Mode & Beauty alle pijlers

MAG schoenen?

18-04-2018 09:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nieuwe MAG schoenen gekregen en vraag me af hoe ik deze kan combineren? Vind ze superlekker lopen alleen is het wel een typische 90's schoen met een dikke zool. Ik vraag me af hoe ik deze het best kan combineren zodat ik er toch hip mee uitzie, dat het apart is vind ik juist wel leuk. Ik hou wel van een uitgesproken stijl.

Het is een beetje net als met timberlands en dr. Martens. Lelijke schoenen maar wel heerlijk comfortabel, en die schoenen hebben ook hun comeback al gemaakt.

Hopelijk hebben jullie voorbeelden voor me.

Alvast bedankt
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Ik heb geen idee hoe je zoiets zou combineren. Ik zou mij daar net mee durven te vertonen buiten de deur.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de vergelijking met Dr Martens echt niet opgaan, eerder met crocs. Maar goed dat ben ik.

Misschien een idee om ze te combineren met zo’n boyfriend jeans en dan de pijpen wat om te rollen? Bloesje erbij of een flodderig T-shirt.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
rosiethelab schreef:
18-04-2018 09:36
Ik heb geen idee hoe je zoiets zou combineren. Ik zou mij daar net mee durven te vertonen buiten de deur.
De uggs zijn anders ook een tijd enorm in de mode geweest.
Bovendien wat de mode is, hoef ik nog niet mooi te vinden.Vind die skinny broeken dus niks met mijn figuur.

Sorry Off topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even googelen want geen idee wat dat voor schoenen zijn. Deze dus?
Afbeelding

Beetje alternatief/grunge zou ik hierbij doen. Zwarte of andere donkere skinny, leer, bandshirt, etc.

Afbeelding

Afbeelding

Hoe stoerder hoe beter, onder een lief rokje ziet het er uit als een kleuteroutfit.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
[quote=tyche post_id=28398825 time=1524038870 user_id=84203]
Ik moest even googelen want geen idee wat dat voor schoenen zijn. Deze dus?
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Ik ken ze en droeg ze graag. Broekspijp keertje omrollen, stukje been bloot bij dit weer.

Ze lopen heerlijk en ondanks niet ieders smaak zijn ze prima en hoef je je er niet voor of mee te schamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven