Mode & Beauty alle pijlers

Navelpiercing

16-02-2018 03:16 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen,

Ik wil echt super graag een navelpiercing laten zetten. Al sinds ik oud genoeg ben om een piercing te laten zetten zonder toestemming ben ik aan het denken of ik het zal doen of juist niet. Het enigste probleem is dat (zoals je waarschijnlijk wel weet) een navelpiercing meer een sieraad voor vrouwen is, en ik een man ben. Misschien denk je nu dat ik misschien gay ben maar dat ben ik niet. Ik vind het gewoon bij mijn stijl passen.
Waarschijnlijk moet ik het gewoon doen maar toch wil ik graag even jullie mening horen, ook hoop ik dat navelpiercings voor mannen een nieuwe trend wordt :)

Groetjes van mij
Alle reacties Link kopieren
Het is niet relevant wat wij er van vinden, denk ik. Wat wel handig is.. is de vraag of je een strak buikje hebt? Vetrollen kunnen op de piercing drukken en dat kan het genezingsproces stagneren.

Doe waar je gelukkig van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, Gelukkig ben ik niet dik :-D ,ik ben er gewoon niet zeker of sommige het accepteren, vroeg of laat komt mijn er vriendin en mijn maten erachter en ben bang dat die het niet zouden accepteren
Alle reacties Link kopieren
Ja dan accepteren ze het lekker niet? Het is jouw lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch iets wat jij graag wenst te hebben..boeiend wat een ander er van vind. Je zet het voor jezelf not to please someone else.
Alle reacties Link kopieren
Djesn schreef:
16-02-2018 03:49
Bedankt voor de tip, Gelukkig ben ik niet dik :-D ,ik ben er gewoon niet zeker of sommige het accepteren, vroeg of laat komt mijn er vriendin en mijn maten erachter en ben bang dat die het niet zouden accepteren
En dan? Dan stoppen ze de vriendschap? Waar ben je bang voor?
Djesn schreef:
16-02-2018 03:16
Hoi mensen,

Ik wil echt super graag een navelpiercing laten zetten. Al sinds ik oud genoeg ben om een piercing te laten zetten zonder toestemming ben ik aan het denken of ik het zal doen of juist niet. Het enigste probleem is dat (zoals je waarschijnlijk wel weet) een navelpiercing meer een sieraad voor vrouwen is, en ik een man ben. Misschien denk je nu dat ik misschien gay ben maar dat ben ik niet. Ik vind het gewoon bij mijn stijl passen.
Waarschijnlijk moet ik het gewoon doen maar toch wil ik graag even jullie mening horen, ook hoop ik dat navelpiercings voor mannen een nieuwe trend wordt :)

Groetjes van mij

Ik niet. Maar doe vooral waar je zelf gelukkig van wordt lijkt me. Kan jou een ander schelen
Vooral doen wat je zelf wil. Mensen hebben altijd wel commentaar op iets .
Leven en laten leven.
If you have to ask...then don't.
Ik zou het gewoon doen, maar wel even zoeken naar een "stoere" piercing.
Oh, je bent een man? Dan vind ik het geen gezicht eigenlijk. Daar groeit ook bijna altijd wel haar, dan zit er ineens zo'n piercing tussen.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
16-02-2018 09:03
Ik zou het gewoon doen, maar wel even zoeken naar een "stoere" piercing.

Ofcourse ik zou dan inderdaad geen vrouwelijke piercing nemen maar gewoon iets simpels zoals gewoon een ringetje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook gewoon doen (makkelijk gezegd als vrouw ;-D ). Maar ik zou hem dan niet, zoals bij de dames gebruikelijk is, aan de bovenkant laten zetten, maar bijvoorbeeld aan de zijkant.

Puur gevoelsmatig hoor, maar dat lijkt me dan stoerder/mannelijker dan bovenin.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen als je dat mooi vindt. Het kan er toch ook weer uit?

Ook een leuke plek; in je oor, maar dan in dat uitstulpseltje aan je hoofd, begrijp je dan wat ik bedoel? Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Zoals mijn vriend wijs sprak: "volgens mij hebben mannen ook gewoon een navel, wat is het probleem precies? Een klitpiercing zal iets lastiger worden."
Gewoon doen dus!
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij heeft ook een navelpiercing. Doodnormale jongen met een vriendin. Niemand die er ooit raar over heeft gedaan, als hij dat mooi vind vooral doen.
Hij heeft een ringetje erin en het staat hem ook gewoon heel goed.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Vriend van mij heeft ook een ringetje in zijn navel. Ik ben er niet kapot van, maar gelukkig zie ik het ook bijna nooit bij hem. Harige buik en dan zo'n glimmende ring er tussen. :roll: Maar what ever makes you happy.
Alle reacties Link kopieren
HertogJanneke92 schreef:
16-02-2018 12:17
Zoals mijn vriend wijs sprak: "volgens mij hebben mannen ook gewoon een navel, wat is het probleem precies? Een klitpiercing zal iets lastiger worden."
Gewoon doen dus!
Dat is een goeie die moet ik onthouden XD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven