Mode & Beauty alle pijlers

Man in vrouwenkleding

18-03-2018 12:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik ben een man van 40 en vind het fijn om af en toe vrouwenkleding te dragen. Heb het lang weg gestopt, uit schaamte, maar kon het niet langer weg drukken. In mijn omgeving heb ik het een aantal mensen verteld en helaas waren de reacties niet altijd even positief. Zou graag eens iemand vinden die er met me over zou willen praten, misschien is e.e.a. achter een laptop toch wat "veiliger", en gekwetst worden door een "onbekende" doet minder pijn. Hoop dat er iemand reageert die me begrijpt, iedereen in ieder geval al bedankt voor het lezen van deze topic. Fijne dag!

Liefs bryan alias daisy
Alle reacties Link kopieren
Wat knap dat je zo open hebt durven zijn naar je omgeving, dat zal best spannend geweest zijn! Ik heb er zelf geen ervaring mee (ben overigens vrouw, maar dat had je wellicht al verwacht haha). Misschien is dit niet het ideale forum, ik zou eens googlen op travestie forum oid.

Verder weet ik niet waar je woont, maar er zijn genoeg cafés waar je in vrouwenkleding ook van harte welkom bent, als je het aandurft. Zeker in de randstad, ben er ooit met een (gay) vriend van me geweest en daar hangt echt een leuke en open sfeer!
Alle reacties Link kopieren
Hi jufank,
Bedankt voor uw reactie! Misschien moet ik inderdaad eens google open gooien en zoeken op travestie. Tot nu toe kwam ik vooral op sites waar het meer over sex gaat, en dat is iets wat ik hier niet uit wil halen.
Nogmaals bedankt voor uw reactie, erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hier meer aan? https://www.travestie.org/forum/
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik kan zien wordt een man in vrouwenkleren steeds gewoner. Ik weet dat er een paar bij mij in de wijk lopen.

Waar je misschien voor op moet passen is denken dat iedereen die naar je kijkt je ook veroordeelt. Laatst zag ik een man in hele mooie (vrouwen-)kleding dus ik keek net wat langer, waarop ik een boze blik terug kreeg.

Kijk wat je leuk vindt en ga ervoor. En geniet ervan :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
[quote=jufank post_id=28277566 time=1521372979 user_id=366385]
Misschien heb je hier meer aan? https://www.travestie.org/forum/
Ik ga eens kijken, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
[quote=Dreamer post_id=28277574 time=1521373085 user_id=12268]
Voor zover ik kan zien wordt een man in vrouwenkleren steeds gewoner. Ik weet dat er een paar bij mij in de wijk lopen.

Waar je misschien voor op moet passen is denken dat iedereen die naar je kijkt je ook veroordeelt. Laatst zag ik een man in hele mooie (vrouwen-)kleding dus ik keek net wat langer, waarop ik een boze blik terug kreeg.

Kijk wat je leuk vindt en ga ervoor. En geniet ervan :)
Dankjewel! Voorlopig doe ik het alleen als ik thuis ben. Op straat nog niet, zover ben ik nog niet. Maar denk dat mensen sws langer naar je kijken dan haha ;).
Alle reacties Link kopieren
Fijn en mooi dat je nu aan jezelf durft toe te geven dat dit ook een onderdeel van jou is. Laat het er zijn en geniet er van.

Ik in de scene waar ik rondloop (kink, dus waarschijnlijk niet jouw ding) ken ik meerdere mannen die iets hebben met crossdressing. Ook voor hen is het lang niet altijd seksueel, ze dragen gewoon graag vrouwen kleding en daar voelen ze zich vrij dat ook te doen. Ik zelf vind het altijd mooi om te zien als mensen zichzelf durven te zijn. Ongeacht wat de norm is of dat het mijn smaak is. Een man die zijn best heeft gedaan er voor zichzelf mooi uit te zien met een mooie jurk en pumps en als ik dan zie dat hij straalt, daar kan ik oprecht van genieten.

Dus je bent niet raar, je voldoet hooguit niet aan de norm van de meeste mensen, maar als iedereen dat zou doen dan zou de wereld maar saai zijn ;-)

Mag ik vragen wat jouw voorkeur heeft qua kleding?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
[quote=lollypopje post_id=28277599 time=1521373545 user_id=155603]
Fijn en mooi dat je nu aan jezelf durft toe te geven dat dit ook een onderdeel van jou is. Laat het er zijn en geniet er van.

Ik in de scene waar ik rondloop (kink, dus waarschijnlijk niet jouw ding) ken ik meerdere mannen die iets hebben met crossdressing. Ook voor hen is het lang niet altijd seksueel, ze dragen gewoon graag vrouwen kleding en daar voelen ze zich vrij dat ook te doen. Ik zelf vind het altijd mooi om te zien als mensen zichzelf durven te zijn. Ongeacht wat de norm is of dat het mijn smaak is. Een man die zijn best heeft gedaan er voor zichzelf mooi uit te zien met een mooie jurk en pumps en als ik dan zie dat hij straalt, daar kan ik oprecht van genieten.

Dus je bent niet raar, je voldoet hooguit niet aan de norm van de meeste mensen, maar als iedereen dat zou doen dan zou de wereld maar saai zijn ;-)

Mag ik vragen wat jouw voorkeur heeft qua kleding?

Ook bedankt voor uw reactie! Fijn zeg, die positieve reacties! Kink is idd niet zo mijn ding denk ik. Mijn voorkeur voor kleding, tja lastig. Mooi en sexy, want zo wil ik me wel voelen. Probeer me zo mooi mogelijk op te maken, en hou van mooie jurkjes. Ben zelf donker, vind rood erg mooi. Pruik, kousen, pumps en mooie lingerie maken het dan af. Oprechte dank voor je reactie nogmaals, erg fijn om te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker dragen wat je wil! En ik hoop ook voor je dat de mensen met wie je omgaat je wel respecteren. Als dat niet zo is zijn het geen vrienden. Je moet het maar zo zien, nu kom je erachter wie je echte vrienden zijn! En geloof me, er zijn zat mensen die het echt geen reet kan schelen wat voor kleding je draagt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven