Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope mascara voor tranende ogen

19-03-2018 13:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand die mij een goede mascara kan aanraden?

Het liefst geen té dure... Ik heb regelmatig last van tranende ogen en bij het minste beetje mascara die ik opdoe loop ik na een uur al met panda-ogen. Ook met waterproof mascara's heb ik dit probleem, ik ondervind ook bij waterproof dat het uitgelopen zwart onder mijn ogen moeilijker weg te vegen is.
Ik heb daar ook last van. Vooral buiten .
Ik gebruik die van essence waterproef zwart met blauwe verpakking
Ben daar best tevreden over voor een goedkoop merk mascara

Ik kan straks wel kijken hoe hij heet
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook die van Essence. Is er trouwens goed af te halen met gezichtsdoekjes.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tevreden over de mascara van het Etos eigen merk.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
All eyes on me waterproof can Essence gebruik ik
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg al-tijd panda-ogen van mascara, wat ik ook deed. Nu ben ik helemaal fan van mascara's met 'tube technology'. Ik gebruik die van L'Oreal, Double Wear Beauty Tube heet het geloof ik (rood met witte verpakking). Heel goedkoop is hij niet (+/- 18 euro), maar ik wacht altijd tot het 2e gratis is bij Etos of Kruidvat. Is echt de moeite waard, nooit meer vegen onder mijn ogen.
Bijkomend voordeel: met warm water spoel je het er makkelijk weer af, geen geboen en gewrijf met remover. Alleen voor zwemmen is het dus niet zo geschikt. :-)
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!

Essence is inderdaad een betaalbaar maar goed merk. meestal koop ik daar wel een mascara van. Maar de keuze is zodanig groot dat ik het op den duur niet meer weet!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer ook bij essence van kruidvat! Ook de "gewone", die kun je makkelijk weghalen en dan bv opnieuw aanbrengen (kost toch erg weinig)
Ik heb deze pasgeleden ontdekt:
Eveline Big Volume Lash Waterproof Deep Black
Voor 5,-. Geeft mooie wimpers en vlekt niet bij mij.
Alle reacties Link kopieren
niet budgetproof, maar zeker de moeite waard!
de 'chanel le volume' in waterproof, een super mascara!
na een half uur heet douchen zit er een klein randje onder me ogen, maar zeker geen 'panda ogen' en makkelijk te verwijderen met make up remover!
Alle reacties Link kopieren
More than Waterproof van Catrice. Goedkoop, blijft goed zitten en is te verwijderen met een washandje met warm water. Is dus ook zo'n tube-versie, een zelfde soort als waar botanietje het over heeft.
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
21-03-2018 00:01
More than Waterproof van Catrice. Goedkoop, blijft goed zitten en is te verwijderen met een washandje met warm water. Is dus ook zo'n tube-versie, een zelfde soort als waar botanietje het over heeft.
Nou, dan ga ik die ook proberen! Bedankt voor de tip. :cheer:
Je moet niet alles geloven wat je denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven