Mode & Beauty alle pijlers

Ben jij modebewust?

24-04-2018 12:16 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga je mee met de mode van nu of vind je dat helemaal niks. Wat vind je op dit moment leuk en wat kan volgens jou echt niet meer?

To trapt af:

Ik ga wel mee met de mode, ben zelf ook werkzaam in de modebranche. Ik vind zelf flair pants erg leuk. Maar wat ik echt niet meer vind kunnen zijn witte leggings en ballerina’s. Dat vind ik echt afschuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Witte leggings zijn vreselijk! Ik ben deels wel mode volger maar ga ook wel casual vooral omdat ik op mijn werk kleding aan moet.
Alle reacties Link kopieren
ik ben me er wel van bewust ja van de mode, en van hoe vaak ik de plank missla ook :hihi:
Lorem Ipsum
Ik :heart: witte leggings met ballerina's
Nee. Wel stylisch.
Alle reacties Link kopieren
witte legging hebben toch nooit gekund?
Ik doe alleen met de mode mee als de mode toevallig in mijn straatje past, anders laat ik het links liggen. Zo heb ik het de afgelopen 40 jaar gedaan en bevalt me nog steeds prima.

Nooit een witte legging gehad en op ballerina's of flatjes, zoals ze vroeger heette, breek ik mijn nek.
Mijn hele kast bestaat uit zwart, army, grijs en denim.
Nee ik doe niet mee aan de mode. Ik draag wat ik leuk vind.
Ik heb ook best een tijd bij een modebedrijf gewerkt. Import van diverse merken wat hogere segment vrijetijdskleding en italiaanse modemerken.

En wat er in de meeste Nederlands winkels ligt heeft weinig met mode te maken. ;-) Ze lopen ook vaak een dik jaar of wat achter eigenlijk.

En ik vond het meeste te duur, te smal en te hysterisch maar heb er wel geleerd hoe je moet stylen en met je bouw de juiste keuzes te maken qua stof en pasvorm en kleur. Bij mij is dat dus niet heel veel kleurtjes.

Gewoon dom de mode volgen zorgt voor eenheidworst en vaak staat het de helft ook gewoon helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ook niet!, zou het wel willen maar ik heb er totaal geen verstand van😂😂😂😂. Maar ik vindt het ook niet echt heel belangrijk.

Dat domme geneuzel over witte leggings is altijd zo ongelofelijk kansloos. Als iemand dat nou wil dragen, dikke prima toch. Heb dat gezeik daarover nooit begrepen ( en nee ik draag ze niet....)
Alle reacties Link kopieren
Neuh, loop er niet perse volgens de laatste mode bij. Bovendien: wat is dat dan? Verschilt ook per doelgroep en leeftijdscategorie. Maar ik zorg wel dat ik er leuk uit zie. En automatisch koop ik ook dingen die nu in de mode zijn omdat ik nu eenmaal koop wat er nu in de winkels hangt.
Maar zoals een paar jaar geleden al die vormeloze vaak vierkante croptops heb ik never gedragen. Ik ben 35 heb een redelijke voorgevel en een heel klein zwembandje. Dat ziet er niet uit. Leuk als je 20 bent en slank met kleine borsten. Sowieso die hele zakkenmode vind ik niks, ik zie er daardoor juist altijd uit of ik een jutezak aan heb of alsof ik 6 maanden zwanger ben. Past totaal niet bij mijn figuur: wel vrouwelijke vormen, maar ook hele slanke enkels en polsen. Ik moet getailleerde dingen hebben, of dingen die wat lager zijn uitgesneden. Maar die zijn er weinig. Vooral veel gewaden zoals mn vriend het noemt.
En bedoel je een flared jeans/broek?
Dat vind ik een goede ontwikkeling. Ik draag ook wel skinny's, maar een mooie lichtuitlopende broek vind ik ook mooi. Het hoeft van mij dan niet gelijk 70's en 90's wijd en over je schoenen te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
24-04-2018 12:19
Witte leggings zijn vreselijk! Ik ben deels wel mode volger maar ga ook wel casual vooral omdat ik op mijn werk kleding aan moet.
Ik denk dat de meeste van ons op het werk wel kleding aan moet.....😉
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 12:30
Ik heb ook best een tijd bij een modebedrijf gewerkt. Import van diverse merken wat hogere segment vrijetijdskleding en italiaanse modemerken.

En wat er in de meeste Nederlands winkels ligt heeft weinig met mode te maken. ;-) Ze lopen ook vaak een dik jaar of wat achter eigenlijk.

En ik vond het meeste te duur, te smal en te hysterisch maar heb er wel geleerd hoe je moet stylen en met je bouw de juiste keuzes te maken qua stof en pasvorm en kleur. Bij mij is dat dus niet heel veel kleurtjes.

Gewoon dom de mode volgen zorgt voor eenheidworst en vaak staat het de helft ook gewoon helemaal niet.
Tuurlijk draag ik geen dingen die mij helemaal niet staan, weet wel wat mij niet en wel staat. Maar Nederland loopt wel vaak achter daar ben ik mij wel bewust van. Maar met social media kom je ook al ver.
Nee, ik volg niet persee de mode. Mijn kast hangt vol met jurkjes, rokken en vestjes van King Louie. Daarmee kan je in mijn ogen toch niet de plank mis slaan.
Ballerina's kunnen echt wel hoor. Grote modehuizen brengen ze nog steeds uit.

Maar goed ik ga niet met de mode mee, ik kies wat ik leuk vind en draag ook vintage kleding.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
24-04-2018 12:19
Witte leggings zijn vreselijk! Ik ben deels wel mode volger maar ga ook wel casual vooral omdat ik op mijn werk kleding aan moet.
Ik denk dat je nette kleding aan moet op je werk? :biggrin:

Herken ik wel. Ik moet netjes op mijn werk, het rebelse in mij zorgt ervoor dat ik in mijn vrije tijd gauw voor heel casual ga.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een trendsetter. Wat ik vandaag draag, raakt over een half jaar in de mode.
better an oops than a what if
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
24-04-2018 12:36
Ballerina's kunnen echt wel hoor. Grote modehuizen brengen ze nog steeds uit.

Maar goed ik ga niet met de mode mee, ik kies wat ik leuk vind en draag ook vintage kleding.
Ik vind ballerina’s persoonlijk echt niet kunnen vind ze gewoon echt lelijk.
Honnx schreef:
24-04-2018 12:35
Tuurlijk draag ik geen dingen die mij helemaal niet staan, weet wel wat mij niet en wel staat. Maar Nederland loopt wel vaak achter daar ben ik mij wel bewust van. Maar met social media kom je ook al ver.
Dat is mij teveel werk. ;-)
Ik heb gewoon een eigen stijltje ondertussen en zoek tussen het aanbod echt gericht mijn smaak eruit. Gelukkig is er steeds meer te vinden.
Alle reacties Link kopieren
myrtha schreef:
24-04-2018 12:40
Ik ben een trendsetter. Wat ik vandaag draag, raakt over een half jaar in de mode.
Dat is al helemaal fijn. :biggrin:
anoniem_331945 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 12:43
3.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja en nee, ik pik wel dingetjes mee maar ik heb wel echt mijn eigen stijl. Zeg nou zelf, mensen met stijl volgen vaak niet klakkeloos de mode.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
24-04-2018 12:42
Ik vind ballerina’s persoonlijk echt niet kunnen vind ze gewoon echt lelijk.
Dat vind ik van hoge hakken, al "hoort" het er soms bij en ontkom je er niet aan ze te dragen, ze zijn lelijk en dom.
better an oops than a what if
Ja ben modebewust ja. Flaired pants, Vans met dikke zolen, de trainingsbroeken die nu hip zijn met rode strepen aan de zijkanten. Heb ze allemaal in de kast hangen. Maar draag wel echt alleen wat ik mooi vind, niet omdat het persee in in. Maar ben er dus wel gevoelig voor blijkbaar.
myrtha schreef:
24-04-2018 12:43
Dat vind ik van hoge hakken, al "hoort" het er soms bij en ontkom je er niet aan ze te dragen, ze zijn lelijk en dom.
Natuurlijk ontkom je er wel aan om ze te dragen. Of staat er een vent met pistool naast je hoofd.. Hakken aan nu?
Alle reacties Link kopieren
Moonshine1984 schreef:
24-04-2018 12:44
Ja ben modebewust ja. Flaired pants, Vans met dikke zolen, de trainingsbroeken die nu hip zijn met rode strepen aan de zijkanten. Heb ze allemaal in de kast hangen. Maar draag wel echt alleen wat ik mooi vind, niet omdat het persee in in. Maar ben er dus wel gevoelig voor blijkbaar.
Precies dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven