip voor de toekomst: ga in een wasserij werken. Daar hangt altijd wel wat ongemerkte kleding waar je in noodgevallen een mooie ouwemannenbroek uit kunt vissen. Sprak zij uit ervaring.
Oh dat heb ik eens op vakantie gehad
Dagje weg dus kon niet ff terug
Heb maar een lelijke nieuwe gekocht
Succes
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook eens gehad. Tijdens reanimatiecursus, zat dus ook nog eens heel bevallig op m’n knieën :$ Broek weggooien en mooi als excuus gebruiken om een nieuwe te halen.
Alle reacties Link kopieren
Ha heb ik op mijn werk ook al een paar keer gehad. Gelukkig heb ik meestal iets langs erop en zwart ondergoed en zwarte broek. Meteen in de pauze een nieuwe gaan halen.
Je vraagt hoe je er nog iets van kunt maken? Wil je je broek maken of tips hoe je veilig naar huis komt zonder dat iemand het ziet? Wat rot voor je sowieso!
Aneso schreef:
14-02-2018 16:25
Heb ik ook eens gehad. Tijdens reanimatiecursus, zat dus ook nog eens heel bevallig op m’n knieën :$ Broek weggooien en mooi als excuus gebruiken om een nieuwe te halen.
Ohhh precies waar ik altijd zo bang voor ben bij zo'n cursus! Als je zo onhandig voorover op je knieën zit pfffft.
Die tape is een mooie oplossing! Nooit meer de deur uit zonder tape in mijn handtasje.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dan weet ik denk ik wie jij bent (wat een gek iets om iemand aan te herkennen :roll:)
(En nee, ik zie je momenteel niet zitten hoor).
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
14-02-2018 16:49
Haha, dan weet ik denk ik wie jij bent (wat een gek iets om iemand aan te herkennen :roll:)
(En nee, ik zie je momenteel niet zitten hoor).
hahahahahahahahahaha!!!
stripverhaal schreef:
14-02-2018 16:49
Haha, dan weet ik denk ik wie jij bent (wat een gek iets om iemand aan te herkennen :roll:)
(En nee, ik zie je momenteel niet zitten hoor).
Ik hoop het toch niet
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
14-02-2018 16:53
Ik hoop het toch niet
Toch wel, of er is iemand een uurtje geleden heel toevallig precies hetzelfde gebeurd en zij stelt op Facebook precies dezelfde vraag......
hertje89 schreef:
14-02-2018 16:43
Je vraagt hoe je er nog iets van kunt maken? Wil je je broek maken of tips hoe je veilig naar huis komt zonder dat iemand het ziet? Wat rot voor je sowieso!
Hoe ik veilig thuis kom. ;)
Zeg, jij hebt nu toch wel pauze stripverhaal.
Heb je een shirt onder je trui aan of een topje. Dan kan je die van je schouders afhalen en verder omlaag trekken zodat je het idee krijgt van een strak rokje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven