Mode & Beauty alle pijlers

Basic shirtjes

16-06-2018 14:35 38 berichten
Ik ben op zoek naar wat basic t-shirtjes maar het meeste wat ik tegenkom is vrij doorschijnend. Zelfs bij de wat duurdere merken. Welke merken shirts zijn niet doorzichtig en blijven ook mooi?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop regelmatig normale T-shirts en nog nooit gemerkt dat die doorschijnend zijn, dus wat bedoel je?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ikzelf heb goeie ervaringen met de t-shirts van Didi.
Alle reacties Link kopieren
T-shirts blijven het langste mooi als je ze binnenstebuiten wast en daarna strijkt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het probleem.
Daarom doe ik tegenwoordig maar een hemdje eronder aan.
Ik heb laatst een paar basic shirts van Claudia Strater gekocht. Ze zijn mooi en niet doorschijnend! (en nu in de sale bij de Bijenkorf :) )
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
16-06-2018 15:30
Ik heb laatst een paar basic shirts van Claudia Strater gekocht. Ze zijn mooi en niet doorschijnend! (en nu in de sale bij de Bijenkorf :) )
Wat is "sale"? Of bedoel je uitverkoop en ben je je moerstaal vergeten?

(Zie het in Frankrijk al gebeuren, dat er Sale op de ruiten staat... betekent Vuil... dus die gebruiken gewoon het Franse woord Solde... dus in Nederland heet dat uitverkoop, of aanbieding zo je wilt...)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Koop een huidkleurige (lichtbruin, niet te roze) t-shirt bh!
Pejeka, de Bijenkorf noemt het sale. Uitverkoop en Dolle Dwaze Dagen kennen ze niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
16-06-2018 15:37
Pejeka, de Bijenkorf noemt het sale. Uitverkoop en Dolle Dwaze Dagen kennen ze niet meer.
Een bewijs te meer hoe dol en dwaas we hier zijn geworden met het te pas en te onpas misbruiken van Engelse termen (of meestal Amerikaanse, maar het verschil kennen tussen Engels en Amerikaans is de meesten niet gegeven).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-06-2018 15:34
Wat is "sale"? Of bedoel je uitverkoop en ben je je moerstaal vergeten?

(Zie het in Frankrijk al gebeuren, dat er Sale op de ruiten staat... betekent Vuil... dus die gebruiken gewoon het Franse woord Solde... dus in Nederland heet dat uitverkoop, of aanbieding zo je wilt...)
:rofl:
Ik heb laatst shirts gekocht bij C&A, 4,50 en verrassend mooie kwaliteit.
Basics draag je toch juist ergens onder? Ik heb laatst wat effen shirts en hemdjes gekocht bij Bristol, doen het prima.
Ik koop ze meestal bij H&M, C&A of Primark en ik herken deels het probleem. De stofjes worden steeds dunner en doorschijnender waardoor je er wel een hempje onder moet. Kom het zelfde ook tegen bij duurdere opties dus heb nu zoiets van als het dan toch niet uitmaakt dan maar lekker goedkoop.
pejeka schreef:
16-06-2018 15:12
Ik koop regelmatig normale T-shirts en nog nooit gemerkt dat die doorschijnend zijn, dus wat bedoel je?

En waar koop je die dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop basic shirtjes bij de hema, zijn een beetje stretch en schijnen amper door. Ze blijven ook heel mooi. Jaren geleden hadden ze daar verschillende kleuren, nu alleen nog maar zwart en wit, dat vind ik wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
Draag hier altijd een topje onder mijn bovenkleding, dan is het probleem ook opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Zeeman basic 't shirts in verschillende kleuren met v hals.
Gewoon een huidskleurige BH kopen, dan is er niks te zien.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
16-06-2018 16:10
En waar koop je die dan?
Gewoon bij een goede modezaak, goede kwaliteit en service. Over H&M of andere winkels kan ik niet oordelen, maar weet wel dat T-shirts zelden doorschijnend zijn, heb er geen één in de kast liggen die doorschijnend is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
16-06-2018 16:10
En waar koop je die dan?
Herenshirts schijnen doorgaans niet door.
pejeka schreef:
16-06-2018 17:05
Gewoon bij een goede modezaak, goede kwaliteit en service. Over H&M of andere winkels kan ik niet oordelen, maar weet wel dat T-shirts zelden doorschijnend zijn, heb er geen één in de kast liggen die doorschijnend is.

Ik ben bij meerdere geweest, geen shirts gevonden die niet doorschijnen. Als je nou gewoon wat namen noemt, hoef ik niet meer verder te zoeken ;-D
nerdopviva schreef:
16-06-2018 17:17
Ik ben bij meerdere geweest, geen shirts gevonden die niet doorschijnen. Als je nou gewoon wat namen noemt, hoef ik niet meer verder te zoeken ;-D

Jij draagt vast geen mannenshirts. Pejeka klinkt wel als een oud wijf maar hij is het niet.
Bij de Levi. Of anders bij de Bijenkorf.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop basic shirts van Cecil.
Blijven lang mooi i de was en schijnen niet door,
Elk jaar loop ik een keertje langs om te kijken of ze 'mijn' kleuren hebben en koop ik wat ik nodig heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven