Mode & Beauty alle pijlers

Nep wimpers

16-06-2018 23:31 18 berichten
Dag iedereen,

Sinds kort ben ik begonnen met nepwimpers! Ik heb een lijm gekocht van 6 euro bij de kruitvat voor nepwimpers.
Alleen nu is het probleem dat ik steeds huil ogen van krijg.. ik zet de wimpers precies hoe het moet gezet worden...
Iemand tips ervoor wat ik kan doen?
Het beste wat je kunt doen is he beseffen dat nepwimpers heul lelijk zijn, en ze daarna weggooien.
Alle reacties Link kopieren
Mogelijk zit er een stofje in die lijm die irritatie geeft.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
16-06-2018 23:48
Het beste wat je kunt doen is he beseffen dat nepwimpers heul lelijk zijn, en ze daarna weggooien.
Grote kans dat jij waarschijnlijk niet eens ziet wanneer iemand nepwimpers draagt. Uitzonderingen daargelaten.

TO, grote kans dat je een allergische reactie hebt. Geen idee of er misschien hypoallergene lijm bestaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind nep wimpers wel mooi. Ik denk dat je een andere lijm kunt gaan proberen. Er zit misschien net iets in de lijm wat irriteert? Even zoeken naar bijvoorbeeld wipperlijm voor gevoelige ogen?
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Als iemand lange wimpers heeft dan ga ik goed opletten: zijn ze echt? Als ik zie dat ze echt zijn denk ik pas: wat mooi. Als ze niet echt zijn: stel je toch niet zo aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-06-2018 08:25
Als iemand lange wimpers heeft dan ga ik goed opletten: zijn ze echt? Als ik zie dat ze echt zijn denk ik pas: wat mooi. Als ze niet echt zijn: stel je toch niet zo aan.
Dat denk ik nou altijd als ik weer iemand wantrouwig naar mijn wapperende wimpers zit te loeren, 'mens chillax, het zijn maar wimpers' :-D
Ik zou ook op zoek gaan naar een andere lijm. Even uitproberen.

Zijn wimperextensions misschien iets voor je als je dit leuk vindt?

En er schijnen ook nepwimpers te zijn met een magneetje. Daar komt geen lijm aan te pas.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
17-06-2018 08:34
Dat denk ik nou altijd als ik weer iemand wantrouwig naar mijn wapperende wimpers zit te loeren, 'mens chillax, het zijn maar wimpers' :-D
Valse tanden hebben nog nut. Maar valse wimpers zijn toch alleen maar iets wat ze niet zijn: echte wimpers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Niet doen gewoon, het staat aanstellerig.
Alle reacties Link kopieren
Op toneel, met carnaval of als (kinder)speelgoed zijn ze leuk, maar niet als je eigenlijk wil pretenderen dat ze echt zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet tegen die lijm die bij die wimpers in het pakje zit, maar da's ook troep en jij hebt al een aparte lijm gekocht.

DUO wimperlijn wordt veel door professionals gebruikt. Misschien geeft die je geen irritatie? Die wordt o.a. bij Douglas verkocht:
https://www.douglas.nl/DUO/Wimperlijm/W ... 29101.html

Anders misschien een wimperlift proberen? (geen ervaring mee maar vind de resultaten wel mooi eruit zien)
.
Zijn mensen die nepwimpers dragen nou nooit bang dat er ineens een wegwaait? Of loslaat net als je met een leuke vent staat te praten?
retrostar schreef:
17-06-2018 08:25
Als iemand lange wimpers heeft dan ga ik goed opletten: zijn ze echt? Als ik zie dat ze echt zijn denk ik pas: wat mooi. Als ze niet echt zijn: stel je toch niet zo aan.
Maar volgensmij zie ik nergens in mijn topic staan dat ik gevraagt heb naar mening?
Multivitamine schreef:
17-06-2018 20:48
Maar volgensmij zie ik nergens in mijn topic staan dat ik gevraagt heb naar mening?

Geen aandacht aanschenken, joh!

Genoeg dames die wel meedenken en goede tips hebben, toch!
Multivitamine schreef:
17-06-2018 20:48
Maar volgensmij zie ik nergens in mijn topic staan dat ik gevraagt heb naar mening?
Die mening krijg je er gratis bij niks van aantrekken :) sorry geen tips van mij
Alle reacties Link kopieren
Multivitamine, voorheen plakte ik wel eens wimpers als ik een feestje had.
Sinds een paar maanden laat ik extensions zetten en dat ziet er prachtig uit. Het is niet goedkoop maar ik heb er ook geen omkijken naar.

Als ik zelf wimpers plakte kocht ik een compleet setje bij Kruidvat, dus wimpers en lijm. Ik heb eigenlijk nooit last gehad van tranende ogen. Misschien een ander (iets duurder?) merk proberen?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
GinnyJones schreef:
17-06-2018 19:19
Zijn mensen die nepwimpers dragen nou nooit bang dat er ineens een wegwaait? Of loslaat net als je met een leuke vent staat te praten?
Nou je het zegt.. tig jaar geleden had een vrouw die ik kende ze op, wist ik omdat er vaak 1 nonchalant naar beneden hing vooral met warm weer. Nu zie je ze heel veel maar nog nooit heb ik gezien dat er 1 losliet.
Dames, is de lijm veel beter geworden en nu ik toch bezig ben wil ik het weten: trek je die dingen er zo weer af?

Dat zag ik eens op tv, dan hou je toch geen wimpers meer over en je huid is toch superdun op je ooglid? Lijkt me maar niks maar life durf ik het niet te vragen, bang dat ze die dingen dragen omdát ze allang geen wimpers van zichzelf meer hebben.
Of zeg ik nu iets heel geks?
Ik zou denken die moet je met schoonmaakspul voor je ogen voorzichtig losweken en dan komt het in je oog brrr..... ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven