Mode & Beauty alle pijlers

jas van yvon jaspers

13-05-2018 21:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi! Net de nieuwe aflevering van BZV gekeken en Yvonn had een hele leuke gele jas aan. Iemand enig idee waar die van is, of waar ik dat kan vinden? Dank alvast!
Ze wordt gestyled door Rinsma Fashion, die hebben vast een website!
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
13-05-2018 21:52
Ze wordt gestyled door Rinsma Fashion, die hebben vast een website!
Voila!

https://www.rinsmamodeplein.nl/dames/ca ... =90&tn_p=1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij staat de jas van Yvon niet bij jouw link Enn.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
13-05-2018 22:19
Volgens mij staat de jas van Yvon niet bij jouw link Enn.
Geen idee, weet niet eens over welke jas het gaat, maar het zijn wel alle gele jassen op die site. Of niet...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
daar loopt half Nederland straks in, wees zelf eens origineel, en kies wat je normaal zou kiezen.

wees geen na-aper
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
13-05-2018 23:00
daar loopt half Nederland straks in, wees zelf eens origineel, en kies wat je normaal zou kiezen.

wees geen na-aper
Ken je TO persoonlijk ? :sarcastic:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
13-05-2018 23:00
daar loopt half Nederland straks in, wees zelf eens origineel, en kies wat je normaal zou kiezen.

wees geen na-aper
Ik draag alleen maar kleren die Yvon Jaspers draagt, dus waarom zou deze jas dan ook niet nog mogen? :lol:
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
13-05-2018 21:52
Ze wordt gestyled door Rinsma Fashion, die hebben vast een website!
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Helaas, daar zit hij niet tussen. Wel bedankt voor het helpen zoeken.
marilene26 schreef:
13-05-2018 23:21
Ik draag alleen maar kleren die Yvon Jaspers draagt, dus waarom zou deze jas dan ook niet nog mogen? :lol:
Leuk, dus jij draagt ook alleen maar kinderkleding? :)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig vraag je om haar gele jas. Mn eerste reactie bij het lezen van je topictitel was: toch niet dat jasje met die lelijke gele stierenkop achterop? Die is vast geknipt uit een van de afgedankte geborduurde gordijnen uit paleis t Loo... (smaken verschillen gelukkig)

Edit: gezien je nick en foto misschien toch voor dit jasje gaan? Van de gordijnen van oma Juliana? :lol:
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
https://www.goosecraft.com/nl_nl/geneva ... gJcf_D_BwE
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
13-05-2018 23:46
Leuk, dus jij draagt ook alleen maar kinderkleding? :)
Alleen maar. Ik heb een dochter van 2,5 en probeer me iedere ochtend weer in haar rokjes te proppen. 😂
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
14-05-2018 00:05
Gelukkig vraag je om haar gele jas. Mn eerste reactie bij het lezen van je topictitel was: toch niet dat jasje met die lelijke gele stierenkop achterop? Die is vast geknipt uit een van de afgedankte geborduurde gordijnen uit paleis t Loo... (smaken verschillen gelukkig)

Edit: gezien je nick en foto misschien toch voor dit jasje gaan? Van de gordijnen van oma Juliana? :lol:
Nee, die stier is echt lelijk! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Dit is m gewoon!! Echt top!! Dank je wel!!
Alle reacties Link kopieren
marilene26 schreef:
14-05-2018 13:19
Alleen maar. Ik heb een dochter van 2,5 en probeer me iedere ochtend weer in haar rokjes te proppen. 😂
Mijn tip: neem 2 rokjes, een om ieder bovenbeen. Dat moet lukken zonder al te hard te proppen...
Die jas is er alleen nog in maat L.
In 1 ochtend bijna uitverkocht :-D
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
14-05-2018 13:59
Die jas is er alleen nog in maat L.
In 1 ochtend bijna uitverkocht :-D
Neeeeeeeeee, ik zie het inderdaad! En dat voor zo een prijzige jas! Ik wilde er nog even over na denken, maar denk dat de keuze al voor mij is gemaakt.
marilene26 schreef:
14-05-2018 19:43
Neeeeeeeeee, ik zie het inderdaad! En dat voor zo een prijzige jas! Ik wilde er nog even over na denken, maar denk dat de keuze al voor mij is gemaakt.
Vanmorgen was alleen de xs uitverkocht. Je hebt pech. Misschien verkopen ze de jas ergens anders. Of mail dat bedrijf met de vraag of je de eerste jas die retour komt mag kopen, want dat die jas retour komt is heel groot. :)
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
14-05-2018 19:50
Vanmorgen was alleen de xs uitverkocht. Je hebt pech. Misschien verkopen ze de jas ergens anders. Of mail dat bedrijf met de vraag of je de eerste jas die retour komt mag kopen, want dat die jas retour komt is heel groot. :)
Dank voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Wat kostte de jas dan? Hij is erg leuk idd!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
15-05-2018 16:05
Wat kostte de jas dan? Hij is erg leuk idd!
€269
Alle reacties Link kopieren
marilene26 schreef:
16-05-2018 20:26
€269
Ik vind mijn jas leuker.
Zo geel als een kanariepiet
Regenjasgeel schreef:
16-05-2018 20:54
Ik vind mijn jas leuker.
Vanwege die gele jas heb ik speciaal naar dat programma gekeken. :D

Ik zit in een geel/oranje periode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven