Mode & Beauty alle pijlers

ZelfBruiner & Baard

20-03-2018 03:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo VIVA Forum leden,

Ik ben een man en ben van nature niet echt heel bruin, hierdoor gebruik ik dus zelfbruiner niet om oranje te worden maar gewoon om een gezonde tint te krijgen.

Nou heb ik dus een baardje, geen volle Spartaan baard, maar wel een redelijk baardje.

Tot nu elke keer dat ik mij gezicht insmeerde met zelfbruiner, smeerde ik de zelfbruiner niet tot m’n baardlijn.
En deed ik ook m’n baard vegen met een natte handdoek zodat er geen zelfbruiner op m’n baard komt.
Maar nu heb ik dus steeds een bruin gezicht met tot m’n baardlijn, vanaf daar is m’n gezicht wit dus dit ziet er zoals je kan inbeelden best wel raar uit.
Ik vroeg me dus af of je baard kan verkleuren naar rood/oranje door de zelfbruiner, want de reden dat ik tot m’n baardlijn insmeer is omdat ik de impressie had dat m’n baard zou verkleuren door de zelfbruiner.
Zelf kan ik hier niks over vinden op internet dus vroeg me af of jullie forumleden hier misschien wat van af weten?


Bedankt alvast !
Shaquille
Alle reacties Link kopieren
En dat vraag je op een vrouwenforum???
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat er ook mannen op dit forum waren
Super afknapper. Kan je niet gewoon in het zonnetje gaan zitten als het straks lenteweer wordt? Of een zonnebankje pakken als het niet kan wachten?
https://www.annic.com/lifestyle/beauty- ... l-perfect/
http://www.tanningtrends.nl/zelfbruiner ... -en-trucs/
Of toch scheren...
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
20-03-2018 04:40
Super afknapper. Kan je niet gewoon in het zonnetje gaan zitten als het straks lenteweer wordt? Of een zonnebankje pakken als het niet kan wachten?
Dan blijft de huid onder de baard toch echt wit.

Even als hint naar to.
FunnyFace8 schreef:
20-03-2018 04:40
Super afknapper. Kan je niet gewoon in het zonnetje gaan zitten als het straks lenteweer wordt? Of een zonnebankje pakken als het niet kan wachten?

Wat een slecht advies. Zonnebank is hartstikke ongezond en kankerverwekkend, daarnaast krijg je rimpels en pigmentvlekken van de zon/zonnebank.

TO ik heb geen baard, maar smeerde het weleens per ongeluk over mijn wenkbrauwen en dat maakte niks uit. De haartje verkleurden niet.
FunnyFace8 schreef:
20-03-2018 04:40
Super afknapper. Kan je niet gewoon in het zonnetje gaan zitten als het straks lenteweer wordt? Of een zonnebankje pakken als het niet kan wachten?

Zonnebankbruin is pas een afknapper.
Zo lelijk.
En kanker is de grootste afknapper.
Smeer een beetje bronzinggel op. Geen zelfbruiner, maar een gel die je dagelijks opsmeert.
Je kan ook BB Cream gebruiken voor je gezicht. Is een dagcreme met een tintje. Dan heb je meteen een gezichtsverzorging én een lekker kleurtje.
Alle reacties Link kopieren
Waar je je al niet druk om kunt maken in het leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
20-03-2018 07:42
Waar je je al niet druk om kunt maken in het leven.

Volgens mij maakt hij zich niet druk hoor maar stelt hij gewoon een vraag. Één van de doelen van een forum...
Haal trouwens die baard eraf. Dat is de beste oplossing.
Hipsters zijn uit. Weg met die baarden en snoren bij jonge mannen. Dat doe je maar als je oud en opa bent.
Alle reacties Link kopieren
Wit is ook een kleur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind een baard juist sexy. Je zou kunnen proberen de zelfbruiner natuurlijker te laten overlopen. Meestal zijn mensen net iets bruiner op hun voorhoofd bijvoorbeeld. Dus: minder op de wangen en kijken of je een natuurlijkere overloop naar de baard kan krijgen. Anders zal ik je een bronzing poeder aanraden. Ik heb zelf een medium huidtint (halfbloed) maar mijn nek is sneeuwwitje blank. Ik poeder mijn nek bruiner met een grote poederkwast en een bronzing poeder. Maar: niet de haren bruin poederen. Ik probeer meer de huid ertussen. Een overloop.
Ik zou ook die lelijke baard af scheren dan is je probleem gelijk opgelost. ook bij oudere mannen vind ik baarden afschuwelijk lelijk.
Wat een haat voor baarden. Ik vind het juist zo heet. Mannelijk en rauw.
sinnombre schreef:
20-03-2018 07:28
Zonnebankbruin is pas een afknapper.
Zo lelijk.
En kanker is de grootste afknapper.
Smeer een beetje bronzinggel op. Geen zelfbruiner, maar een gel die je dagelijks opsmeert.
Goed dat ik het weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven