Mode & Beauty alle pijlers

Ander merk horlogebandje

19-02-2018 19:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb twee horloges die allebei van hetzelfde merk (Rosefield) zijn. Nu is van een van de twee het bandje niet meer mooi. Ik vroeg me alleen af of een ander merk bandje ook zal passen? Uiteraard als ze dezelfde afmetingen hebben. Ik had namelijk een mooi bandje gezien van Cluse. Is er iemand die dit weet of wel eens heeft geprobeerd? Specifiek bij deze merken allicht?


Alvast bedankt :)
Is het een leren bandje? Normaal gesproken kun je die gewoon van elk merk kopen volgens mij. Als de breedte van het gedeelte wat aan je horloge zit maar gelijk is.
Waarom denk je dat het niet zou passen?
Dat hangt af van de breedte etc. Ik zou zeggen ga naar een winkel waar ze dat mooie bandje verkopen en vraag of dat past. Heb zelf vaker merkloze bandjes aan esprit horloges laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Meet even de band op in mm. Op aliexpress zijn veel bandjes te koop in diverse maten. Van de week nog mijn bandjes voor Swatch skin binnen gekregen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem online gezien. Er staat bij die bandjes altijd heel duidelijk dat ze geschikt zijn voor een belaaldd lijn van eigen merk. Ik wist dus niet zeker of die sluitingen universeel waren of niet. Online bestellen vind ik nog wel een beetje tricky. Misschien inderdaad een keer naar een winkel ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven