Mode & Beauty alle pijlers

Zweedse klompen

16-04-2018 17:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik ben een man en draag al jaren zweedse klompen (zwarte, soms nubuck) en meestal op een leuke spijkerbroek. Laatst kreeg ik een opmerking dat dit wat vrouwelijk lijkt. Vinden jullie dit cool voor een man of niet? Wie draagt ze ook?
Bedankt voor de reacties
Hoe kan je nou klompen op een spijkerbroek dragen?

Maar als je zware shag rookt, wijde pijpen hebt, uitlopende mouwen en een klitterige haardos tot halverwege je rug, dan kan het wel.
Alle reacties Link kopieren
uh? boeien wat anderen er van vinden. Het is toch zijn leven, en hij vindt ze kennelijk comfortabel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Kan de vraag ook met foto gesteld worden?
Hebbie ook een baard en een ruitjesoverhemd?
Hebbie ook een baard en een ruitjesoverhemd?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze sowieso oerlelijk, zowel bij mannen als vrouwen. Bij kinderen kan het nog net.
Een vriend van me draagt die ook wel eens, meestal thuis maar ook wel eens als hij ergens heen gaat. Ik vind het persoonlijk in ieder geval beter dan van die houten klompen maar toch zou ik als ik jou was (en als het je wat uitmaakt wat anderen van je uiterlijk vinden) gewoon schoenen dragen als je niet thuis bent. Die opmerking dat het 'vrouwelijk' zou lijken snap ik niet echt. Ik vind het te vergelijken met pantoffels of crocs trouwens, prima voor thuis maar ik zou er zelf de straat niet mee op gaan ;)
Star² schreef:
16-04-2018 17:24
Hebbie ook een baard en een ruitjesoverhemd?
Oja, dit hoort ook bij wat ik net schreef!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind het zowel voor mannen als voor vrouwen een belediging voor het oog. Afgrijselijk. Maar je mag het helemaal zelf weten, hoor. Als jij het mooi vindt, prima toch.
Alle reacties Link kopieren
Alleen in je eigen achtertuin. Niet in t openbaar. En wat er vrouwelijk is aan die dingen snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-04-2018 17:24
Hebbie ook een baard en een ruitjesoverhemd?
En rij je een vrachtwagen?
Alle reacties Link kopieren
met open of dichte hak?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Vinden jullie dit cool voor een man of niet? Wie draagt ze ook?
Nee, dit vind ik niet cool. Ik dacht eigenlijk dat het iemand die klompen draagt helemaal niet uit zou maken of hij/zij wel of niet "cool" is.

Ik vind klompen niet vrouwelijk, maar het is ook zeker niet stoer of heel mannelijk in mijn ogen. Misschien iets meer vrouwelijk dan mannelijk.

Maar draag toch lekker wat je wil, dat vind ik dan weer wel stoer.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen vrouwelijke man bent, dan maakt zelfs een jurk jou niet vrouwelijk.
Vertel me alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag die dingen heel veel de zwarte dan, zijn wel heel erg unisex natuurlijk, maar de oerhollandse klomp is dat ook.

Is mij nog nooit gemeld dat het vrouwelijk zou zijn. Thuis gebruik ik ze alleen met werkbroek in de tuin of wanneer klussende en naar de doe het zelfzaak. En aan boord heb ik ze altijd aan, zeer goed tegen zweetvoeten.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-04-2018 17:24
Hebbie ook een baard en een ruitjesoverhemd?
Heb stoppelbaardje, en soms overhemd
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
16-04-2018 17:50
En rij je een vrachtwagen?
Neen, ik rij niet met vrachtwagen
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
16-04-2018 17:52
met open of dichte hak?
open hak
Alle reacties Link kopieren
In de zorgsector lopen er nochthans heelwat mannen en vrouwen op zweedse klompen... daar wel cool dan?
Alle reacties Link kopieren
Clogy schreef:
17-04-2018 11:02
In de zorgsector lopen er nochthans heelwat mannen en vrouwen op zweedse klompen... daar wel cool dan?
Het is nergens cool. Daar lopen ze ook op Crocks.
Alle reacties Link kopieren
klompen draag ik veel. als ik in de tuin of bij het vee aan de gang ben. is dat klaar dan gaan ze uit en doe ik schoenen aan. ze lopen lekker dus als jij dat wil moet je er lekker mee lopen

nope, niet cool. nooit cool. maakt dat uit? nope
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven