Mode & Beauty alle pijlers

Wat is een goede zilvershampoo ?

19-05-2018 20:33 23 berichten
Hallo dames,

Ik heb van mezelf een beetje een grauwe kleur blond haar.

Dit fris ik bij de kapper op met lichte highlight’s.

Weten jullie wat een goede zilvershampoo is die geen paarse gloed geeft, maar de highlight’s mooi fris ?

Ik zag al fugde , blonda van unite , en neem je er een conditioner bij of is dit niet nodig ?

Alvast bedankt
Fanola - no yellow. Mijn kapper gebruikt deze, fantastisch spul. Online onder een tientje verkrijgbaar.
De Andrelon werkt heel erg goed en is ook nog eens niet duur. Heel vaak een aanbieding 2 halen 1 betalen. Ik heb hem gebruikt en zelfs met direct uitspoelen had ik al super veel resultaat. Zelf heb ik erg fijn haar dat snel klit, daarom gebruik ik na de shampoo ook de zilverconditioner.
Alle reacties Link kopieren
Kis no yellow en Kis kleurconditioner silver werkten bij mij heel goed. Alle drogisterij shampoos deden voor mijn haar niks maar met Kis werd het heel mooi cool blond.
Alle reacties Link kopieren
Etos huismerk zilvershampoo is ook dikke prima.
Die van schwarzkopf werkt bij mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Andrelon werkt bij mij niet, schwarzkopf wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Gebruik zelf Jean Paul Mynè van de kapper, maar vind m veel te duur. Wel een hele goede shampoo overigens!
Ben eigenlijk benieuwd naar de resultaten van huismerken of andrelon.
Mijn kapper zegt: begin daar alsjeblieft niet aan want dat is niet goed voor je haar. Tja, ik geloof dat voor geen meter, ze wil natuurlijk die dure shampoo aan mij verkopen :P

Wordt jullie haar ook zo touwerig tijdens het wassen, van de zilvershampoo? Ik móet daarna echt een cremespoeling gebruiken anders valt er niet meer doorheen te kammen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Fudge , werkt goed, maar zou er sowieso een conditioner (of masker) achteraan doen. Ik heb de conditioner van Tigi ook. Wanneer je deze langer in laat werken fungeert deze als masker. Niet iedereen vindt dat fijn, want je haar wordt erg glad (ik vind dat gladde en zachte juist wel fijn).
Verder heb ik ook die van Tigi + masker. Werkt ook goed en ruikt lekker.
Heb net een filmpje op YouTube gezien van Kis en ben geschrokken van hoe ontzettend grijs het werd.....

Fudge zie ik veel tevreden mensen over op YouTube en schijnt je haar ook goed te verzorgen. Omdat ik een spoeling met goud in mijn haren heb......nog steeds, de spoeling bleek beter te pakken dan gedacht, neig ik naar fudge omdat deze kennelijk ook kopertinten uit je haar neutraliseert.

Mijn haar werd nl veel te warm met die spoeling , ik vond het vrij rood.
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
19-05-2018 21:19
Heb net een filmpje op YouTube gezien van Kis en ben geschrokken van hoe ontzettend grijs het werd.....
Haha, ik zei toch dat die goed was.
Ja als je dol op grijs bent wel ;-) ik wil blond blijven.
zomersterre80 schreef:
19-05-2018 21:13
Ik lees even mee. Gebruik zelf Jean Paul Mynè van de kapper, maar vind m veel te duur. Wel een hele goede shampoo overigens!
Ben eigenlijk benieuwd naar de resultaten van huismerken of andrelon.
Mijn kapper zegt: begin daar alsjeblieft niet aan want dat is niet goed voor je haar. Tja, ik geloof dat voor geen meter, ze wil natuurlijk die dure shampoo aan mij verkopen :P

Wordt jullie haar ook zo touwerig tijdens het wassen, van de zilvershampoo? Ik móet daarna echt een cremespoeling gebruiken anders valt er niet meer doorheen te kammen.
Klopt dat het haar stug wordt, dat is zo bij alle zilvershampoos. Ikzelf ben ondertussen overgestapt op de blondshampoo omdat mijn haar dan vanzelf door de zon sneller blond wordt. Ik ben ook niet zo’n fan van die grijzige gloed, persoonlijk vind ik goudblond mooier.
Nieuwe Lente , nooit last van paars haar gehad ?

En hoe lang laat je het zitten ?
Alle reacties Link kopieren
Op aanraden van mijn kapster: schwarzkoph!
Ruikt lekker en werkt geweldig! En haar blijft lekker zacht en geen stroo effect. 6 euro geloof ik :) wil niet meer anders
Ik dacht altijd dat zilvershampoo voor grijs was.
Maar dus ook voor blond?
marjan77 schreef:
19-05-2018 23:06
Ik dacht altijd dat zilvershampoo voor grijs was.
Maar dus ook voor blond?
Voor geblondeerd haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Loreal de no yellow van Kiss ook weleens gebruikt maar daar werd het wat grauwig van. In zilvershampoo zit niks verzorgends , en je haar wordt er droger van. Kreeg eens de tip om na de zilvershampoo na te wassen met een verzorgende shampoo. Door de zon komt er altijd weer warmte vrij. Maar met deze zilvershampoo blijft de kleur mooi.
Fanola super!
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
19-05-2018 20:33
Hallo dames,

Ik heb van mezelf een beetje een grauwe kleur blond haar.

Dit fris ik bij de kapper op met lichte highlight’s.

Weten jullie wat een goede zilvershampoo is die geen paarse gloed geeft, maar de highlight’s mooi fris ?

Ik zag al fugde , blonda van unite , en neem je er een conditioner bij of is dit niet nodig ?

Alvast bedankt
Fudge zoiezo en heb nu de fanola no yellow besteld bij john beerends 350 ml voor 8 euro heb m nog niet gebruikt maar mn vriendin die kapster is raadde deze aan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de fudge ook en ik vind m geweldig. Ik gebruik altijd een conditioner, dus ik weet niet of het voor anderen ook nodig is nadien. Mijn haar is wel een paar tinten koeler geworden.
Color Lustre van Shu Uemura. Geweldig spul!
Fanola schijnt ook een goed merk te zijn.

Colour Lustre ga ik eens bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven