Mode & Beauty alle pijlers

Kleding bestellen via Wish: Ervaringen?

10-03-2018 21:31 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit de laatste tijd regelmatig op Wish te kijken naar leuke kleding. Heb inmiddels 3 jassen en een shirtje ontvangen.

Helaas was 1 jas niet goed. Had 2 dezelfde (wel verschillende kleuren) besteld en op advies 2 maten groter dan mijn eigen maat. 1 jas past en ziet er ook uit zoals op de foto, de ander is veel te groot (wel dezelfde maat) en ziet er ook anders uit, zou getailleerd moeten zijn maar is een vormeloos ding. Heb dat gemeld bij de helpdesk en mijn geld teruggekregen, mag de jas gewoon houden.

Momenteel wacht ik nog op 4 bestellingen (shirt, 2 broeken en slippers) maar nu hoorde ik van iemand dat je voor slippers invoerkosten moet betalen. Klopt dat? Inclusief verzendkosten zit het bedrag onder de 22 euro namelijk.

Wie heeft er weleens slippers, schoenen o.i.d. gekocht en moest invoerkosten betalen?
Alle reacties Link kopieren
Zoek op YouTube maar eens op wat mensen er allemaal hebben besteld en wat ze kregen, super leuk! ;)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
10-03-2018 21:35
Zoek op YouTube maar eens op wat mensen er allemaal hebben besteld en wat ze kregen, super leuk! ;)
Heb dat weleens gezien, ook bij mensen die ik ken dat ze het verkeerde ontvingen. Maar met de 30 dagen niet goed geld terug garantie loopt je geen risico.

Tot nu toe zijn mijn bestellingen op 1 jas na goed gegaan.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
10-03-2018 21:51
Niet via Wish, wel via AliExpress. Ik lees daar altijd de reviews heel goed, dat scheelt echt al heel veel en heb nog nooit een miskoop gehad daardoor :)

Ik heb overigens nog nooit invoerkosten hoeven te betalen, zelfs niet toen ik daar schoenen bestelde die zeker wel meer kostten dan 22 euro... Dus voor slippers lijkt me dat sterk.
Dan zal het wel goed gaan denk ik, de slippers kosten 15 euro inclusief verzendkosten.

Heb zelf ook de reviews gelezen en bij de artikelen die ik heb besteld bijna alleen positieve reacties. Alleen bij schoenen lees ik wel vaak dat ze te klein zijn. Heb met behulp van de maattabel de slippers besteld. Heb een omtrek van mijn voeten op een A4 papier gemaakt en toen lengte en breedte van mijn voeten gemeten. Kwam op 2 maten groter uit dan ik normaal heb.
Alle reacties Link kopieren
Onhandige site dat Wish; je schijnt eerst een login te moeten maken om iets te kunnen zien terwijl ik normaliter pas inlog als ik iets zie wat ik vrijwel zeker wil bestellen. Als alle andere sites failliet zijn probeer ik deze misschien ooit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
11-03-2018 08:30
Onhandige site dat Wish; je schijnt eerst een login te moeten maken om iets te kunnen zien terwijl ik normaliter pas inlog als ik iets zie wat ik vrijwel zeker wil bestellen. Als alle andere sites failliet zijn probeer ik deze misschien ooit.
Vind het niet onhandig, gewwoon inloggen met facebook en je kunt alles bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Heb er laatst 4 broeken besteld, 2 maten groter dan mijn eigen. Taillemaat goed maar de broeken waren alle 4 te kort terwijl ik maar 1.72m ben,
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
21-03-2018 22:03
Heb er laatst 4 broeken besteld, 2 maten groter dan mijn eigen. Taillemaat goed maar de broeken waren alle 4 te kort terwijl ik maar 1.72m ben,
Ik heb 3 broeken besteld. Vandaag de 1e ontvangen en past perfect. 1 maat groter besteld dan wat ik normaal heb. Zelfs de lengte is precies goed, maar ik ben 1.65m. Normaal gesproken zijn standaard lengtes altijd te lang. Koop bij C&A, Takko, Primark e.d. altijd lengte 30.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van me heeft een leuk jasje en een goede tas binnen gekregen. Dus daar ging het goed. Mijn bestelde schoenen waren totaal niet lijkend op de foto en de jurk die ik besteld heb schijnt geheel door. Dus ik ga me niet meer wagen aan Wish, maar ik hoor ook succesverhalen. Het is wat mazzel hebben denk ik, maar garanties heb je niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje sinds gisteren vakt mij op bij wish dat bij kledingstukken een prijs staat bijvoorbeeld 7 euro zonder verzendkosten en dan druk je op kopen bij het product en dan staat er in 1 keer 13 euro zonder verzendkosten dit heb ik nog nooit eerder ervaren bij kleding op wish maar sinds gisteren dus wel.

Hoe kan dit ?
Die iemand lult. Het gaat op bedrag. Niet of je slippers of een fotolijst of truitje invoert. Geloof je altijd alles wat iemand roept?
Alle reacties Link kopieren
Is wish niet zelfde als aliexpress?
Kleding nog niet besteld.
Speelgoed er op opgezocht en dan zelfde via aliexpress besteld want was goedkoper.
Hector schreef:
13-11-2018 18:29
Ik heb een vraagje sinds gisteren vakt mij op bij wish dat bij kledingstukken een prijs staat bijvoorbeeld 7 euro zonder verzendkosten en dan druk je op kopen bij het product en dan staat er in 1 keer 13 euro zonder verzendkosten dit heb ik nog nooit eerder ervaren bij kleding op wish maar sinds gisteren dus wel.

Hoe kan dit ?
Cookies.
Kleding is vaak lelijk, rare maten, slechte kwalitiet.
Alle reacties Link kopieren
Niet bij wish wel bij ali. Ik had een plussize en ben lid van een fb pagina speciaal voor plussize en aliexpress.
Dus ik heb alleen dingen besteld die anderen ook hadden en die meer konden vertellen over hoe de maat valt en wat voor materiaal het is.

Bikini's besteld die zijn gewoon heel goed die ik had, zelfde geldt voor badpakken. En ik heb een jurkje die van zulke goede kwaliteit is zo enorm mooi dat ik inmiddels al 6 verschillende motieven ervan heb gekocht.

Onthoud dat je onder de 22 euro moet zitten anders kans op extra kosten en daar maakt het echt niet uit of het slippers zijn, diamond painting, schoenen of jurken zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven