Mode & Beauty alle pijlers

Verzorging Balayage

15-06-2018 18:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vandaag heb ik bij de kapper balayage laten zetten. Hierdoor is mijn bruine haar voor 3/4 blond geworden. Mijn kapper heeft verder helemaal niet verteld of dit nog nazorg nodig heeft. Nu is mijn vraag, hoe moet ik dit verzorgen om te voorkomen dat het geel wordt (zilvershampoo?).

Groetjes

Dominique :heart:
Alle reacties Link kopieren
Als je niet van geel of oranje haar houdt zou ik zilvershampoo zeker wel doen. Ik zweer bij no yellow van kis maar deze is wel heftig. Verder een goede conditioner omdat het geblondeerde haar wat droger is.
Alle reacties Link kopieren
En hoevaak/hoelang moet je zilvershampoo gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik elke keer zilvershampoo en laat dit 3 minuten intrekken maar ik heb heel veel geel in mijn haar. Gewoon zelf proberen dus wat voor jou het beste werkt.
Alle reacties Link kopieren
Is jouw balayage nu wel de kleur die je wilt? Ik heb het vorige week laten doen, ook in bruin haar en ik vond het te oranje. Teruggegaan en ze hebben bepaalde delen nog een keer geverfd,
Maar eigelijk zie ik nu een aantal dagen weer meer oranje dan me lief is. Gisteren voor het eerst de zilvershampoo van fudge clean blonde gebruikt en eigenlijk zie ik amper verschil. Als ik heel eerlijk ben, heb ik een beetje spijt. Ik denk dat ik mn haar binnenkort weer egaal bruin laat verven.
Honingdropje2 schreef:
15-06-2018 19:03
Is jouw balayage nu wel de kleur die je wilt? Ik heb het vorige week laten doen, ook in bruin haar en ik vond het te oranje. Teruggegaan en ze hebben bepaalde delen nog een keer geverfd,
Maar eigelijk zie ik nu een aantal dagen weer meer oranje dan me lief is. Gisteren voor het eerst de zilvershampoo van fudge clean blonde gebruikt en eigenlijk zie ik amper verschil. Als ik heel eerlijk ben, heb ik een beetje spijt. Ik denk dat ik mn haar binnenkort weer egaal bruin laat verven.
Hoe lang heb je het laten intrekken? Mijn kapper raadde een half uur aan (als je snel een gele gloed hebt).
Ik heb ook fudge en ben er erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
15-06-2018 19:58
Hoe lang heb je het laten intrekken? Mijn kapper raadde een half uur aan (als je snel een gele gloed hebt).
Ik heb ook fudge en ben er erg tevreden over.
10 min...misschien iets langer proberen inderdaad. Hoewel ik overal lees dat een koperkleurige gloed lastiger weg te krijgen is dan een gele, dus ik moet denk ik niet te hoge verwachtingen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
15-06-2018 19:03
Is jouw balayage nu wel de kleur die je wilt? Ik heb het vorige week laten doen, ook in bruin haar en ik vond het te oranje. Teruggegaan en ze hebben bepaalde delen nog een keer geverfd,
Maar eigelijk zie ik nu een aantal dagen weer meer oranje dan me lief is. Gisteren voor het eerst de zilvershampoo van fudge clean blonde gebruikt en eigenlijk zie ik amper verschil. Als ik heel eerlijk ben, heb ik een beetje spijt. Ik denk dat ik mn haar binnenkort weer egaal bruin laat verven.
Ja in principe vind ik het een mooie kleur, alleen misschien een tikje te geel. Ik wil misschien morgen al zilvershampoo proberen van L'oreal, mocht dat niet werken dan ga ik ook die van fudge proberen.
Alle reacties Link kopieren
O. Ik heb het gewoon gewassen. Niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter gebruikt ook zilvershampoo
Toevallig gisteren bij de Kruidvat eigen merk gekocht ..2 of 3 euro volgens mij.
Het is een heel klein flesje en de kleur is echt heel erg mooi..heel mooi blond .
Alle reacties Link kopieren
cemile schreef:
15-06-2018 21:30
Mijn dochter gebruikt ook zilvershampoo
Toevallig gisteren bij de Kruidvat eigen merk gekocht ..2 of 3 euro volgens mij.
Het is een heel klein flesje en de kleur is echt heel erg mooi..heel mooi blond .
Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
15-06-2018 19:03
Is jouw balayage nu wel de kleur die je wilt? Ik heb het vorige week laten doen, ook in bruin haar en ik vond het te oranje. Teruggegaan en ze hebben bepaalde delen nog een keer geverfd,
Maar eigelijk zie ik nu een aantal dagen weer meer oranje dan me lief is. Gisteren voor het eerst de zilvershampoo van fudge clean blonde gebruikt en eigenlijk zie ik amper verschil. Als ik heel eerlijk ben, heb ik een beetje spijt. Ik denk dat ik mn haar binnenkort weer egaal bruin laat verven.
Probeer die van Schwartzkopf eens (7 euro), die heb ik vandaag gebruikt (Laat dit ca. 7 minuten zitten, op de verpakking staat 3 tot 5 maar dat werkt niet. Als het echt oranje is, dan kan je het eventueel iets langer laten zitten). Bij mij heeft het echt goed gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven