Mode & Beauty alle pijlers

Welke nagellak is het beste? welke problemen hebben jullie?

11-04-2018 11:27 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte al nagellak sinds ik een kind was en ik ben super verslaafd om elke dag mijn nagels te doen. Ik hou van lichte kleuren en donkere kleuren zoals zwart en donker rood. Ik heb veel merken gebruikt en getest zoals Essie, Chanel OPI en vele andere, sommige zijn goed, sommige zijn slecht maar ik vond ze eigenlijk allemaal leuk.

Ik doe het niet in de koelkast want dan drogen de flesjes uit. Ik weet niet of jullie het zelfde probleem hebben maar zou het erg op prijs stellen als jullie het delen.

Een paar weken geleden van ik Pink Gellac merk tegen, het is een Nederlands merk volgens mij, kennen jullie dat en hebben jullie dat wel eens gebruikt?

Ze zeggen dat het 14 dagen blijft zitten maar ik wou toch eerst even vragen hier in dit forum wat jullie er van denken? Ik wacht op jullie reacties.
Elke dag je nagels doen? Dan wordt het tijd dat je goede nagellak koopt!

Ik ben een van de mensen die de Chinese economie draaiende houdt. Ik heb een lamp en verschillende kleuren nagellak uit China laten komen. Het zit 2-3 weken en dat bevalt me meer dan goed.
Alle reacties Link kopieren
Die van Catrice zijn echt de beste, smeren goed en blijven (als je even de tijd neemt om het goed te doen) echt een week zitten!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
jup, ben ook tevreden over de chinese lakjes die ik heb alleen zijn dat de 'erafkrablakjes' want ik loop liever niet 2 weken met hetzelfde

en catrice is inderdaad ook heel prima, en rimmel, revlon en de hema lakjes
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Vajana welke lamp is dat? en waar kan je die kopen?
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
11-04-2018 11:40
Vajana welke lamp is dat? en waar kan je die kopen?
nog nooit van gel lak gehoord begrijp ik? Vreemd voor een nagellak verslaafde.

Kijk ook eens naar Striplac (van Alessandro) ik vind dat het beste alternatief voor thuis gebruik omdat het makkelijk te verwijderen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind essence heel fijn! Fijner dan menig dure lak
Internagelaktisch
Arizona15 schreef:
11-04-2018 11:40
Vajana welke lamp is dat? en waar kan je die kopen?
UV-lamp. Te koop op diverse Chinese sites. Maar als je het liever uit Nederland haalt: tik eens in op google: UV-lamp nagels. Zelfs bol.com verkoopt die dingen.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
11-04-2018 11:45
nog nooit van gel lak gehoord begrijp ik? Vreemd voor een nagellak verslaafde.

Kijk ook eens naar Striplac (van Alessandro) ik vind dat het beste alternatief voor thuis gebruik omdat het makkelijk te verwijderen is.
Nou ja zeg wat een vreemde reactie. Wie zegt dat ik nagellak verslaafde ben? ik gebruik sporadisch nagellak maar na 1 dag is het er al af, dus nee ik heb nooit eerder van gel lak gehoord @(
Alle reacties Link kopieren
Vajana schreef:
11-04-2018 11:51
UV-lamp. Te koop op diverse Chinese sites. Maar als je het liever uit Nederland haalt: tik eens in op google: UV-lamp nagels. Zelfs bol.com verkoopt die dingen.
Ik ga eens zoeken op ali expres, dank.
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
11-04-2018 11:57
Nou ja zeg wat een vreemde reactie. Wie zegt dat ik nagellak verslaafde ben? ik gebruik sporadisch nagellak maar na 1 dag is het er al af, dus nee ik heb nooit eerder van gel lak gehoord @(
ik bedoel jou niet, maar TS . sorry!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dankzij mijn dochter van 13 (die is daar meer van op de hoogte) bij nagellak van Sally Hanssen uit. Wij hebben dan gellak wat je zonder lamp kan gebruiken. Ik denk dat het bijna een week mooi blijft
Catrice vind ik nog steeds het beste. En ik gebruik tegenwoordig ook alleen nog maar gel.
Ik hou niet van Chinese lakjes. Ik zie ze vaak op Chinese markten in Centraal Azie en ik heb wel eens wat gekocht en ze stinken echt enorm, drogen uit en ik weet niet wat er in zit. Ik koop sowieso geen beauty producten uit China.
Ik zweer bij OPI nagellak. Hun gewone en gellak zijn fantastisch en blijven lang zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Pink Gellac en ben er erg tevreden over.

Ik heb het toen eerst 2e hands op marktplaats gekocht, ik vond het nieuw nogal prijzig. Zo kon ik voor een zacht prijsje kijken of het wat was.

In het begin was het even uitvogelen, maar hoe vaker je het doet hoe beter het gaat. Ik ben er erg tevreden over. Moet wel zeggen dat ik mijn nagels minder 'opruw'. Hierdoor is de gellac bij mij ook heel makkelijk los te trekken zonder dat ik mijn nagels beschadig. Soms laat de gellac hierdoor echter wat makkelijker los, maar dat vind ik niet erg.

In het begin liet het vaak sneller los, nu blijft het makkelijk 2 weken zitten. Mijn nagels groeien overigens snel, dus met 2 weken doe ik nieuwe op omdat ik die uitgroei lelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
Op m'n tenen bevalt het trouwens nog beter! Die groeien helemaal snel en dan zit het makkelijk 4-6 weken. ;-D
Alle reacties Link kopieren
De donkerrode lak van Essence is heel mooi en het kwastje lakt heel makkelijk.
Ik doe er een gel topcoat bovenop en dan zit het een week.

Een uv- lamp is alweer ouderwets volgens mij. Tegenwoordig is het led. (Volgens mijn kennis die nagelstyliste is).
Ik begin niet aan dat soort lak, want je moet dan het oppervlak van je nagels vijlen en dat lijkt me niet goed.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
11-04-2018 14:36
De donkerrode lak van Essence is heel mooi en het kwastje lakt heel makkelijk.
Ik doe er een gel topcoat bovenop en dan zit het een week.

Een uv- lamp is alweer ouderwets volgens mij. Tegenwoordig is het led. (Volgens mijn kennis die nagelstyliste is).
Ik begin niet aan dat soort lak, want je moet dan het oppervlak van je nagels vijlen en dat lijkt me niet goed.
het nagelbed wordt beetje opgeruwd, een goede styliste weet wat ze doet ;) die laat je echt niet met rode nagelbedden zitten.

Ik draag voornamelijk gel lak, maar qua nagelak ben ik fan van Essence, Hema en OPI
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
11-04-2018 14:36
De donkerrode lak van Essence is heel mooi en het kwastje lakt heel makkelijk.
Ik doe er een gel topcoat bovenop en dan zit het een week.

Een uv- lamp is alweer ouderwets volgens mij. Tegenwoordig is het led. (Volgens mijn kennis die nagelstyliste is).
Ik begin niet aan dat soort lak, want je moet dan het oppervlak van je nagels vijlen en dat lijkt me niet goed.
Klopt, het is schadelijk. Zeker op lange termijn. Los daarvan is de lak zelf ook slechter dan gewone lak. Veel sterkere chemicaliën zitten erin en drogen de nagels nog meer uit. (deskundige info)

Gewone lak blijft prima bij mij. Zeker twee weken of langer.
Alle reacties Link kopieren
En eraf halen is ook een heel gedoe. Met gewone lak ben je zo klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo goed in lakken. Ik heb van alles in huis van OPI tot action. Maar de enige lak die ik er fatsoenlijk op krijg is de lak van Hema. Met die kwastjes lak ik gewoon netter. Jammer, want die chipt bij mij al na 1 dag.
Essence heb ik nog niet, misschien moet ik die eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Wat helpt, is je nagels goed ontvetten, met b.v. afwasmiddel en heel goed drogen.
Dan twee hele dunne laagjes en een gel topcoat.
Fan van Essie hier en laatst gelezen dat je voor het lakken je nagels schoonmaken met azijn helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lak zelfs na het aanbrengen van olie :proud: (niet direct)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven