Mode & Beauty alle pijlers

Molecule parfum

22-05-2018 19:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week na enthousiaste berichten te hebben gelezen, een monstertje Molecule 1 besteld.
Ruikt inderdaad heerlijk!
Nu zijn er meerdere Molecule parfums, de 1 is voor dames en heren.
Hebben jullie ervaringen met de Molecule? Ik wil namelijk een fles bestellen, maar misschien eerst die andere ook proberen? Monstertje kost per stuk 3.50, en er zijn er 4 geloof ik.. Parfum zelf is ook al rond de 100€, maar heb het er voor over.
Dus, iemand ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Molecule 01 zo ontzettend lekker ruiken maar dat is altijd bij een ander. Als ik het zelf op heb dan ruik ik het niet. Heel jammer.

Ik zou eerst de monstertjes proberen voordat ik 100 Euro aan een fles 'meuk' zou uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
De geurstof in Molecule01 is Iso E Super. Dit kun je ook op ebay kopen. Een stuk goedkoper dan de "originele".
Heb ik gedaan. Maar ik ruik em ook niet. Er wordt wel aan me gevraagd welke heerlijke geur ik draag.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... 1&_sacat=0
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties.
Ik rook het ook bij een ander, heerlijk.
Nu krijg ik ook veel complimenten op die geur en ik ruik het zelf ook hoor!
Iso e Super ruikt dus precies zo??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de originele en ook zelf een versie gemaakt. Op een sjaal gespoten. De echte aan het ene uiteinde en de zelfgemaakte aan de andere. Op de sjaal ruik ik ze allebei wel, maar nog steeds niet heel sterk. Het maakt geen verschil of het de originele of de zelfgemaakte is. Op mijn huid ruik ik beiden zo goed als niet.

Ik heb niet het idee dat de originele beter is. Er zit maar 1 geurstof in: ISO E Super. Dit kun je voor een paar euro online bestellen bij de hekserij.

Zo maak je het zelf: http://www.beautylab.nl/molecule-01-par ... -hem-zelf/
lady_day wijzigde dit bericht op 22-05-2018 20:36
Reden: toevoeging
10.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle drie van de serie. Ooit een keer geroken bij een ander en sindsdien verslaafd. Ik koop altijd de kleine versie, en doe er dan bijna een jaar mee. 1 spuitje volstaat bij mij :)
Ik wil geen andere parfum weer!
De 01 blijft. De andere ruiken ook lekker maar halen het niet bij de 01!
Alle reacties Link kopieren
Cloudwalker, mag ik vragen waar jij het koopt? Bij Bol of Nederveen zo'n 30 € verschil?
Alle reacties Link kopieren
Via Skins, de real life winkel. Want daar krijg ik nieuwe samples ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de originele, 30 ml voor 60 Euro. Hij combineert goed met Jo Malone - Sea salt & wood sage die anders te snel vervliegt. Uiteindelijk vind ik de geur opzichzelf een beetje saai omdat ik het zelf niet ruik.
Nu heb ik een sample van Juliette has a gun - not a perfume en deze ruik ik wel en alstublieft meer bij mij. Dus als Molecule01 op is stap ik daarop over.
The owls are not what they seem.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Bijenkorf in Amsterdam gekocht.
The owls are not what they seem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven