Mode & Beauty alle pijlers

Man in vrouwenkleding

18-03-2018 12:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik ben een man van 40 en vind het fijn om af en toe vrouwenkleding te dragen. Heb het lang weg gestopt, uit schaamte, maar kon het niet langer weg drukken. In mijn omgeving heb ik het een aantal mensen verteld en helaas waren de reacties niet altijd even positief. Zou graag eens iemand vinden die er met me over zou willen praten, misschien is e.e.a. achter een laptop toch wat "veiliger", en gekwetst worden door een "onbekende" doet minder pijn. Hoop dat er iemand reageert die me begrijpt, iedereen in ieder geval al bedankt voor het lezen van deze topic. Fijne dag!

Liefs bryan alias daisy
Alle reacties Link kopieren
Wat knap dat je zo open hebt durven zijn naar je omgeving, dat zal best spannend geweest zijn! Ik heb er zelf geen ervaring mee (ben overigens vrouw, maar dat had je wellicht al verwacht haha). Misschien is dit niet het ideale forum, ik zou eens googlen op travestie forum oid.

Verder weet ik niet waar je woont, maar er zijn genoeg cafés waar je in vrouwenkleding ook van harte welkom bent, als je het aandurft. Zeker in de randstad, ben er ooit met een (gay) vriend van me geweest en daar hangt echt een leuke en open sfeer!
Alle reacties Link kopieren
Hi jufank,
Bedankt voor uw reactie! Misschien moet ik inderdaad eens google open gooien en zoeken op travestie. Tot nu toe kwam ik vooral op sites waar het meer over sex gaat, en dat is iets wat ik hier niet uit wil halen.
Nogmaals bedankt voor uw reactie, erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hier meer aan? https://www.travestie.org/forum/
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik kan zien wordt een man in vrouwenkleren steeds gewoner. Ik weet dat er een paar bij mij in de wijk lopen.