Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper Gouda - tips?

19-03-2018 22:02 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik verhuis binnenkort naar Gouda en ben op zoek naar een goede kapper voor kleuren (dmv folies) en knippen. Mijn huidige kapper zit in Amsterdam, ben ik echt heel blij mee, maar ik zou toch graag in mijn eigen woonplaats willen gaan ipv minimaal een uur te reizen enkele reis. Heeft er iemand een goede tip? Mag in het duurdere segment zijn, dat is mijn huidige kapper ook.
Vind het echt spannend om weer een fijne kapper te vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ha Kris33, ik was altijd heel erg tevreden met Sophie van Perfect Haarstyling op de Raam in Gouda. Ik verfde alleen toentertijd zelf mijn haar nog, maar ook daar hoorde ik zeer goede verhalen over bij Sophie. Super goede zelfstandige kapster. Maar ik ben 2 jaar geleden verhuisd, dus helaas ga ik niet meer naar Perfect Haarstyling omdat het parkeren met de auto in de binnenstad van Gouda gewoon een drama is ;) . Ik woon nu een kleine 15 min van Gouda af, in Nieuwerbrug aan den Rijn en daar is Kniploods43 gevestigd. Een kapper van het duurdere segment en daar laat ik tegenwoordig ook mijn haar verven en folies zetten. Ze zijn daar super professioneel, volgen vele cursussen en de laatste trends. En ook heel vriendelijk, niet geheel onbelangrijk. Ze nemen echt de tijd voor je en ik loop altijd stralend met een mooie coupe de deur uit.

Dus bij deze raad ik je er 2 aan, verdiep je er eens in en als je nog meer wilt weten, ik hoor het wel :)
Alle reacties Link kopieren
Net buiten Gouda zit Mix Colors. Echt top.
Alle reacties Link kopieren
Marna Kappers
Alle reacties Link kopieren
Dank voor deze tips, ik ga ze allemaal even opzoeken. Dat het net buiten Gouda is is ook prima trouwens, altijd nog een stuk dichterbij dan Amsterdam Zuid! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven