Mode & Beauty alle pijlers

Retourneren nike.com

17-04-2018 22:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!
Iemand ervaring met retourneren via nike.com? Heb een paar sneakers retour verzonden en krijg nu het verzoek om mijn gegevens (waaronder iban) achter te laten op hun webpagina, zodat het geld terug gestort kan worden. Hoewel het er allemaal aardig legitiem uit ziet rinkelen mij fishing-alarmbellen aan alles kanten..
Wat denken/weten jullie hiervan?
Want wat kunnen ze denk je met je rekeningnummer? Ze vragen toch niet je pincode?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 08:47
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al betaald, dus dat rekeningnummer hebben ze. Maar misschien willen ze zeker weten dat dat ook het nummer is waarop ze het terug moeten storten?

Mail ze even via de pagina waarop je besteld hebt, of bel de klantenservice.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt hoor dat Nike dat vraagt. Ik vond het ook gek maar gebeld met de klantenservice. Na het invullen keurig mijn geld retour gekregen.
Ze kunnen met alleen je rekeningnummer niet veel volgens mij maar als je het niet vertrouwd, kun je ze niet op een andere manier benaderen of het klopt?
Toevallig net van de week mee bezig geweest. Het klopt dat ze om je iban vragen. Maar als je het niet vertrouwt, kun je ook de klantenservice bellen en op die manier je rekeningnummer doorgeven. Of de betreffende site nou wel of niet van nike is,ik vind het goed van je dat je een alternatief zoekt!
anoniem_363058 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 23:47
Reden: Voutje
0.33% gewijzigd
Ik heb jaren geleden voor het laatst bij Nike betaald, maar herinner ik me het proces ook zo. Komt gewoon goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer precies maar er was wel iets vreemds met dat betalen bij Nike ja...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Haha, raar he? Mijn beredenering was inderdaad ook: ze hebben mijn iban al, want ik heb het geld ook overgemaakt... maar goed om te lezen dat het schijnbaar echt zo werkt. Bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven