Mode & Beauty alle pijlers

Jeuk wimperextensions

24-05-2018 15:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mijn hier kan helpen. Ik heb nu voor de 2e keer wimperextensions en tot nu toe krijg ik telkens een paar dagen na het zetten en/of bijvullen jeuk tussen mn wimpers. Het lijkt mij geen allergische reactie ofzo aangezien je dan nog veel meer klachten zou moeten hebben.

Bij mij is het dus echt alleen jeuk. Erg vervelend maar heb er gelukkig niet de hele tijd last van vandaar dat ik ze wel laat zitten.

Is er iemand die dit herkend, weet wat het is of waar het door komt en wat ik kan doen om het te voorkomen/verhelpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Liefs Mirjam
Alle reacties Link kopieren
Een allergische reactie kan toch ook alleen jeuk zijn...

Sorry verder geen tips
Alle reacties Link kopieren
wie mooi wil zijn moet jeuk lijden?
Alle reacties Link kopieren
Hooikoortstabletten slikken. Je kunt ze gewoon bij Kruidvat en zelfs de lidl halen.
Helpt tegen de allergische reactie.
Was hier afgelopen dagen ook al niet een persbericht over? Dat veel mensen hier last van hebben?
Alle reacties Link kopieren
zandje schreef:
24-05-2018 15:58
wie mooi wil zijn moet jeuk lijden?
Hahah goeie! Ik hoop het toch niet zou mooi zijn als er een oplossing te vinden valt
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
24-05-2018 16:05
Hooikoortstabletten slikken. Je kunt ze gewoon bij Kruidvat en zelfs de lidl halen.
Helpt tegen de allergische reactie.
Bedankt voor de tip! Ga het eens uitproberen :)
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
24-05-2018 16:27
Was hier afgelopen dagen ook al niet een persbericht over? Dat veel mensen hier last van hebben?
Geen idee, ik had het al opgezocht maar kon er niet veel over vinden helaas.

Enig idee waar dat bericht toevallig opstaat? Misschien staat daar ook nog iets nuttigs in
Alle reacties Link kopieren
Dit bericht
https://www.libelle.nl/mode-beauty/arts ... xtensions/
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!
Misschien allergisch voor een bepaald middel die gebruikt wordt? Niet hygiënisch gezet? Ik weet het niet, maar weet degene die ze gezet heeft niet wat je ertegen kan doen?

Ik zou in ieder geval voorlopig je ogen even met rust laten en het over een tijdje weer proberen
Ik heb het ook gehad. Het heeft denk ik te maken met het ‘steken’ van sommige wimpers op je ooglid. Niet alle wimpers kunnen strak gelijmd worden op je wimpers waardoor sommige gaan uitsteken en daar krijg je dan jeuk van als ze tegen je oglid aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven