Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft de tip voor t-shirts die lang genoeg zijn

18-04-2018 14:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best lang 1.87m.
Helemaal prima mee, maar het wordt steeds lastiger om bovenkleding te vinden die lang genoeg is.
Topjes heb ik aardig wat, maar gewone t-shirts is moeilijker.
Heeft iemand hier de gouden tip?
Van de Vero Moda, mooie halslijn, kleden af door stretch in de stof. Ze beginnen nu te strak te zitten met 19 weken zwanger maar qua lengte zouden ze nog steeds goed kunnen! In de winter heb ik de long sleeves van ze, geen gesjor dat ze te kort zijn, wil niet anders meer.
Alle reacties Link kopieren
Extra lange shirts van de HEMA. Maar weet niet of je dit soort shirtjes bedoelt.

https://www.hema.nl/winkel/dames/damesk ... (36365965)
Alle reacties Link kopieren
Bij de Action! Slim fit extra lang. Ik ben 1.78 en draag ze nu in de zwangerschap, met 28 weken komen ze nog over mn kont.
Alle reacties Link kopieren
Als je googled op shirts voor lange vrouwen kom je ook website tegen die ze verkopen.
Sommige dingen die ze als jurk adverteren kun je prima aan als longshirt
Alle reacties Link kopieren
TO, zoek bij Bonprix op "longshirts". Die zijn echt lang.

Deze is 82 cm lang.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik ben niet lang, maar ik ben ook altijd op zoek naar lange shirts. Omdat ik in verhouding een vrij lang bovenlichaam heb, grote borsten, en er van hou om mijn shirt over mijn billen te dragen. Dus shirts zijn eigenlijk altijd te kort.

Ik heb die extra lange basics van de Hema ook, maar die zijn niet echt leuk om te dragen als outfit natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Long line shirts. Ik koop ze vaak van mannen afdeling Primark
Op dit moment verkopen ze een serie met lange shirts bij New Yorker.
Mijn langste zus koopt haar kleding bij ASOS Tall: http://www.asos.com/women/tall/cat/?cid ... p+by+range
Alle reacties Link kopieren
Tvp...
Zelfde probleem hier met mijn 1.80 en een volle boezem.
Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
girav punt nl, hoor ik vaak op de radio
Gisselle schreef:
18-04-2018 15:05
girav punt nl, hoor ik vaak op de radio

Zijn basisshirts voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
18-04-2018 15:05
girav punt nl, hoor ik vaak op de radio
Ik ga ervanuit dat TO een vrouw is, aangezien ze het ook over topjes heeft...
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
18-04-2018 14:31
TO, zoek bij Bonprix op "longshirts". Die zijn echt lang.

Deze is 82 cm lang.

Ik heb tot twee keer toe "long shirts" teruggestuurd naar bonprix omdat ze alles behalve long waren.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Hier nog 1. Ik heb wat basic shirts bij de hema gekocht, en afgelopen week hele leuke langere shirts gevonden bij de takko. The Sting kom ik ook graag.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
18-04-2018 15:37
Ik heb tot twee keer toe "long shirts" teruggestuurd naar bonprix omdat ze alles behalve long waren.
Kan. Er staan er ook tussen die 72 cm zijn. Goed de beschrijving lezen dus.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik lees ook mee
vandale schreef:
18-04-2018 15:37
Ik heb tot twee keer toe "long shirts" teruggestuurd naar bonprix omdat ze alles behalve long waren.
Daarom bestel ik niks meer online. 9 van de 10 keer moest ik het terugsturen. Ik ga liever naar een winkel zodat ik het gelijk kan passen.
Long collecte Miss Etam.
Alle reacties Link kopieren
Goudlokje013 schreef:
18-04-2018 14:25
Van de Vero Moda, mooie halslijn, kleden af door stretch in de stof. Ze beginnen nu te strak te zitten met 19 weken zwanger maar qua lengte zouden ze nog steeds goed kunnen! In de winter heb ik de long sleeves van ze, geen gesjor dat ze te kort zijn, wil niet anders meer.
Die heb ik idd ook om onder shirts of topjes te dragen.
Zijn echt lekker lang.
Alle reacties Link kopieren
Rimini, winkel of webshop. Diverse longtops en ook tunieken, die prima als lang t-shirt kunnen. Ik ben zelf klein en ook stevig, draag daarom de longshirts en tunieken over een broek om buikje en bovenbenen wat te verhullen. Maar als je lang bent (en jij bent 25 cm langer dan ik) zal zo'n shirt of tuniek gewoon een mooi lang shirt zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
18-04-2018 16:41
Long collecte Miss Etam.
Die hebben geen shirts meer, alleen rimpelblouses.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven