Mode & Beauty alle pijlers

tanden witter krijgen

24-05-2018 07:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Ik ben al een lange tijd opzoek naar een manier om mijn tanden witter te krijgen? maar die ook zo minmogelijk mijn tanden aantast.
wat zijn jullie ervaringen met producten of middelen die je wel of juist niet aanraad?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat bij de tandarts laten adviseren en doen. Een vriendin van mij poets af en toe met baking soda en heeft wel erg witte tanden.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik lees veel over vites whitning tandpasta, dat zou ook goed werken.
''Geen woorden maar daden''
Honingbloesem schreef:
24-05-2018 07:30
Oh en ik lees veel over vites whitning tandpasta, dat zou ook goed werken.
Dure aanschaf, nauwelijks resultaat.
De tandarts is je beste vriend als het gaat om je tanden.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
24-05-2018 08:02
De tandarts is je beste vriend als het gaat om je tanden.
Nou, nog nooit wat van gemerkt. De mijne wil vergeelde vullingen nieteens vervangen op verzoek.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
24-05-2018 08:26
Nou, nog nooit wat van gemerkt. De mijne wil vergeelde vullingen nieteens vervangen op verzoek.

Dan ga je toch naar een andere???

Afijn. De tandpasta´s die wittere tanden beloven verwijderen vooral verkleuringen van koffie, thee en andere aanslag. Dus in die zin werken ze wel degelijk, maar als de verkleuring weer netjes weggepoetst is, dan is het dat.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze thuis gebleekt via de tandarts, die heeft een bitje op maat gemaakt en het spul besteld waarmee ik zelf thuis kon bleken. Heb dit een week lang iedere nacht gedaan met zeer goed resultaat. Kosten in totaal zo`n 300,- - waarvan 250,- eenmalige kosten voor het bitje.

Ik kan nu via de tandarts dat spil bestellen en zelf bijvoorbeeld jaarlijks herhalen.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
24-05-2018 09:07
Dan ga je toch naar een andere???

Afijn. De tandpasta´s die wittere tanden beloven verwijderen vooral verkleuringen van koffie, thee en andere aanslag. Dus in die zin werken ze wel degelijk, maar als de verkleuring weer netjes weggepoetst is, dan is het dat.
Misschien dat ik dat doe maar ik was een beetje afgebluft denk ik, omdat ik dat niet had verwacht. Ik had wat meer enthousiasme verwacht voor iemand die met zijn portemonnee komt.

Want van informatiewebsites heb ik begrepen dat iedereen tegenwoordig mooie tanden kan hebben. Een combinatie van bleken en vullingen vervangen, kunststof- en porceleinen facings zo mooi als je wil.

Dus ik was gewoon van mijn apropos. Je voelt je daar toch al niet op je gemak.
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven