Mode & Beauty alle pijlers

(korte) broek mannen

18-04-2018 10:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 45 en doe ik graag een Pinroll en rol ook mijn korte broek op tot ong. 5 à 10 cm boven mijn knie en draag het liefst geen of anders sneakersokken er onder.
Wat vinden jullie van je broek oprollen (Pinroll), en doen jullie daar sneakersokken of lange sokken of
helemaal geen sokken onder?
En kan dat ook bij mannen tot, zeg maar 50 jaar?
En rollen jullie je korte broek ook iets op? En hoever dragen jullie deze boven je knie?
Wat boeit jou dat nou doe t nou gewoon.
Ik vind dit leuk, maar ik denk wel dat het per man verschilt of het er een beetje stylisch uitziet of gewoon "ik heb m'n broek opgerold".
Zichtbare sneakersokken zijn echt echt echt héél onaantrekkelijk. Zowel bij mannen als vrouwen. Dan zou ik geen sokken dragen.
Opgerolde broekspijpen is de trend voor hipsters. Je moet ervan houden, maar dat geldt voor alles.
Ik vind korte broeken bij mannen erg leuk, maar dan wel normale broeken. Boven de knie en geen rare fratsen ermee uithalen, dus niet dat gemaakt trendy oprollen. Ik vind dat zo vrouwelijk staan. Met een leuke witte of zwarte polo erop. Toms eronder en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Geen lange sokken!!!!!
ik geef mn bek ook maar een douw
Dat is leuk zeg dat Pinroll :-D Ik heb het hier gelijk gedaan bij mijn jeans. Collega's keken wel wat gek maar ik heb het ook aan mijn bureaubuddy geleerd. Staat netjes.


Maar op een korte broek kan het wel maar gaat snel los denk ik?

En geen sokken. Koop mooie leren of katoenen loafers :thumbsup:
sinnombre schreef:
18-04-2018 10:41
Zichtbare sneakersokken zijn echt echt echt héél onaantrekkelijk. Zowel bij mannen als vrouwen. Dan zou ik geen sokken dragen.
Opgerolde broekspijpen is de trend voor hipsters. Je moet ervan houden, maar dat geldt voor alles.
Ik vind korte broeken bij mannen erg leuk, maar dan wel normale broeken. Boven de knie en geen rare fratsen ermee uithalen, dus niet dat gemaakt trendy oprollen. Ik vind dat zo vrouwelijk staan. Met een leuke witte of zwarte polo erop. Toms eronder en klaar.
Eens. Met Toms idd erg leuk!
BahcoBarbie schreef:
18-04-2018 10:46
Dat is leuk zeg dat Pinroll :-D Ik heb het hier gelijk gedaan bij mijn jeans. Collega's keken wel wat gek maar ik heb het ook aan mijn bureaubuddy geleerd. Staat netjes.


Maar op een korte broek kan het wel maar gaat snel los denk ik?

En geen sokken. Koop mooie leren of katoenen loafers :thumbsup:
Ik moest ff googelen en kreeg toen een filmpje via de website Manify :-D Heb die geleerd doorgestuurd naar vriend. Die zat gister te prutsen met een iets wijdere broek en oprollen. Nu gaat het vast lukken!
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog nooit van pinroll gehoord, dus even gegoogeld. Als ik het goed begrijp is het gewoon hoog water, maar dan expres?
Ik vind het in ieder geval stom.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het van een treurige lelijkheid waar je u tegen zegt. En ik vind het grote voordeel van oud zijn, dat het me echt zal oxideren wat anderen vinden van wat ik doe, wat ik aantrek, etc. Kortom, lekker doen als jij je er goed bij voelt. Dan loop je voor lul, nou en?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Witte sokken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ah, dat doen mijn tieners ook. (coole mama, kan daar nu de juiste term bij gebruiken. Dat levert me vast een eye-roll op).

Dat soort dingen, staan cute als je 15 bent, en worden wat lastiger als je 45 bent. Dan kom je gewoon niet overal meer mee weg. Maar aan de andere kant, zit je er dan ook niet meer mee, dat je er niet meer mee wegkomt.

Leuk topic idee: waar kom jij niet meer mee weg?
(Ik: coltruien, en zwarte leren jasjes (lijk opslag een verlopen wannabe rockster)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-04-2018 11:22
Witte sokken?
Die komen weer terug las ik. Nou, dan maar niet hip :hihi:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-04-2018 11:22
ah, dat doen mijn tieners ook. (coole mama, kan daar nu de juiste term bij gebruiken. Dat levert me vast een eye-roll op).

Dat soort dingen, staan cute als je 15 bent, en worden wat lastiger als je 45 bent. Dan kom je gewoon niet overal meer mee weg. Maar aan de andere kant, zit je er dan ook niet meer mee, dat je er niet meer mee wegkomt.

Leuk topic idee: waar kom jij niet meer mee weg?
(Ik: coltruien, en zwarte leren jasjes (lijk opslag een verlopen wannabe rockster)
:HA:, ja, die ene-roll ga je krijgen

In mijn vrije tijd kom ik overal mee weg. Zakelijk ben ik bang dat ik mijn voorliefde voor punk-muziek niet meer in kleding kan uiten zoals dat kon toen ik 18 was :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
18-04-2018 11:25

In mijn vrije tijd kom ik overal mee weg. Zakelijk ben ik bang dat ik mijn voorliefde voor punk-muziek niet meer in kleding kan uiten zoals dat kon toen ik 18 was :proud:
H&M verkoop t shirts van de Ramones hoor
(kun je als weldenkende volwassene dus ook niet meer aan. Terwijl die rotblagen niet weten dat Judy a punk is, en Sheena a punk rocker, puh)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-04-2018 11:29
H&M verkoop t shirts van de Ramones hoor
(kun je als weldenkende volwassene dus ook niet meer aan. Terwijl die rotblagen niet weten dat Judy a punk is, en Sheena a punk rocker, puh)
Dat is de ware punk. Een H&M-shirt :proud:

Maar ik ben bang dat ik bij mijn klanten met geen enkel shirt kan aankomen. Niet eens met Milli Vanilli.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-04-2018 10:41
Geen lange sokken!!!!!
Ja hoor wel doen!!!, hoog optrekken, bruine leren sandalen erbij en klaar ben je!.
Alle reacties Link kopieren
Past helemaal bij het weer en het beeld wat je van bepaalde beroepsgroepen hebt. vb: net stopte hier een bruin/zwarte bus van een bezorgersdienst met een jongeman keurig in een bruin uniform met korte broek (eronder bruine werkschoenen met witte sportsokken. Sorry maar je vraagt er wel om dat er gekeken wordt of die benen een beetje kunnen, deze jongeman had redelijke benen maar met magere spillepootjes kan het toch eigenlijk niet.
Ik zag vorig jaar bij school al een vader met zo'n opgerolde broek en vond het er niet uitzien (in de zin van, wannabe-hip).
Hij had er slippers onder, ook al zo lelijk.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-04-2018 11:22

Dat soort dingen, staan cute als je 15 bent, en worden wat lastiger als je 45 bent. Dan kom je gewoon niet overal meer mee weg. Maar aan de andere kant, zit je er dan ook niet meer mee, dat je er niet meer mee wegkomt.

Met 45 jaar vind ik het enigszins sneu

Zou niet uit moeten maken maar het feit dat je hierover een topic opent geeft aan dat je onzeker bent (ook enigszins sneu met 45).

Dus; hoewel sommige oudere jongeren hier ongetwijfeld mee wegkomen , zou ik het niet doen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven