Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met webshop shein?

12-06-2018 10:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met webshop shein? Betrouwbaar? Hoe vallen de maten?
https://nl.trustpilot.com/review/www.shein.com
is dit dezelfde toko?
Alle reacties Link kopieren
Er is genoeg te vinden op YouTube :) De kwaliteit is volgens mij redelijk slecht... Maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Op YouTube staan genoeg unboxings en reviews!
Even verder googelen, zeer lange levertijden
wel wat ouder
https://www.quizlet.nl/topic/158208-erv ... insidecom/
Alle reacties Link kopieren
Ja, een keer een trui en jurkje besteld. Het komt gewoon aan, maak je daar niet druk om. Maat zou ik minstens 2 maten groter nemen!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Oh bedankt voor de linkjes. Hmm wat ik lees niet zo positief over verschillende zaken. Dan laat ik het zitten. Heb wel leuke dingen gezien maar geen idee hoe de maten vallen en geen zin in retouren en gedoe als dat niet soepel loopt. Ik zie op de site ook gekke vertalingen staan die niet kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Vertalingen zoals 'springpak' in plaats van jumpsuit hahaha. Ik heb afgelopen week mijn eerste bestelling geplaatst bij Shein en ben nu in afwachting van mijn pakketje. Ik laat me verrassen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag mijn pakketje opgehaald en de kleding is van prima kwaliteit. Echter, de jumpsuits zijn ERG kort. Je kan zeg maar..... zo naar binnen kijken. En als je grote borsten hebt dan zijn de tweedelige pakken ook niet zo'n succes, want dan lijkt het meer alsof je een bandeau aan hebt in plaats van een crop top.

conclusie als je petite bent dan kan je hier makkelijk, leuk en goedkoop kleding bestellen, maar als je wat curvy bent is het een minder goed idee. Of je moet 1 a 2 maten groter nemen.

Veel winkelplezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar al vaker kleding besteld. Het is wel prima kleding, alleen je moet de matentabellen gewoon goed doorkijken. De ene L is 105cm borstomtrek en de andere L is 90cm borstomtrek. Ze hebben wel hele leuke dingen daar!
Is het zo iets als alieexpress?

Zie leuke kleding voor leuke prijzen.
Alle reacties Link kopieren
[In een vlaag van verstandsverbijstering (zonder eerst research te doen) bestelling geplaatst bij Shein. Vond heel de site al wazig maar toch besteld.
Binnen een week of twee kwam alles binnen. Kwaliteit was slecht maar gezien de prijzen kun je ook geen top producten verwachten vind ik. Toen ik alles wilde terugsturen begon de ellende. Je moet via de site je items op retour zetten via een ticket. Ik kreeg wel meteen reactie na het insturen van het ticket. Je krijgt dan een retourlabel wat onbruikbaar is bij postnl. Maar als je de site goed doorspit krijg je een ander retouradres te zien en kun je het pakket aanbieden bij postnl. Kosten zijn uiteraard wel voor jou. En een pakket retour naar Belgie kost behoorlijk wat! Het bewijsje van postnl heb ik direct via mijn account naar Shein gestuurd (dat willen ze ook). Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het geld terug wil op mijn bankrekening en niet als tegoed in mijn Shein account. Kreeg direct reactie van Shein terug "not to worry".'
Kreeg na enkele dagen via mail bericht dat mijn pakket was aangekomen en zojuist zag ik dat het geld is teruggestort.
'Maar ik bestel nooooit meer bij Shein. Het is echt een gedoe als je het wilt retourneren. Plus je moet dat ook zelf betalen.
Als je met Shein communiceert doe dit dan in het Engels. Ze kunnen geen Nederlands!
Ik! Laatst twee tasjes besteld, het ene tasje was leuk en het andere tasje nogal klein en geknutseld. Op zich wel positief, maar ik weet niet of ik er snel weer zou bestellen. De afmetingen klopten ook niet.
Ik heb er laatst een bikini van 13 euro gekocht met de gedachte: als het niet binnenkomt is het geen groot probleem.

maar het kwam binnen en het is een leuk setje, gewone kwaliteit.

De omschrijvingen zorgen voor mij en mijn zoon veel lachsalvo's, maar door een uurtje geiten toch voor 84 euro in het mandje gegegooid. Veelal truien voor de jongens. Ik ben erg benieuwd. Zie wel.

De maten staan er heel duidelijk bij, gewoon even bij elk artikel goed opletten en je eigen maten opnemen.

Het is voor mij wel een rommelige site. Het is eigenlijk 'toeval' dat ik nu een 2e bestelling heb gedaan met hoodies.
Overigens zag ik bij amazon prime dezelfde hoodies voorbij komen voor dezelfde prijs.

De levertijd is lang, maar dat is altijd bij dit soort vage sites.
Wish, Ebay etc duren ook altijd lang.
Niet doen! Echt niet doen.

Ik heb van de week pakketje ontvangen. Het ziet er niet uit. Ik heb alles in maat XL besteld en ik ben een maat 40. Het past wel, maat elegant staat het niet. Kwaliteit is niet zo goed. Materiaal is allemaal polyester etc en het oogt ook gewoon goedkoop. Was een probeersel, en ik was verbaasd dat er überhaupt is werd bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 2 keer wat besteld bij Shein, 4 bikini's en 1 top en alles zat prima dus heb niets hoeven retourneren.
Op internet lees ik overal dat retourneren een drama is dus ik hou er alvast rekening mee dat dat niet gaat lukken en dat ik dan maar pech heb. Klinkt gek maar het scheelt me een hoop frustratie.
Ik heb mijn kleding op de gok gekocht hopend dat het zou passen en dat deed het. Verder hou ik er altijd maar rekening mee dat het Aziatische maten zijn dus iets kleiner uitvallen. Ik vind de stof van de bikini's en de top boven verwachting goed voor die (goedkope) prijs.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen ingewikkelde maten heb, ben slank en ook geen groot decolleté , maar kan me voorstellen dat dames met een wat grotere voorgevel niet echt tevreden zullen zijn over de pasvorm.
Voor wat betreft de levertijd, dit is ongeveer 7 tot 10 werkdagen, bij mij is alles keurig binnen die tijd aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
Amanda2308 schreef:
14-06-2018 20:26
Vandaag mijn pakketje opgehaald en de kleding is van prima kwaliteit. Echter, de jumpsuits zijn ERG kort. Je kan zeg maar..... zo naar binnen kijken. En als je grote borsten hebt dan zijn de tweedelige pakken ook niet zo'n succes, want dan lijkt het meer alsof je een bandeau aan hebt in plaats van een crop top.

conclusie als je petite bent dan kan je hier makkelijk, leuk en goedkoop kleding bestellen, maar als je wat curvy bent is het een minder goed idee. Of je moet 1 a 2 maten groter nemen.

Veel winkelplezier!
Helemaal eens!
Ik heb er een aantal keer wat besteld en kwam binnen een week binnen. De maten vind ik normaal vallen.
Heel goedkoop en ik ben ook tevreden over de kwaliteit.
En inderdaad, ik zou geen kleding bestellen voor tientallen euro's, maar beginnen met 20 euro ofzo , als er dan toch iets mis gaat is het geen ramp.

Dus ik zeg bestellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven