Mode & Beauty alle pijlers

Ipanema sandaal bandje zakt af

24-05-2018 07:38 16 berichten
Ik heb afgelopen weekend deze sandalen van Ipanema gekocht :

Afbeelding

Ze lopen erg fijn, alleen zakt bij mijn rechter voet dat bandje bij de hiel steeds af. En dan ook echt elke 10 meter. Bandje over de wreef strakker zetten helpt niet en ik heb ook al het bandje achter de hiel onder die voor over de wreef gedaan ipv er boven langs, maar ook dat helpt niet.
Iemand hier een slimme oplossing hiervoor misschien? Ik zal niet de enige zijn met dit probleem lijkt me :)
Alle reacties Link kopieren
Als je het alleen rechts hebt zou en ze voor de rest heerlijk lopen zou ik kijken of een pleistertje op je hiel helpt tegen het afzakken.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Dan past het model niet bij jouw voet.

Antislip plakken aan binnenkant bandje al lijkt me dat niet goed blijven zitten op die dunne plastic bandjes.

Pleister op je voet?
Ai, als je dit topic vorige week had gelezen had je ze waarschijnlijk niet gekocht: mode-beauty/hielbandjes-sandaal-zakken- ... ges/410630
Alle reacties Link kopieren
De schoenmaker de bandjes aan elkaar laten stikken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je nou zeggen dat ze heerlijk lopen als het hielbandje steeds afzakt.

Het model van deze sandaal past dan gewoon niet bij je voet. Je hielen zijn blijkbaar iets smaller dan gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
Is het bandje aan de rechter slipper niet langer dan aan de linker slipper? Misschien productiefout? Ik zou even opmeten en bij een verschil even teruggaan naar de winkel.
Hiel te smal is het niet, want het bandje zit er gewoon strak tegenaan rondom. En ze zitten verder gewoon lekker bij mijn tenen, voetbed is goed enz.

Bandjes aan elkaar stikken gaat niet, is plastic.

Ik zag in het andere topic deze, en heb die nu besteld :) hoop dat dat wat meer grip geeft. En anders moet ik er denk ik aan wennen, ze zakken niet helemaal van mijn hiel maar een stuk naar beneden.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-05-2018 09:06
Hiel te smal is het niet, want het bandje zit er gewoon strak tegenaan rondom. En ze zitten verder gewoon lekker bij mijn tenen, voetbed is goed enz.

Bandjes aan elkaar stikken gaat niet, is plastic.

Ik zag in het andere topic deze, en heb die nu besteld :) hoop dat dat wat meer grip geeft. En anders moet ik er denk ik aan wennen, ze zakken niet helemaal van mijn hiel maar een stuk naar beneden.

Afbeelding
he die dingen lijken me wel handig! Ik denk trouwens dat de schoenmaker ze echt wel kan stikken hoor, ook al is het plastic
Alle reacties Link kopieren
Heb dezelfde slippers, 3 paar (oudere modellen) en heb hier soms ook last van.
De maat is goed.
Als ik er lang op moet lopen trek ik het bandje gewoon wat hoger op.. :)
Hoger optrekken werkt dus niet, dan zakt ie af :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
24-05-2018 09:06
Hiel te smal is het niet, want het bandje zit er gewoon strak tegenaan rondom. En ze zitten verder gewoon lekker bij mijn tenen, voetbed is goed enz.

Bandjes aan elkaar stikken gaat niet, is plastic.

Ik zag in het andere topic deze, en heb die nu besteld :) hoop dat dat wat meer grip geeft. En anders moet ik er denk ik aan wennen, ze zakken niet helemaal van mijn hiel maar een stuk naar beneden.

Afbeelding
Je kunt ook deze proberen, bij Ali duurt het soms even voor je ze hebt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dan loop ik gewoon verder :proud:
Misschien kun je het hielbandje nog proberen aan de buitenzijde te doen.
Als je naar de foto kijkt zit het hielbandje binnenin het bandje van je wreef, dit kun je ook andersom doen, zodat het wreefbandje binnenin zit... snap je hem nog? :biggrin:
Tickel schreef:
24-05-2018 11:24
Je kunt ook deze proberen, bij Ali duurt het soms even voor je ze hebt.
Die zag ik ook ja! Als die andere niet werken, probeer ik deze :)
Agapanthus schreef:
24-05-2018 11:28
Dan loop ik gewoon verder :proud:
Misschien kun je het hielbandje nog proberen aan de buitenzijde te doen.
Als je naar de foto kijkt zit het hielbandje binnenin het bandje van je wreef, dit kun je ook andersom doen, zodat het wreefbandje binnenin zit... snap je hem nog? :biggrin:
Ik snap hem, en heb in de OP al gemeld dat ik dit al geprobeerd heb ook ;)
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
24-05-2018 07:55
Ai, als je dit topic vorige week had gelezen had je ze waarschijnlijk niet gekocht: mode-beauty/hielbandjes-sandaal-zakken- ... ges/410630
:proud:
Ja zelfde model sandaal, zelfde probleem.
Maar je hebt t topic al gevonden zie ik.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven