Mode & Beauty alle pijlers

Gevoelige ogen

19-02-2018 13:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of mijn ogen en huid met de jaren steeds gevoeliger worden. Iemand tips voor mascara en andere oogmakeup voor gevoelige ogen. En tips voor een zachte manier om het eraf te halen. Ik heb al bijna geen wimpers meer, maar vind een beetje make-up toch vaak net iets frisser. Oh en bij voorkeur niet te duur en gewoon in een winkel. Weten jullie wat?
Hypoallergene mascara? Gebruik je 'gewone' mascara, geen waterproof?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad al overgestapt op gewone. En gebruik ook mijn krultang niet meer. Daar vallen ze ook flink van uit.
Maar heb je al ervaring met hypoallergene mascara en dito gezichtsproducten?
Van veel gefrut en veel lagen mascara smeren breken mijn wimpers sowieso af.
Ik kan alleen tegen waterproof mascara. Van bijna alle ‘gewone’ mascara krijg ik opgezwollen ogen.

Make-up remover heb ik van Lush (ultrabland). Goedkoper alternatief is de olieremover van de Hema, daar kan ik ook redelijk tegen.
van hypoallergeen kreeg ik ook jeuk.
Hema, etos, al die goedkope merken kreeg ik last van.
'natuurlijke' maek up van de bodyshop of de reformwinkel: duur en last

Nu gebruik ik Clinique en heb ik geen problemen meer.
Is wel wat duurder, maar ik snuffel altijd in de sale en dan kun je vaak wel iets voor een leuk prijsje meenemen.
Kokosnootolie om de make-up eraf te halen? Is heel goedkoop en zacht voor de huid/wimpers.
Alle reacties Link kopieren
Waterproof komt misschien wel minder in je ogen, maar is meer geboen om het eraf te krijgen. Daarom overgestapt op gewone. Ik heb wel hypoalergene crème ed, maar nog geen make-Up van geprobeerd. Heb je die ook bij normale drogisterijmerken of moet je dan echt speciale merken hebben, zoals clinique?
Ik kan trouwens niet tegen Clinique. Lancôme vind ik zelf het fijnste merk voor mijn huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook altijd opgezwollen en tranende ogen van mascara. Overgestapt op deze: https://www.heelnatuurlijk.nl/mascara.html

Gebruik m nu al twee jaar en heb nooit meer last

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven