Mode & Beauty alle pijlers

Extra tussen stukje bikini-sluiting

19-03-2018 08:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een geweldig mooie bikini gekocht. In Azie. En helaas valt de bikini wat kleiner uit dan ik dacht en zit hij nogal strak.
Voor een BH weet ik dat je een extra stukje bij de sluiting kan doen, maar ik kan dit niet vinden voor de bikini's.

Het is een sluiting als de onderstaande foto. Ik heb wel gewoon de losse sluiting online gevonden, maar dat werkt natuurlijk niet. Ik ben op zoek naar een verleng stukje, of een andere oplossing. Wie heeft de gouden tip?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
De sluiting eraf en dan twee slierten stof eraan zodat je kunt strikken op je rug.
Van een oude bikini of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik had ook al aan z'on soort oplossing geacht.
Vanwege mijn cupmaat heb ik echter wel de voorkeur voor een stevige sluiting.
Verkoop de bikini en koop van dat geld een wel passende bikini.
Het is superjammer dat een mooie bikini niet blijkt te passen, maar eraan prutsen gaat dat ding niet mooier maken.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik dacht dat er misschien toch een simpele oplossing was..... X-D
Je kan hem wel geweldig mooi vinden maar als hij niet past past hij niet.
De sluiting eraf halen en dan een kunststof bh sluiting eraan bevestigen. Die kun je in verschillende maten en kleuren krijgen.

Zoiets bijvoorbeeld:

https://www.douglas.nl/productbrand_983 ... 970.000000
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
19-03-2018 08:55
De sluiting eraf halen en dan een kunststof bh sluiting eraan bevestigen. Die kun je in verschillende maten en kleuren krijgen.

Zoiets bijvoorbeeld:

https://www.douglas.nl/productbrand_983 ... 970.000000
Dat valt te proberen!!! Dank je.
ik kom nog bij de Douglas deze week, dus ik zal eens kijken.
vivagirl schreef:
19-03-2018 09:04
Dat valt te proberen!!! Dank je.
ik kom nog bij de Douglas deze week, dus ik zal eens kijken.
Succes!

Ik denk trouwens dat ze zoiets op de markt ook wel hebben. Je hebt uiteindelijk alleen een kunststof sluiting met een stukje elastiek nodig. Elastiek kun je inkorten, omzomen tegen rafelen en dan aan je bikini vastnaaien. Zo gedaan.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
19-03-2018 09:14
Succes!

Ik denk trouwens dat ze zoiets op de markt ook wel hebben. Je hebt uiteindelijk alleen een kunststof sluiting met een stukje elastiek nodig. Elastiek kun je inkorten, omzomen tegen rafelen en dan aan je bikini vastnaaien. Zo gedaan.
Ik neem mijn bikini gewoon mee en dan kijk ik wel even.
Alle reacties Link kopieren
Die verlengstukjes bestaan gewoon. Ik heb ze zelf eens bij het Kruidvat gehaald. Maar die zijn voor BH en niet bikini, anders had ik er 1 opgestuurd naar je. Check eens bij lingeriezaken.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
19-03-2018 15:38
Die verlengstukjes bestaan gewoon. Ik heb ze zelf eens bij het Kruidvat gehaald. Maar die zijn voor BH en niet bikini, anders had ik er 1 opgestuurd naar je. Check eens bij lingeriezaken.
Van de bh's ken ik inderdaad. Maar dit is een ander soort sluiting.
Ik heb al gegoogled, maar nog niks konden vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven