Mode & Beauty alle pijlers

Bikini kleine cup. Waar kopen?!

20-03-2018 16:56 12 berichten
Ok! Je denkt misschien kijk gewoon op internet of wat doe je moeilijk, maar ik kan echt geen leuke bikini vinden. Voor de zomer wil toch graag weer een mooie waar ik mij prettig in voel. Laatste heb ik gekocht bij de h&m, maar zit niet mooi.
Bij de livera kon ik altijd slagen maar heeft alle kleine maten (heb 80A 😣) eruit gedaan. Op internet gaat alles vanaf B. Hunkemoller heeft mooie, maar ook niet mijn maat.
Wie weet een leuke goed ( internet) winkel waar ze kleine maten bikini's verkopen?
Alle reacties Link kopieren
bij de Otto.

kwalitatief ook hele goeie bikini,s.
wij slapen nooit.
Bonprix
Je kan toch een topje en broekje apart kopen, dan past het altijd.

Probeer het eens bij een grote internetwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Bonprix heeft mix & match
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij aasize.nl Die hebben alleen maar kleine cup maten.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Ik was net bikini's in de stad aan het passen. Hetzelfde probleem. Ik heb 70a. Misschien wordt het tijd dat ik voor een borstvergroting ga :-(
Alle reacties Link kopieren
De Bijenkorf altijd top!
Alle reacties Link kopieren
Juist met een A-cup slaagde ik altijd goed bij H&M. Zoveel modellen (meestal op confectiemaat, dus niet op cupmaat) van triangle tot bandeau, met en zonder vulling (vaak kan de vulling eruit) en topjes en broekjes zijn daar volgens mij standaard los verkrijgbaar. Kan me haast niet voorstellen dat je daar niet slaagt of omdat 1 bikinimodel niet mooi zit, ze gelijk allemaal niet mooi zitten. Je moet wel even een model zoeken dat bij je lichaam past natuurlijk, dus zou wel vooraf passen dan. Primark heeft ook heel veel keuze en alles is los van elkaar verkrijgbaar, vaak ook 1 model bikinitop met meerdere bijpassende broekjes in verschillende modellen. Kwalitatief niet altijd het beste misschien, maar gaat best een zomer mee.
.
Liliane13 schreef:
20-03-2018 18:28
Juist met een A-cup slaagde ik altijd goed bij H&M. Zoveel modellen (meestal op confectiemaat, dus niet op cupmaat) van triangle tot bandeau, met en zonder vulling (vaak kan de vulling eruit) en topjes en broekjes zijn daar volgens mij standaard los verkrijgbaar. Kan me haast niet voorstellen dat je daar niet slaagt of omdat 1 bikinimodel niet mooi zit, ze gelijk allemaal niet mooi zitten. Je moet wel even een model zoeken dat bij je lichaam past natuurlijk, dus zou wel vooraf passen dan. Primark heeft ook heel veel keuze en alles is los van elkaar verkrijgbaar, vaak ook 1 model bikinitop met meerdere bijpassende broekjes in verschillende modellen. Kwalitatief niet altijd het beste misschien, maar gaat best een zomer mee.
De prints vallen vooral tegen en de kwaliteit is ook niet top. Heb een bandeau bikini. Die schiet steeds van het haakje. Keus was bij h&M ook niet reuze spannend. Smaken verschillen ☺

Ik zal eens bij de andere internet winkels kijken die genoemd zijn. Wil geen bikini die op de glijbaan vrijwel meteen kapot gaat.
Alle reacties Link kopieren
Doetje89 schreef:
20-03-2018 18:55
De prints vallen vooral tegen en de kwaliteit is ook niet top. Heb een bandeau bikini. Die schiet steeds van het haakje. Keus was bij h&M ook niet reuze spannend. Smaken verschillen ☺

Ik zal eens bij de andere internet winkels kijken die genoemd zijn. Wil geen bikini die op de glijbaan vrijwel meteen kapot gaat.
Hier kun je ook losse tops en broekjes kopen.
https://www.lascana.nl/
Ik heb trouwens altijd begrepen dat je bikini een maat kleiner "moet" zijn dan je "normale" maat. Iets met rek en water.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Kijk zeker eens bij Esprit (eventueel online) ! Die heeft mooie bikini’s in A-cup. Al paar keer gekocht maar laatste jaren niet meer want het lijkt alsof ze de bovenstukjes veranderd hebben en alles juist platter duwt en erg laag uitgesneden. Bij Livera werd altijd Esprit verkocht, nu kennelijk niet meer?
En Bonprix wordt ook genoemd idd, maar heb ik geen ervaring mee.
Je kunt ook eens bij grote sportzaken kijken naar de merken Cyell, Sunflair, Lingadore.

Ik zoek ook specifiek nog eens met een hoog broekje erbij. Ben niet slank en heb ook nog eens kleine borsten, idd A-cup.
Nou, ik zal je zeggen: dat is een drama met bikini’s zoeken. Verplicht mix & match, anders hoef ik het niet eens te proberen.
Ik heb al vaker de bikini’s van de Hema gekocht, maat 80B past dan ook. En mooie hoge broekjes. En probeer ook echt es een B-cup, best kans dat het jou toch ook blijkt te passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven