Mode & Beauty alle pijlers

YSL all in one glow touche eclat foundation?

23-02-2018 06:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb interesse om de nieuwe foundation van YSL All in one glow touche eclat te kopen. Heeft iemand deze al en wat vind je er van? Wil niet weet een miskoop van foundation doen...vandaar mijn vraagje..
Off-topic, maar dit is dus iets dat degelijke spaarders niet kopen, hihi!

Voor mij is deze foundation te roze.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, geen ervaring. Ik heb hem wel opgezocht en qua ingrediënten vind ik niets wat hydraterend zou zijn. Plus parfum en benzyl alcohol, dus voor mij een duidelijke 'nee'.
Ik vind hem mooi, dewy finish. Het blijft alleen nooit zitten op een huid zoals de mijne dus ik zal hem niet gauw gebruiken. Het heeft ook een zeer lichte dekking. Ik denk dat de iets oudere huid (niet vet) deze foundation vooral mooi zal vinden.
Waarom haal je niet gewoon een sample bij de douglas of ici paris? Dan kan je hem een hele dag testen om te zien of het bevalt.
Wat Sereia zegt zou ik ook doen. Mijn rijpere huid houdt heel erg van YSL producten. Juist omdat hij dus niet super dekt en de lijntjes hierdoor niet gigantisch accentueert.

Maar ik heb heel veel samples geprobeerd om tot de juiste te komen. Mochten ze geen sample hebben om mee te nemen, dan zou je kunnen vragen of ze het in de winkel bij je op willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Liz je kunt het nu met 25% kopen bij de Douglas. Vind het anders ook te duur. Dat van het sampletje is een goed idee. Thanks!
Juf Joke wat raar dat het niet hydraterend is. Dat is voor mij wel een reden om het te kopen. Het wordt namelijk als moisturiser in de markt gezet...Ik ga de verkoopsters aan de tand voelen..Sereia ik heb ook een vette huid, bij mij blijft niks zitten. Gebruik nu een anti roodheid cc crème.
Als niks blijft zitten ga je aan deze foundation niet veel hebben. Gaat ontzettend schuiven. Misschien is Double wear light meer iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik op internet lees is dat inderdaad meer iets voor mij! Bedankt! Als YSL gaat schuiven tsja dan heb ik geen glow meer...haha
Alle reacties Link kopieren
cinneluv schreef:
23-02-2018 10:40
Liz je kunt het nu met 25% kopen bij de Douglas. Vind het anders ook te duur. Dat van het sampletje is een goed idee. Thanks!
Juf Joke wat raar dat het niet hydraterend is. Dat is voor mij wel een reden om het te kopen. Het wordt namelijk als moisturiser in de markt gezet...Ik ga de verkoopsters aan de tand voelen..Sereia ik heb ook een vette huid, bij mij blijft niks zitten. Gebruik nu een anti roodheid cc crème.
Ik ben geen expert, hoor. Maar ik heb ingrediënten gelezen die echt hydraterend werken. Dat maakt het geen slecht product hoor, dat kan ik niet beoordelen. Maar ik lees enkele silicone achtige ingrediënten, die maken de huid glad, dat zit ook in primers. Dat is niet slecht voor je huid, maar ook niet hydraterend.
Ik ben wel echt benieuwd wat de verkopers zeggen; ik heb zelf niet echt goede ervaring met de expertise van verkopers. Als ik bijvoorbeeld vraag naar een parfumvrij product, ruiken ze eraan en zeggen 'ik ruik niets, dit is parfumvrij'. Right. Of ze proberen me wijs te maken 'nee, hier staat Fragrance, dat is iets anders '. Tja....
cinneluv schreef:
23-02-2018 10:40
Liz je kunt het nu met 25% kopen bij de Douglas. Vind het anders ook te duur.
Ah, mooi! Het was een grapje hoor, nav dat andere topic.
Alle reacties Link kopieren
Sereia schreef:
23-02-2018 10:54
Als niks blijft zitten ga je aan deze foundation niet veel hebben. Gaat ontzettend schuiven. Misschien is Double wear light meer iets voor jou?
Ik heb nu de double wear stay in place
Maar vind hem niet fijn
Ga toch maar weer blezi bestellen
pennetje80 schreef:
23-02-2018 14:51
Ik heb nu de double wear stay in place
Maar vind hem niet fijn
Ga toch maar weer blezi bestellen
Waarom vind je hem niet fijn? Ik gebruik hem soms als concealer. Maar ik bedoelde voor TO de Double wear Light versie. In de tube.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb dus, besef ik net, de verkeerde foundation gekocht. Opgeschreven op een papiertje en estee Lauder Stay in place ipv double wear light gekocht. Hoe is het mogelijk...
YSL dekt amper en de verkoopster zei dat je er ook een moisturiser onder moet dragen. Heb ze allebei op gehad en vond estee Lauder, de verkeerde, het mooist. En ze heeft me ook nog een moisturiser aangesmeerd van 40 euro.

Liz zo zie je maar zo raak ik bankroet elke maand en lukt sparen niet haha...ja wist dat je het andere topic bedoelde..haha
Alle reacties Link kopieren
Sereia schreef:
23-02-2018 17:46
Waarom vind je hem niet fijn? Ik gebruik hem soms als concealer. Maar ik bedoelde voor TO de Double wear Light versie. In de tube.
Hij blijft afgeven en ik heb er geen dikke laag opzitten

En op de wat drogere plekjes in gezicht zit hij niet mooi echt zichtbaar dat je Make Up oo hebt zeg maar en daar hou ik niet zo van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven