Mode & Beauty alle pijlers

Parfum - is het wel echt?

23-05-2018 17:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via bol.com een dure parfum besteld die ik altijd draag. Wilde eerst bij een site zoals parfumerie.nl bestellen omdat dat veel goedkoper is maar ik heb gelezen dat die parfum wel eens ouder kan zijn dan normaal verkocht zou mogen worden. Nu zag ik bij bol dat het ook via een leverancier is gegaan en niet een echte parfumwinkel. Nu vroeg ik mij dus af of dit dus wel gewoon echt is? Ik neem aan dat bol zijn leveranciers wel checkt? Ik las toevallig ook dat er op doosjes van parfum serienummers staan(klopt ook bij deze) en dat deze overeen zouden moeten komen met de parfumfles. Echter op de fles zelf staat een ander serienummer.

Weten jullie hoe dit zit?
Heb je bij bol.com zelf besteld, of via bol.com bij een winkelier of site die daar zijn producten verkoopt?
bol.com checkt niets van te voren. Als je achteraf klachten hebt, lossen ze het wel op, is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Via bol.com zelf en dan zie je dus onder in kleine letters staan verkoop via granbello parfums.
Alle reacties Link kopieren
Op parfums zit een giga winstmarge, vandaar de mega kortingen die mogelijk zijn

Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat Bol met frauderende partijen in zee gaat
Bol.com reageert heel snel bij fraude. Ooit een laserpen van een bepaald merk gekocht, bij levering bleek het om een neppert te gaan. Even gebeld, foto's gemaild, alles teruggestuurd en de dag erna was de verkopende partij verwijderd. Hetzelfde product via bol zelf besteld, en het prijsverschil hoefde ik niet te betalen. Daarnaast nog een kleinigheidje gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit? Het gaat er om hoe het ruikt toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven