Mode & Beauty alle pijlers

Nike sneakers

18-02-2018 18:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele gave Nike sneakers bij Zalando gezien, maar zou ze graag eerst willen passen ipv bestellen en dan maar zien of het wat is. Wie weet winkel in buurt Leiden / Den Haag/ Amsterdam waar ze veel Nike sneakers hebben???
Alle reacties Link kopieren
Bestellen en evt gratis retournen geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Maar stel ik zeg nike store (kalverstraat) of foodlocker ( nieuwedijk) in Amsterdam en ze hebben die jij wilt niet. Heb je dan niet meer moeite gedaan dan via zalando te bestellen en eventueel retouren. Ik probeer je beter te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt gratis terugsturen bij zalando dus waarom zou je eerst gaan passen ergens?
Stressed is just desserts spelled backwards
Zalando is juist gemakkelijk door het gratis verzenden en retour. Als je kiest voor betalen op rekening kost het je helemaal niks als je ze niet wilt houden.
Ik bestel van Nike soms twee maten en betaal alleen voor de schoenen die ik hou.
En als ze in een winkel in de buurt die schoenen hebben, kun je het net zo goed meteen daar kopen toch..
Dexx schreef:
18-02-2018 19:03
Zalando is juist gemakkelijk door het gratis verzenden en retour. Als je kiest voor betalen op rekening kost het je helemaal niks als je ze niet wilt houden.
Ik bestel van Nike soms twee maten en betaal alleen voor de schoenen die ik hou.
Doe mij maar een fysieke winkel.

Als ik heel die zooi moet terugsturen ben ik ook weer een halve dag kwijt aan het naar 't postkantoor rennen.
Met zo'n mega-doos op een bus richting postkantoor is bovendien niet echt praktisch.

Ik snap opstartster dus wel.

Als je ze gevonden hebt en ze passen, zou ik ze wel ineens daar kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf nogal flauw om in een winkel te gaan passen en dan ergens anders online te kopen omdat het dan goedkoper is ofzo. Die mensen zet je dan voor niks aan het werk.

Dus of ik koop het online en ik gok de maat en past het niet gaat het terug.
Of ik koop het gewoon in de winkel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zalando doet ook aan retouren op halen. is nog steeds gratis bij mijn weten.
Alle reacties Link kopieren
Lekker asociaal om het zo te doen. Winkeliers maken kosten voor een winkelpand en (een flinke) voorraad, en klanten gaan het vervolgens bij een Duitse investeringsmaatschappij bestellen (die aanzienlijk slechter met hun personeel omgaan als de doorsnee winkelier). 1 ding weet je zeker: op een gegeven moment valt er niet meer in gewone winkels te passen als je dit soort dingen doet.
Annnn schreef:
18-02-2018 18:49
Ik heb hele gave Nike sneakers bij Zalando gezien, maar zou ze graag eerst willen passen ipv bestellen en dan maar zien of het wat is. Wie weet winkel in buurt Leiden / Den Haag/ Amsterdam waar ze veel Nike sneakers hebben???

Doe eens gek en Google eens. Of kom buiten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
18-02-2018 19:36
Zalando doet ook aan retouren op halen. is nog steeds gratis bij mijn weten.
Klopt. je hoeft de deur dus niet uit. en de tijden die je kunt kiezen voor ophalen zijn onderverdeeld in periodes van 2 uur. dus lang hoef je niet te wachten op de ophaaldienst.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
18-02-2018 19:44
Lekker asociaal om het zo te doen. Winkeliers maken kosten voor een winkelpand en (een flinke) voorraad, en klanten gaan het vervolgens bij een Duitse investeringsmaatschappij bestellen (die aanzienlijk slechter met hun personeel omgaan als de doorsnee winkelier). 1 ding weet je zeker: op een gegeven moment valt er niet meer in gewone winkels te passen als je dit soort dingen doet.
Welkom in de 21ste eeuw. dus jij wil zeggen dat je nooit online iets koopt?
En als het online goedkoper is, waarom zou ik het dan wel in de fysieke winkel kopen? dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee? Als ik moet kiezen tussen 2 fysieke winkels koop ik toch ook waar het artikel goedkoper is? dan zeg je toch ook niet; ik koop wel bij die duurdere zaak want die heeft meer overhead kosten? Over een tijdje shoppen we toch alleen maar online, ik denk dat dat toch het toekomstbeeld is.
daenerys79 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 20:10
28.24% gewijzigd
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Het is meer dat ik gewoob niet weet welk model leuk staat en ik dus liever fysiek pas in plaats van van alles bestellen. Ook al kan het kosteloos terug 😊
Alle reacties Link kopieren
Annnn schreef:
18-02-2018 20:05
Het is meer dat ik gewoob niet weet welk model leuk staat en ik dus liever fysiek pas in plaats van van alles bestellen. Ook al kan het kosteloos terug 😊
Doe dan een rondje koopavond in de stad bijv. amsterdam en ga in alle sneakerwinkels. Er zijn er genoeg.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
18-02-2018 20:05
Welkom in de 21ste eeuw. dus jij wil zeggen dat je nooit online iets koopt?
En als het online goedkoper is, waarom zou ik het dan wel in de fysieke winkel kopen? dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee? Als ik moet kiezen tussen 2 fysieke winkels koop ik toch ook waar het artikel goedkoper is? dan zeg je toch ook niet; ik koop wel bij die duurdere zaak want die heeft meer overhead kosten? Over een tijdje shoppen we toch alleen maar online, ik denk dat dat toch het toekomstbeeld is.
Het gaat erom dat mensen eerst gaan passen en uitzoeken in een fysieke winkel om daarna alles online te bestellen bij de goedkoopste aanbieder.
Dat is best aso ja.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
18-02-2018 20:21
Het gaat erom dat mensen eerst gaan passen en uitzoeken in een fysieke winkel om daarna alles online te bestellen bij de goedkoopste aanbieder.
Dat is best aso ja.
Eensch.
Tornacense schreef:
18-02-2018 19:11
Doe mij maar een fysieke winkel.

Als ik heel die zooi moet terugsturen ben ik ook weer een halve dag kwijt aan het naar 't postkantoor rennen.
Met zo'n mega-doos op een bus richting postkantoor is bovendien niet echt praktisch.

Ik snap opstartster dus wel.

Als je ze gevonden hebt en ze passen, zou ik ze wel ineens daar kopen.
Maar als ze naar Leiden/Den Haag/Amsterdam kan naar een winkel waar ze misschien die schoen hebben (of niet, er zijn heel veel modellen en kleuren Nike) komt ze zeker weten nog lang daarvoor een PostNL punt tegen waar ze de retourdoos kan afgeven. Gewoon meerdere maten bestellen en dat wat niet leuk is/niet past gratis terugsturen.

Oh, wacht ik lees dat ze nu toch niet weet welk model ze wil. Dan moet je gewoon gaan winkelen in de stad.
Je hebt van die nike stores. Daar zou je eens kunnen kijken.

Maar wat bedoel je met: ik weet niet welke sneaker me staat? Je kiest bij een sneaker toch gewoon degenen die je zelf het mooiste vindt? Mochten ze niet in de aanbieding zijn, dan zou ik gewoon 2 of 3 paar door zalando laten komen. De meeste Nikes moet je wel een halve maat groter bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven