Mode & Beauty alle pijlers

Gele kleren ?

29-04-2018 18:38 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er lang mee rondgelopen en ik voelde mij erg eenzaam want de meeste mensen vinden geel lelijk . Maar ik HOU van de kleur geel !

Ik ken bijna geen mensen die deze kleur graag dragen. Ik snap niet waarom dit zo is.

Wat vinden jullie ?
Geel is mooi of geel is lelijk ?
Dragen jullie vaak geel en zo ja : wat dan ?
Zo geel als een kanariepiet
Ik ben geen kanarie-piet of een banaan, dus ik draag nooit geel.

Zegt dus gelijk ook hoe ik denk over mensen die wel (overdreven) veel geel aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind geel afzichtelijk lelijk.. maar als jij het graag draagt lekker doen toch?!
Internagelaktisch
Ligt aan de kleur geel. Okergeel vind ik dan wel weer leuk, maar niet voor mezelf maar voor mijn dreumes.

Maar de meeste gele kleuren zijn afgrijselijk.
Mosterd vind ik soms wel gaan ( blouse oid met blauw vest), alleen niet bij mijzelf omdat t dan lijkt alsof ik in een vergevorderde staat van ontbinding verkeer.
Ik heb geen moeite met geel. Als je je daar lekker in voelt dan straal je dat ook uit! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van geel. Knalgele is heerlijk vrolijk, pastelgeel is lief en zacht en doet aan kuikentjes denken. Okergeel is warm en doet me denken aan gure herfst en warme appeltaart.
Maar ik draag het niet. Ik heb tot op heden nog geen tint geel gevonden die me flatteert. Hooguit als onderdeel van een print.
Ik vind geel prachtig en het staat me heel erg goed, daarom draag ik het met regelmaat. Behalve oker en mosterd, die ervaar ik als babypoepkleuren.
Alle reacties Link kopieren
Geel is een prachtige kleur. Vooral regenjasgeel, mooi helder.
Maar het staat me niet, het doet mijn teint niet heel goed. Dus draag ik weinig gele kleren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind okergeel een mooie kleur.
Okergeel vind ik leuk, maar staat me echt niet. Ander kleuren geel vind ik snel hysterisch ogen. Voor mij niet dus.
Bij vrouwen met een donkerder huidskleur kan ik het overigens wel erg mooi vinden staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind geel alleen mooi staan als je een wat donkere huid hebt.
Anders vind ik het heel onflatteus.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van fris geel, dus niet zacht geel of oker, maar echt kanarie, zonnig geel. Het staat mij echter niet, ik word er te bleek van. Dus voor mij geen geel jasje of trui. Maar ik heb wél een gele broek! Dat kan dan weer wel. Als het maar uit de buurt van mijn gezicht is.
Alle reacties Link kopieren
Geel is leuk, lekker vrolijk! Vooral als je de rest van je kleding basic houdt, kan het echt je outfit maken
Het staat me gewoon niet.
Hangt van je tint af of het je staat. Mijn moeder staat goed met geel, ik zie er uit of ik ziek ben. Donkere mensen staan meestal ook goed met felle kleuren.
Okergeel gecombineerd met donkerblauw. Dat vind ik erg mooi.
Alle andere kleuren geel en combinaties vind ik niks.
voornu schreef:
29-04-2018 18:44
Mosterd vind ik soms wel gaan ( blouse oid met blauw vest), alleen niet bij mijzelf omdat t dan lijkt alsof ik in een vergevorderde staat van ontbinding verkeer.
Hahahaha.
Verhip schreef:
29-04-2018 19:00
Okergeel gecombineerd met donkerblauw. Dat vind ik erg mooi.
Alle andere kleuren geel en combinaties vind ik niks.
Dan loop je erbij als een reclamezuil van Ikea. @(
Knalgeel bij een donkere huid : :heart:
Cateautje schreef:
29-04-2018 19:01
Dan loop je erbij als een reclamezuil van Ikea. @(
:HA:

Thanks for ruining it. :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Doe es een foto van jezelf in gele kleding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Verhip schreef:
29-04-2018 19:07
:HA:

Thanks for ruining it. :hamer:
You're welcome dear. :lips:

Hoe zit dat met die agressie?
I :heart: geel.
Ik heb een lichtgele jurk met witte polkadots :flirting:
Staat me beeldig, al zeg ik het zelf.
Ben wel getint.
Ik vind geel prachtig, zeker een jurkje of een mooie top. Maar.. bij mijn kleur staat het vreselijk ;-) Ik vind het zeker bij dames met een donkerdere huidskleur vaak heel mooi staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven