Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met webshop shein?

12-06-2018 10:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met webshop shein? Betrouwbaar? Hoe vallen de maten?
https://nl.trustpilot.com/review/www.shein.com
is dit dezelfde toko?
Alle reacties Link kopieren
Er is genoeg te vinden op YouTube :) De kwaliteit is volgens mij redelijk slecht... Maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Op YouTube staan genoeg unboxings en reviews!
Even verder googelen, zeer lange levertijden
wel wat ouder
https://www.quizlet.nl/topic/158208-erv ... insidecom/
Alle reacties Link kopieren
Ja, een keer een trui en jurkje besteld. Het komt gewoon aan, maak je daar niet druk om. Maat zou ik minstens 2 maten groter nemen!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Oh bedankt voor de linkjes. Hmm wat ik lees niet zo positief over verschillende zaken. Dan laat ik het zitten. Heb wel leuke dingen gezien maar geen idee hoe de maten vallen en geen zin in retouren en gedoe als dat niet soepel loopt. Ik zie op de site ook gekke vertalingen staan die niet kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Vertalingen zoals 'springpak' in plaats van jumpsuit hahaha. Ik heb afgelopen week mijn eerste bestelling geplaatst bij Shein en ben nu in afwachting van mijn pakketje. Ik laat me verrassen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag mijn pakketje opgehaald en de kleding is van prima kwaliteit. Echter, de jumpsuits zijn ERG kort. Je kan zeg maar..... zo naar binnen kijken. En als je grote borsten hebt dan zijn de tweedelige pakken ook niet zo'n succes, want dan lijkt het meer alsof je een bandeau aan hebt in plaats van een crop top.

conclusie als je petite bent dan kan je hier makkelijk, leuk en goedkoop kleding bestellen, maar als je wat curvy bent is het een minder goed idee. Of je moet 1 a 2 maten groter nemen.

Veel winkelplezier!
Alle reacties Link kopieren