Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner en extreem bleek

18-03-2018 16:31 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben extreem bleek (zie zelden iemand zo bleek als ik) en mijn benen zijn onegaal. Ik word niet bruin in de zomer en dat vind ik niet erg behalve op de plekken waar mijn huid onegaal is met adertjes, rode vlekjes enzovoorts. Ik dacht dat het misschien zou helpen om zelfbruiner te gebruiken, zodat de kleur wat egaler wordt en je ziet rood en paars op wit nu eenmaal beter dan op bruin. Ben er alleen huiverig voor omdat ik dit soort hulpmiddelen nog nooit heb gebruikt!

Als ik reviews op internet bekijk ziet het er veelbelovend uit maar bijna iedereen op die foto's is van zichzelf al bruiner dan ik.
Moet je speciale rekening houden met een zeer bleke huid of maakt dat weinig uit?
Het is niet de bedoeling om opeens enorm bruine benen te hebben want ik ben verder wit :P Als het maar wel iets van effect heeft, en egaal en natuurlijk eruit ziet.

Iemand tips of ervaringen? :D
Op Youtube staan veel filmpjes maar daar smeert iedereen zich wel erg bruin en zitten veel mensen die gesponsord worden en geen realistisch beeld geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Ik zie ook zelden iemand bleker dan mij :p
Alle reacties Link kopieren
Van scrubben krijg je wel wat egalere benen. Zeker doen voor je met zelfbruinende creme begint.
Ik ga liever voor zomerpanties. 8 of 12 den. Egaliseert ook en minder moeite.
Heb je al eens gehoord van capsules met caroteen? Verkrijgbaar bij bijvoorbeeld bionatuurcentra.

Dat zijn tabletjes die je slikt waardoor je wat kleur krijgt. Te veel en je zult er oranje uitzien. Echter goed gedoseerd heb jehet dat beetje kleur dat je graag zou willen hebben waarschijnlijk. Een gezonde kleur bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Juist handig om nu alvast te beginnen met smeren.