Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner Collistar: concentraat of lotion?

20-04-2018 22:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi medeforummers,

Omdat men op en buiten het forum zo positief is over Collistar zelfbruiner (Magic Drops) vind ik het nu wel tijd om hem eens aan te schaffen.

Bij Douglas is hij nu in de aanbieding. Ik vraag me echter af waar ik goed aan doe, welke van de twee is de beste koop?

Magic Drops Body Legs 125 ml voor € 32,12 https://www.douglas.nl/Verzorging-Zonve ... ....000001
Of het concentraat: Face Magic Drops 50 ml voor € 24,64
https://www.douglas.nl/Verzorging-Zonve ... 50344.html

Ik wil hem vooral voor mijn benen en bovenarmen, en als dat bevalt op mijn gezicht (maar dat is dus niet de hoofdreden).
Verder vind ik het belangrijk dat het effect niet te heftig is omdat ik lijkbleek ben en geen ervaring heb met zelfbruiner :)

Iemand een idee?
Alvast bedankt

welke?

Totaal aantal stemmen: 7

Concentraat (50 ml) (43%)
Die andere (125 ml) (57%)
Alle reacties Link kopieren
Het Concentraat kun je mengen met bodylotion én gezichtscrème en aangezien je voor een totaal pakketje gaat zou ik dus de face magic drops kiezen. En ja uit eigen ervaring kan ik zeggen: dit werkt prima!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
20-04-2018 22:49
Het Concentraat kun je mengen met bodylotion én gezichtscrème en aangezien je voor een totaal pakketje gaat zou ik dus de face magic drops kiezen. En ja uit eigen ervaring kan ik zeggen: dit werkt prima!

Ja dit!
Alle reacties Link kopieren
Top, Enn en blond09! :) Ik hoopte al op zo'n antwoord. Dat concentraat komt ook om de een of andere reden veiliger op mij over dan de lotion, omdat ik dan beter zou kunnen doseren.
Ik heb die voor het gezicht. Hij is heel makkelijk te doseren en je ziet er niet uit alsof je drie weken op wintersport bent geweest. Eerder alsof je een middagje op het terras hebt gezeten zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
20-04-2018 23:30
Ik heb die voor het gezicht. Hij is heel makkelijk te doseren en je ziet er niet uit alsof je drie weken op wintersport bent geweest. Eerder alsof je een middagje op het terras hebt gezeten zeg maar.
Mooi, dat is ook precies de bedoeling :) Ik hoop dat hij niet te snel leeg gaat als ik hem ook voor mijn benen ga gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Door jouw topic zag ik dat de 50 ml flesjes nu voor de helft van de prijs zijn. Gelijk twee besteld en daar doe ik ruim een jaar mee! Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
20-04-2018 22:49
Het Concentraat kun je mengen met bodylotion én gezichtscrème en aangezien je voor een totaal pakketje gaat zou ik dus de face magic drops kiezen. En ja uit eigen ervaring kan ik zeggen: dit werkt prima!
Girl, high five.
Zelfs mijn Indo huid gaat hier goed op.
Enn schreef:
21-04-2018 00:09
Door jouw topic zag ik dat de 50 ml flesjes nu voor de helft van de prijs zijn. Gelijk twee besteld en daar doe ik ruim een jaar mee! Dank!
Gebruik jij die ook voor je benen? En meng je het dan met je bodylotion?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
21-04-2018 01:03
Gebruik jij die ook voor je benen? En meng je het dan met je bodylotion?
Ja, in het begin van de zomer wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven