Mode & Beauty alle pijlers

BH randje doet zeer.

24-05-2018 16:35 18 berichten
Heeft iemand de tip der tippen, ik heb een nieuwe BH gekocht en al een x gewassen en gedragen, kan dus niet terug naar de winkel, maar oef wat doet het randje bij de sluiting zeer, niet direct maar na een uur dragen kan ik het niet meer verdragen.

De prullenbak in, of heeft iemand een goede tip om dit randje zachter te krijgen?
een stukje pleister eromheen?
Alle reacties Link kopieren
stukje leukoplast eroverheen?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Wel terug naar de winkel. Je kan de bh immers niet gebruiken waar hij voor bedoeld is. Moet het wel aan het materiaal liggen en niet aan een allergie ervoor o.i.d.
MevrMariposa schreef:
24-05-2018 16:38
Wel terug naar de winkel. Je kan de bh immers niet gebruiken waar hij voor bedoeld is. Moet het wel aan het materiaal liggen en niet aan een allergie ervoor o.i.d.
als het gewoon te krap zit, kunnen ze er ook niets mee.
gizzmo-returns schreef:
24-05-2018 16:37
een stukje pleister eromheen?
Dank je wel, niet aangebracht, dan moet ik dat steeds opnieuw erop doen lijkt me, want kan natuurlijk niet in de was....

....ik heb nog een stille hoop op een iets charmantere oplossing. :-)
Alle reacties Link kopieren
Reep je vilt met de korte kant aan je bandje naaien en dat reepje na sluiten van je bh onder de sluiting schuiven?
En bij omvang te klein: Er zijn tussenstukjes te koop.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Misschien zo'n tussen stukje wat je wel bij zeeman oid kan kopen?
https://www.livera.nl/ac-corsetry-other ... gLTpvD_BwE
MevrMariposa schreef:
24-05-2018 16:38
Wel terug naar de winkel. Je kan de bh immers niet gebruiken waar hij voor bedoeld is. Moet het wel aan het materiaal liggen en niet aan een allergie ervoor o.i.d.
Ja misschien heb je ook wel gelijk, het is een scherp randje, ik heb alles er al af geknipt, labels die er in genaaid waren e.d. dat doe ik altijd direct, maar ik heb de BH nog geen week, ik zal er even langslopen, misschien nemen ze de BH wel terug.
Oudblond schreef:
24-05-2018 16:41
Reep je vilt met de korte kant aan je bandje naaien en dat reepje na sluiten van je bh onder de sluiting schuiven?
En bij omvang te klein: Er zijn tussenstukjes te koop.
De omvang is niet te klein, het bovenste randje is scherp, het randje wat op mijn rug zit valt eigenlijk wel mee... ik zat ook al te denken om er iets omheen te naaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem! ik gebruik daarvoor zacht zwart tape (ooit gekocht, is volgens mij voor spierblessures ;-) , die plak ik eromheen, blijft goed zitten maar moet je wel na ieder wasbeurt opnieuw plakken.

Als je een beetje moeite voor wil doen (mij te veel geode haha) dan kan je er makkelijk een stukje stof voor gebruiken.
Tessa44- schreef:
24-05-2018 16:42
Ja misschien heb je ook wel gelijk, het is een scherp randje, ik heb alles er al af geknipt, labels die er in genaaid waren e.d. dat doe ik altijd direct, maar ik heb de BH nog geen week, ik zal er even langslopen, misschien nemen ze de BH wel terug.
dan gewoon ermee terug, met bon natuurlijk.
gizzmo-returns schreef:
24-05-2018 17:33
dan gewoon ermee terug, met bon natuurlijk.
Ja die bon ga ik zoeken, en anders ga ik voor zo'n tape-je als ik de bon niet meer kan vinden, dank voor al jullie reacties! :-)
Ik had dat ook bij Livera bh's, echt vreselijk. Bij andere merken heb ik dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Tessa44- schreef:
24-05-2018 17:59
Ja die bon ga ik zoeken, en anders ga ik voor zo'n tape-je als ik de bon niet meer kan vinden, dank voor al jullie reacties! :-)
Als je gepind hebt kun je ook de transactie opzoeken en die laten zien. Dan kunnen ze in de winkel de bon meestal opzoeken.
Toch terug gegaan, bh namen ze terug ondanks dat alles eruitgeknipt was! Wordt dan als klacht behandeld Heb nu een andere, die natuurlijk duurder is.... dat dan weer wel! 😉
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:52
1.94% gewijzigd
Tessa44- schreef:
25-05-2018 13:05
Ionen terug gegaan, bh namen ze terug ondanks dat alles eruitgeknipt was! Wordt dan als klacht behandeld Heb nu een andere, die natuurlijk duurder is.... dat dan weer wel! 😉
dat geeft tenminste wel een goed gevoel dat ze de klacht serieus nemen en wat voor je willen doen, top! zo'n winkel daar kom je terug...
Ja precies heel netjes. 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven